18 Ocak 2017 Çarşamba

KARA LİSTE



1.Bölüm

Murat:

Evde otururken bir tıkırtı sesi duydum, içim ürperdi, ışıklar kapalıydı.

Etraf zifiri karanlıktı, hırsız sandım, elime sert bir şey aldım.

Sonra ışıkları açtım, fakat kimsenin olmadığını farkettim. Anlam veremedim ne sesi olduğunu.

Sonra televizyonu açtım ses olsun ve benim evde olduğum anlaşılsın diye, sonra da uyuyakalmışım.

Sabah telefonuma mesaj gelmesiyle uyandım. Mesajı açtım. Mesajda kara listedesin yazıyordu, şaşırdım mesajın nerden geldiğini anlamak için numaraya baktım ve bir anda mesaj gelen o numaradan beni aradı ve o ses…

64 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      eveet malmölüüü :)

      Sil
  2. Heee. Korkunç mu kii? Heyecanlı bir bekleyiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayan hohori.

      yok yaa sadece aksiyonluu :)

      Sil
  3. EEEE Devamı nerede Merakla Bekliyorum :)Gene Güzel bir hikaye geliyor hadi bakalım Kalemine Kuvvet Güzel insan Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      sabır sabır :)

      Sil
  4. O ses tanık ses 😃 güzel olcak bencede.Gösterip çekme 😃 yayınla bir an öncede okuyalım 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      ha haa hemen de bitmesin amaaa :)

      Sil
  5. Heyy güzel giriş. Bir ara o anı yaşadım :) Devamını hemen yaaazzz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hikaye kalpli kadın.

      yazdım yazdım :)

      Sil
  6. Yehuuuuu :D
    Sonra sonra ? :)

    YanıtlaSil
  7. Deep 2.bölümde neler olacak acaba merak içindeyim :)

    YanıtlaSil
  8. Yeni bi dolandırıcılık, para isteyeceklerdir, aman dikat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne kalemi.

      yaaa öyle mi acabaa :)

      Sil
  9. Devamını merek ediyorum.Acaba banka mı kara listeye aldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      hımmm banka da olabilirdi evat :)

      Sil
  10. Uuuuuuu deepsiii korku seysi yazmissiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      sana benzediiim :)

      Sil
  11. Hadiii, geceden belliydi böyle olacağı, çok heyecanlı:)

    YanıtlaSil
  12. Haydeeee. En heyecanlı yerindeydi ama deep :)

    YanıtlaSil
  13. Merak uyandırdı..Ne oldu acaba?

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      et et yaa :)

      Sil
  15. Sanırım ilk kez bir ilk bölüme denk geliyorum. Ve baya merak ettim :))
    Gülücüklü KAl...

    YanıtlaSil
  16. Ay korktum 😂😂😂. Deep arama seysi koysana bloguna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      çok korkunç yazarım beeeen :)

      Sil
  17. Ama korktum ben. Heyecan bastı. Devamını merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      ay o kadar mı korkuunç :)

      Sil
  18. Kredi kartı borcunu ödemediğinden kara listeye girmiştir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      hımm olabilir eveeet :)

      Sil
  19. Wow! Heyecanlı! Merak uyandırıcı! Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Daha uzun yazsaydın keşke,bu şekilde kara liste serisi 112321242412412
    bölüm devam edebilir.:)

    YanıtlaSil
  21. Dırıdı dııımmmm!

    YanıtlaSil
  22. Yanıtlar
    1. medine sarı.

      pek yakındaaa :)

      Sil
  23. Myna'nın blogundan kazayla ben gönderdim. Heyecan başlıyoorrr!

    YanıtlaSil
  24. OO merakla başlıyorum okumaya neden kara listedeymiş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      piki bakalım :)

      Sil
  25. Türkler olarak hırsızların televizyonun sesinden korkucağına inanıyoruz , hahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      çok zekiyiz di miii :)

      Sil
  26. Ha işi gücü yok psikopatlık yapacak telefondaki diğer bölüme geçeyim bir :)

    YanıtlaSil