23 Ocak 2017 Pazartesi

ŞANS MİMİ



HAYATTAKİ EN BÜYÜK ŞANSINIZ NEDİR?

Çok sevdiğim Yalnız ve Özgür mimlemişti yakınlarda. Kara Liste serisini yazınca bu haftaya kaldı mim cevabım. Kendisi hayattaki en büyük şansının Ruheşi olduğunu söylemiş. İnşallah onunla hayatı boyunca mutlu olur.


Hayatta en büyük şansım nedir?

En büyük şansım ne bilmiyorum. Birkaç şey aklıma geliyor. Biri, genelde şanslı olmam. Şanslıyımdır yani. İstediklerim olur, düşündüklerim olur, dilediklerim olur. Genelde böyle. Hatta yolda da sürekli olarak para bulurum, ufak paralar da olsa. Hep şanslı oldum ve şansıma güvenirim.

Ayrıca, deniz insanı olmak, Egeli olmak, sevgi dolu bir ailede büyümek, bunlar da şansım. İyi eğitim almak, çok çalışkan olmak, sevdiği okullarda okumak, bunlar da. Bunlardan daha önemlisi ise çok minikken kitap okumaya başlamak. 5 yaşında gazete okurken, ilkokula başladığımda Yaşar Kemal ve Jack London ve Agatha Christie okumaya başladım. Sanırım kitaplar sayesinde kötülüklerden uzak durdum, hep sakin ve huzurlu yaşadım.

Ama sanırım en büyük şansım bu blog işte. Blogum sayesinde yazmaya başladım, sizleri okumaya başladım, her şeyi sizlerden, bloglardan öğreniyorum, blog benim için okul gibi oldu, bir apartman gibi oldu, hayatta en iyi arkadaşlarım burada ve çok mutluyum burada.

Evet en büyük şansım blog çevrem.

Bu mimi yine en eski, eski, yeni, en yeni arkadaşlarıma gönderiyorum. Mimi yapan üstteki fotoyu da kullansın. Yalnız ama Özgür'ün hazırladığı foto çünkü.

26 yorum:

  1. Biz seninle çok mutluyuz, bu da bizim şansımız :) hep bizlerle ol

    YanıtlaSil
  2. Blog camiasında senin olman da bizim için şans.

    YanıtlaSil
  3. En büyük şansını kendin oluşturman çok güzel cnm benim 😃 hep mutlu ol inşallah.Ve uzunnnnnn uzun hikayeler yaz bize 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimin hazır deepcim teşkkürler benide mimlediğin için 😃

      Sil
  4. Deep ,
    Ne güzel bir mimmiş bu .
    Bilemiyorum ben pek şansa inanmamak kadere inanırım .
    Ama yine de bloğumu açıp sizi tanımam bir şans olabilir benim için.
    Bilemiyorum ...

    YanıtlaSil
  5. Kendimden utandım birden... Ben hemen kenara çekilip , bir iki şans bulayım kendime dair :)

    YanıtlaSil
  6. Sansimiz tum hayatimiz boyunca bizimle olsun, degil mi Deep? :)

    YanıtlaSil
  7. Şansın daim olsun sevgili Deep.
    Yalnız ne kadar erken başlamışsın okumaya.

    YanıtlaSil
  8. Gezegenin Jüpiter falan olabilir mi deep :D Orda bolluk ve şans var diyorlar :D

    YanıtlaSil
  9. Senin varlığın bizlere şans valla :) Birleştirici tarzını çok takdir ediyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Yazmaq istədiklərimi hər kəs yazmış:) Sənin blog dünyasında var oluşun da bizim şansımız məncə.Hər zaman da var ol inşallah.

    YanıtlaSil
  11. Bizde seni tanımaktan ve senle olmaktan Çok mutluyuz :) Sevgili güzel yürekli insan Şansın Bahtın güzel olsun Her daim İnşallah Sevgiler ..:)

    YanıtlaSil
  12. Şansın daha da bol olsun azcık da o şanslardan bize de ver :)

    YanıtlaSil
  13. Biz de senin varlığınla şanslıyız deep💙

    YanıtlaSil
  14. Biz de çok şanslıyız burada olduğun için :)

    YanıtlaSil
  15. ne güzel yazmışsın Deep, yeni-eski tüm bloggerlara yardımseverliğinle sende blog dünyası için bir şanssın...
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  16. MİM günü mü bugün. Hani günler vardır Dünya Sağlık Günü, Müzeler Günü gibi. İnşallah MİM gününde, MİMlerden tekini bile atlamamışındır...

    Hep şanslı olman dileğimle. Ama bir şey var yazmadan nokta koymayayım. Benim en şanssız sandığım bir şey sonunda bana en geniş kapıalrı açan şanslar olarak geri döndü. Bu da var :)

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel! Şanslı olduğunu düşünmen bile bir şans aslında..

    YanıtlaSil
  18. Kesinlikle çok şanslıymışsın. Ömrünün kalanı için de şansın açık olsun :)

    YanıtlaSil
  19. Sen de bizim şansımızsın demek ki :) baksana burada seni tanıyabiliyoruz okuyabiliyoruz ^_^

    YanıtlaSil
  20. Benim şansım deep'in beni bulması bence :D :D çok ciddiyim. Deep sen ne kadar şanslıysan bende o kadar şanssızım. Para gelecek gibi olur, gelmez. Çok istediğim bir şey daima ters gider. Heveslendiğim bir şey olmaz. Bunca pessimistiklik boşuna değil yani. (okur gülüyor)

    YanıtlaSil
  21. şirinsiniz hepiniiiz işteee bi kere yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden bulaştı şirinlik , bizim bir suçumuz yoktur sayın yargıç :)

      Sil
  22. Pozitifsin deep. O yüzden her isin yolunda gidiyor.

    YanıtlaSil
  23. Deep mutlulukların ne tatlı ya ^^

    YanıtlaSil