3 Ocak 2017 Salı

KAVANOZ


Kız herkes tarafından dışlanmış, arkadaşa ihtiyacı var diye onunla arkadaşlık ediyordum ama o kadar depresif ve bunaltıcı birisi ki. Yine de onu anlamaya çalışıyordum. Bana her sorununu anlatıyordu ben de yol göstermeye çalışıyordum.

Ama o kadar saçma düşünceleri var ki, insanları hayatına alırken testlerden geçiriyor falan. Neyse, ben bir gün sınıftan iki yakın arkadaşımla sorun yaşadım ve bunu anlatacak ve akıl alacak kimseyi bulamayınca bu kıza anlattım. Hani bir kez de o bana akıl versin istedim.

Ama o dedi ki, bu kızlar seni terk edecek ileride, herkesi kolay affediyorsun, kendini kullandırıyorsun, dedi. Neyse, tamam dikkat ederim, dedim, konuyu kapattım. Sonra o iki arkadaşımla konuşup sorunu çözdüm, birbirimizi yanlış anlamışız sadece.

Birkaç gün sonra biz benim odamda ders çalışıyorduk, o barıştıklarımla. Bu kız odama geldi ve bizi görünce arkadaşlarıma bağırdı. Onlara hakaret etti. Arkadaşlarımı odamdan kovdu. Onlar gidince beni de azarladı. Madem ondan akıl alıyormuşum o zaman dediğini yapmalıymışım, ben onu obje olarak kullanmışım.

Bana dedi ki, bir daha arkadaşlarınla sorun yaşarsan karışayım mı yoksa izleyeyim mi? Ben de dedim ki, kızkardeşim bana sorunlarını anlattığında dinliyorum ama karışmıyorum, sen de karışmamalısın, dedim. Sonra bana beni test ettiğini söyledi, ben de diğerleri gibiymişim, onu obje olarak kullanıyormuşum.

Ertesi gün beni herkese şikayet etti, sosyal medyalardan engelledi. Sanki ünlü biri. Onu içimi dökmek için kullanmışım. Onu obje yapmışım. Kavanoz yapmışım. Dertlerimi içine doldurmuşum.

78 yorum:

  1. Çok değişik insanlar var, onları anlamakta zorlanıyorum. Bu kızdan kurtulduğun iyi olmuş Deep, yorucu bir insanmış.

    YanıtlaSil
  2. Bazılarına ne yapsan memnun olmaz. Sorunlu tipler hikayelerde kalsın , hatta o kavanoza kapatmak lazım.

    YanıtlaSil
  3. Deep bir çekiliş düzenliyorum , kitap çekilişi Facebook sayfam üzerinden duyurursan çok sevinirim :)
    Detay : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1245574228854256&substory_index=0&id=1229439603801052

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hüseyin bey.

      tımıms bakıyım müdür :)

      Sil
  4. Kurtulduğu iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Bu anlattıklarından kişinin kompleksleri olduğu rahatça görülebilir.Allah bizi böyle insanlardan korusun :)

    YanıtlaSil
  6. Böyle tipler hep sıkıntı... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Şu Dünya da yaşayan insan sayısı kadar karakter var.. Ve elbette hayatımız da çokça karakterde kişilerle karşılaşıyoruz. Yaşadıklarımız iyi ya da kötü.. Tecrübe ediyoruz. Tecrübe edindin sadece..

    Kompleksli mi yoksa psikolojisi mi bozuk bilemedim ben... Umarım o kişi düzelir ve asıl olanı bulur :)


    YanıtlaSil
  8. Ayyy aman boşver. Takıntılıymış belli ki. Yat kalk şükret kurtulduğuna. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pofuduk.

      ayyy pofuduk gelmiiş :)

      Sil
    2. Ayy evet geldiimm ^_^

      Sil
  9. Deep yanlis adama catmissin😃😃

    YanıtlaSil
  10. Testlerde bir güzellik yapsın bari, üç yanlış bir doğruyu olmasa bile kendisini bir zahmet uzaklara götürsün. :)

    YanıtlaSil
  11. Test yapan insandan her zaman korkarım. Ben içimden geldiği gibi yaşıyorum bu biraz planlı yaşamak gibi görünüyor. Şunu da deneyeyim bakalım ne diyecek himmm şu da olsun bunu da eklesem obaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma başar.

      haklısın di mi yaaa :)

      Sil
  12. Hmm çok ilginç. Tanıyor muyuz arkadaşı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hikaye kalpli kadın.

      ben tanımıyom vallası :)

      Sil
  13. negatif insanlar enerjini emmekten başka işe yaramazlar seni sıkıyorsa bırak, kıymet bilmez kimse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem kutlu.

      ivit di mi yaaa :)

      Sil
  14. Kötü bir deneyim olmuş senin için ama mutlaka bunda da bir hayır vardır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze e.e.

      ooo polyanaa gamzee :)

      Sil
  15. Var gerçekten böyle insanlar, uzak durmak lazım..:) white, single, female gibi olur sonra sonu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      ay o film iyidi bee :)

      Sil
  16. Ne tuhaf insanlar var Allah akıl fikir versin.Allah hayırlı dostlar ve arkadaşlar nasip etsin.

    YanıtlaSil
  17. Ahahahaha manyağa bak sen :D

    YanıtlaSil
  18. kavanoz kırıkmış :)

    YanıtlaSil
  19. çok tuhaf ama sorunlu birinden bahsediyorsun sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      öyle biri di mi herhaldeee :)

      Sil
  20. Kaçarak uzaklaş. Yaşım ilerledikçe bu konuda bencilleştim. Eskiden sorunlu insanları dinlemek, yardımcı olmak hoşuma giderdi. Şimdi hiç onlara harcayacak enerjim kalmadı. Sorunlular benden uzak dursun. Neşeli pozitif insanlar olsun etrafımda :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne kalemi.

      hiç çekemem diyosooon :)

      Sil
  21. İlk olarak böyle bir insanı tecrübe etmen ve çok zaman geçmeden, çok fazla değer vermeden onu anlaman senin hayatın için iyi bir şey. Fakat en başta bahsettiğin gibi zaten çok büyük problemleri olan biri arkadaşı olmayan yalnız birisi hayatının bir kesitine girmiş. Az çok normal olmadığını anlamış olmalısın. Ama onun durumu bence daha zor çünkü bir insan kendini obje olarak hissedecek kadar ne yaşamış olabilir ? Yine de bu insanla birbiriniz için kıymetiniz olmayacaksa hayatından çıkması iyi bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra balgay.

      ay hoşgeldiiiin :)

      Sil
  22. Elinize sağlık. Çok faydalı bilgiler paylaşıyorsunuz. Bende kendimce bir blog hazırladım inceleyip yorum yapmanız mümkün mü teşekkürler. http://huzurkaynagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dualarım.

      hoşgeldiin gelirim tabisiii :)

      Sil
  23. Şaşirmiyorum canim insanlar renk renk. Her duyguda psikolojide insan var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      he valla :)

      Sil
  24. Hayatın içinde; sıkça olmasa da yine de karşılaşa-bilinecek türden bir insan tipi. Negatif, şüpheci, egosu da yüksek ise orada durmalı!. Herkesin aklı kendine yeter! değil mi ama :) Karşı tarafa ruhsal şifa size de geçmiş olsun diyeyim. Kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izler ve yansımalar.

      saaol :)

      Sil
  25. Bazen öykü okuduğumu unutup sanki gerçek bir şey okuduğumu düşündüğüm oluyor.

    Ama belki biz de sosyal medyada bazen :))) İsteyerek olmamıştır ama, yanlışlıkla :))))

    Test konusu nasıl oluyormuş, merak ettim. Çok da güldüm. Öyküyü anlatan kahraman karşıdakini kavanoz olarak görürken karşıdaki de geri kalanları test yapacak ya, deney tüpü olarak mı görüyor Derin?

    Çok güldüm. Daha çekilir insanlarla karşılaşmayı dilerim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ha haaa var ama işte böle insanlar :)

      Sil
  26. :) Kanımca uzak durulacak insanlardan.

    Ben de böyle bir badire atlatmıştım. Daha da yanaşmıyorum böylelerine. Dünyanın kendi etraflarında döndüğünü zannediyorlar.

    YanıtlaSil
  27. Güzel hikaye, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      heeey seni görmek ne güzeel :)

      Sil
  28. Herkes sanal sanal birbirine baktı sanki, kübo ile hüdai daha iyi şimdi düşün dur bana mı dedi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begonvil sokağı.

      hüdai iyi hatırlattın du yazayım :)

      Sil
  29. Valla sana stres yaşatmış ama şaka gibi birisiymiş. Kaldır o kavanozu bir daha hiç açmayacağın dolaba. Üzerine de tehlikelidir etiketi koy :)

    YanıtlaSil
  30. Ders niteliğinde olmuş kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  31. Sorsalar evrendeki en çözümsüz soru ne diye muhakkak ki "insan" derim. Öyle bir durum işte. Bazen çözümsüz kalması gerekir. Kendine daha fazla zarar vermemek için. Kimse kavanozu olmaz kimsenin. Yoldaş olursun yüreğin varsa yoksa yoluna devam edersin. Sevgiler sene Deep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra gürbüz.

      heeeey sana daaa :)

      Sil
  32. Halbuki ne tatlı kavanozları var Deep, sirke kavanozuna mı rastlamışsın kız :D

    YanıtlaSil
  33. Kavanozda çatlaklıklar gözlemliyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma gökmen.

      öyle vallaaa :)

      Sil
  34. Ay ne tuhaf insanlar var çingusuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      ay öyle valla yaa :)

      Sil
  35. millet deliye biz aklıyla hasret ne günlere kalmışız :) Güzel bir hikayeydi ellerine yüreğine sağlık güzel insan Bu arada Hüdaiyi hikayeleri bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      hüdai yazayım tımams :)

      Sil
  36. bu durumda herhalde insan kendi bildiğini okumalı daha iyi yada içini dökeceği insanı iyi seçmeli arıza çıkabiliyor sonucunda.
    Genelde karşı tarafı kullanılmış hissettirmenin dışında birde karşı taraf anlattıklarını aleyhine gün gelip kullanması olayıda yaşanıyor o daha kötü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      of o karşıya koz vermek evet yaaa yaş iş :)

      Sil
  37. tam karşısına geçilip kahkaha koparmalık bir kızmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra açıkgöz.

      evet de mi yaaa :)

      Sil