22 Ocak 2017 Pazar

KARA LİSTE 6



Final

Murat: Şimdi ablama ne olacak? Delircem artık, bunun benimle ne derdi var?

Telefon çalıyor o arıyor.

Telefondaki ses: Evet artık, sonuna gelmek üzereyiz Murat. Artık hesaplaşma günü geldi.

Murat: Ne hesaplaşması, artık söyle, ne yaptım ben sana.

Telefondaki ses: Biz seninle, çok eski dosttuk da ki sen sevdiğim kızı Beril’i, elimden aldığın zamana kadar. Evet Murat benim Buğra, sen sormadan ben söyliyim. Sesimi sen tanıma diye ses değiştirici kullandım. Çok akıllıca değil mi? Sen beni sırtımdan bıçakladın Murat.

Murat: Buğra, Beril mi, senin Beril’i sevdiğini bilmiyordum, neden söylemedin bana?

Buğra: Nasıl söyleyecektim, seni kaybetmek istemedim ama zamanla bunu kendime yediremedim ve senden intikam almaya and içtim.

Murat: Beril’le biz anlaşamadık ayrıldık kaderimiz bir yazılmamış Buğra, ben ayrılık acısı çekerken, yanımda kimse olmadı. Sen de yoktun tek başıma çektim bu acıyı, kimseye anlatamadım yandım ben kavruldum, ama 2 yıl geçti aradan ona karşı içimde bir şey kalmadı ve zaten onu ayrıldığımızdan beri görmedim. Keşke ben acı çekerken, yanımda olsaydın. En ihtiyacım olduğunda, kötü günümde sen yoktun Buğra sen yoktun. Sen benim için kardeşten öteydin. Seni her gün düşündüm, beni neden bıraktı dostum diye, ama bir cevap bulamadım. Seni çok aradım ama bulamadım. Şimdi sen bana bunları yapıyorsun, ablamı kaçırdın ona zarar verdin. (Tokat attığı için söylüyor ).

Buğra: Ben böyle olmak istemezdim, ama sizi her gördüğümde yüreğim parçalandı ve ben de böyle bir şey yaptım. Ama merak etme ablan şu an iyi.

Murat: Ablamla konuşmak istiyorum.

Buğra: (Teli ablaya uzatır) Ablacım ben iyiyim ama kurtar beni bu adamın elinden.

Murat: Ablamı bırak, onun bir suçu yok.

Buğra: Sana atacağım adrese gel, ablanı kurtar.

Murat: Tamam hemen geliyorum.

Kapattı, ah işte mesaj geldi ablamı kurtarmalıyım.

Telefonum çalıyor Buğra arıyor.

Buğra: Hadi karşı tarafa gel sonuca ulaşalım.

Murat: Tamam geliyorum, ablama zarar verme.

Buğra: ha bu arada, Bülent de benim işbirlikçim, seninle samimi olması, arkadaş olması için ben yolladım senin yanına.

Murat: Ya bir kız için değer miydi?

Buğra: Ben Beril’i canımdan çok sevdim. Ama seninle olmayı tercih etti. Ben ona söyledim onu ne kadar sevdiğimi anlattım, seni tercih etti.

Murat: Benim bundan haberim yoktu Buğra.

Buğra: Her şeyi geride bırakalım Murat, var mısın? Bu olanlara rağmen ve ablan için.

Murat: Ablamı bırak tamam.

Buğra: İşte buna sevindim. Hadi gel hayatımızı düzene sokmak için gel.

Murat: Tamam geliyorum.

Buğra: Ablanı al hadi, ben bu kadar cani değilim ona zarar veremem.

Murat: Teşekkür ederim, bunları bilmediğim için özür dilerim.

Buğra: Özrün kabul edildi. Ama çok geç artık, Beril trafik kazasında öldü. Artık o yok ve ben parçalanıyorum, onsuz yapamıyorum.

Murat: Ne ölmüş mü?

Buğra: (Silahı kafasına tutar). Evet o yok artık ve ben de onun yanına gidiyorum. Hoşçakal benden kurtuldun. Hayatına devam edebilirsin. İşte bunlardan dolayı kara listedeydin eski dostum.  Hakkını helal et.

Murat: Dur yapma kendine zarar verme.

Buğra: Artık çok geç eski dostum.

(Ve silah patlar). Artık Buğra öldü, kurtuldum ondan ama keşke böyle olmasaydı, ona çok değer vermiştim.

Murat: Hoşçakal eski dostum iyi günlerimiz hatırına, hakkım sana helal olsun.(Gökyüzüne bakar ve Allah'ım sana çok şükürler olsun, her şeye rağmen beni bırakmadın). Ve ablasına bakar. Artık, evimize dönelim ablacım.


Not: Tadında bırakmak istedim. Mutlu sonla bitirmek isterdim. Ama maalesef hayatta hem hüzünlü hem de mutlu son olabiliyor. İnşallah beğenmişsinizdir, herkese çok teşekkür ederim.

46 yorum:

  1. Deep , böyle mutlu son mu olur ?
    Deep !!!
    İlla birini öldürecek miydin ?
    Bu Buğra harbi salakmış .
    Salağın önde gideni bir kız için değmez bence .
    Demek ki kaderinde yokmuş Beril başka kız bulurdu .
    Kötü bitti bu 😢😢

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      ah bu da böyle bitti işteee :) artık önümüzdeki öykülere bakıcez :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. şenay bn.

      eh bu değişik oldu biraz iştee :)

      Sil
  3. Söyleyebileceğim tek şey HARİKA gerçekten MÜKEMMEL çok akıcı bir dille yazdın hepsini okurken aktı gitti hikaye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kübra y.

      aaaa sevdin yanii saool :)

      Sil
  4. sen harikasın ... hep söylüyorum,hep de söyleyeceğimmmmm
    müthiş performans,tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      öyle mi diyosuuun :)

      Sil
  5. çok akıcı bir hikayeydi :) çok uzatmadan bitmesi de iyi olmuş yoksa meraktan çatlayacaktık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızkardeşler arasında.

      ah evet kısa ve acısız :)

      Sil
  6. Çok akıcı ilerledi.Teşekkürler.Acaba ölmese miydi bilemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      bilmem artık vallaaa :)

      Sil
  7. Bülent'in günahını aldık 😃 olsun en azından B harfini tutturmuşuz.Ama bizim türk halkı mutlu sonu daha çok sever deep 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      ah evet mutlu son haklısın :)

      Sil
  8. Çok güzeldi gerçekten Her zaman ki gibi harikasın güzel insan Sonu biraz hüzünlü bitti ama olsun Çok güzel bir öyküydü Gene bizlere güzel bir öyküyle Buluştursun Yüreğine emeğine sağlık güzel İnsan Bekliyoruz yeni maceralarını Sevgiler ...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      piki yazarım mademsi :)

      Sil
  9. Dünden beri internete girmemiştim bu bir bakıyorum hikaye bitmiş. Ben bu hikayede en çok Bülent'e sinir oldum. Dost görünen sinsican nolcak 😏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenilenme projesi.

      eveet gıcık ooo :)

      Sil
  10. Kalemine sağlık. Tadı damağımda kaldı. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Ya 2 yıl gecmis kiz yok ortada zaten bugra nasil bi manyakmis ya. bulenti kimse sevmemisti zaten :) sesini mi degismis meger hmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      işte oluyor öyleleri :)

      Sil
  12. Offff... Durduk yerde ne diye ölümler. Hem de kendi elleriyle. Giden gitmiş zaten.

    Hayat, doğmakla başlıyor daaa.... Doğmak da bir yol. Bir sona. Ölenle ölünmez. Sevdiklerin acısı bambaşka tabii. Yakınlarda öğrendim Babam ve kardeş kadar bana kardeş olmuş iki kişiyi dört gün arayla kaybedince.

    Bu güzel, bizi merakta bırakan, sonu da çok değişik gelen öykü ile sevilenlerin kaybının insanlardaki etkisini yeniden gördük.

    Love Story filmini izlerken hepimiz ağlamıştık. Öyle bitsin istemezdik. Öyle bitti; ama Oliver'ın öyküsü bitmedi. Filmin devamı çekildi.

    Keşke ayrılık, ölüm filan olmasa. Ama hayatın gerçeği bunlar. Ve insanlar da bunlarla baş etmeli.

    İntihar eden Beril'in yanına gidiyorum derken... Ne kadar emin bundan? Kimi insanlar doğuştan intihara eğilimli. Kınanamaz. Bir rahatsızlık. Ancak insanlar güçlüklerde kırılmayıp o eşiği aşınca insan olmanın anlamını tadabilir. Sabırla. Dayanarak. Eğer bir şeye dayanılır, zorlukları göğüslenirse getirisi gerçekten sabırla koruk helva olur dedirtenden oluyor.

    Hikaye çok güzeldi. Hayatın bir gerçeğini yansıtmışın. Gerçekleri yazmışın. Ben de böyle şeyler olmasa keşke hiç dileklerimi yazdım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      keşke olmasa evet tabii ki.

      Sil
  13. okurken radyo tiyatrosu gibi geldi, ne güzel dinlerdik eskiden o tadı aldım. bekleriz yine artık arada böyle güzellikler birkaç bölüm daha uzun olsun ama :))

    YanıtlaSil
  14. Keske ölmeseydi neyse merak ettim yazmis mi diye yatacaktim telefonu tekrar açtim okumak için 😊😊😊

    YanıtlaSil
  15. Sonu iç açıcı bitmese de okumak güzeldi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimin güncesi.

      ay sevindiim :)

      Sil
  16. Depp sınavım var bu ara bloğa çok uğrayamıyorum. Hikayeyi baştan sona okudum. Harikasın Deep uzasa da okunurdu. Sevgiler sanaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra gürbüz.

      kolaylıklar sanaa :)

      Sil
  17. Sonuna çok üzüldüm ama çok etkileyici bir hikaye deep😆

    YanıtlaSil
  18. Hemen her kitap film dizi mutlu sonla bitiyor zaten. Bence değişik bir final daha yakışıklı durmuş. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  19. Deepcim süpersin ya, merakla okudum, hem sevimli hem de meraklandırıcı bir seri olmuş, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      bu değişik oldu diğer öylülerime göre biraz :)

      Sil
  20. Merakla bir solukta okunası bir seri.. Kalemine sağlık Deep! Belki farkında olmuyoruz ama tam dibimizde ne fırtınalar esiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tıngır mıngır.

      evet işte öyleee :)

      Sil
  21. Çok güldüm yaaa, bende mi anormallik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif şahin.

      yok bence de komik bi yan var :)

      Sil
  22. Dedim ben bu Bülent de bir iş var diye hain çıktı işte , ama buğra neden ayağına kadar getirip kendini öldürdü şaşırdım doğrusu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      sinir krizinde belli oluyo mu insanların napcağııı :)

      Sil
  23. böyle sebeplerden dolayı öyle dostluklar yıkılıyor ki hakkaten acıyorum.
    üçüncü kişiler hayır için girmiyorlar birilerinin hayatına işte :)

    YanıtlaSil