13 Ocak 2017 Cuma

WILL & GRACE


Amerikan komedi dizisi. Şu bildiğimiz, alışık olduğumuz komedilerden. Bir ev ve evde insanlar. Evin salonuna girer çıkar dizideki insanlar.

Amerikan espri tarzı. Hep deriz ya Amerikan esprileri. BU dizide de dört karakter var. Hep olur ya, birbirine benzemeyen özgün karakterler.

İki kız iki erkek. Kızlardan biri iç mimar, diğeri de onun sekreteri. İç mimar Grace evlenemiyor, düzgün ve uzun ilişki kuramıyor. Sekreteri ise çok değişik bir sekreter. Keyif için çalışıyor, hiç ihtiyacı yok çalışmaya. Zengin bir evliliği var.

İki erkek de eşcinsel. İkisi de çok komik ve hoş. Erkeklerden biri, Will, hukukçu, diğeri de onun arkadaşı. Will ve Grace aynı evi paylaşıyorlar. Diğer insanlarla anlaşamasalar da birbirleriyle çok iyi anlaşıyorlar. Birbirleri olmadan yapamıyorlar.

Dizi bu dört kişi üzerine dönüyor. Onların eğlenceli gündelik yaşamları. Dizi yaklaşık on sezon olsa da bizde dört sezonu yayınlanmış.

Düşünmeden gülmeyi sevenlere.

24 yorum:

  1. Merhaba, sizin gibi Blogger servisini kullanan kişisel blog yazarları için Blogger temaları paylaşıyorum.

    Eğer, blogunuzdaki temayı değiştirmek ve yerine adsense, mobil ve seo uyumlu Blogger teması kullanmak istiyorsanız www.portalblogger.com adresine bir göz atmanızı öneririm.

    Size bu yorumu yazmamdaki amaç: sitemi ziyaret ederek hem kendi ihtiyacınıza göre güzel bir tema bulmanız hemde portalblogger.com hakkındaki görüş ve önerilerinizi benimle paylaşmanız. Şimdiden çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. portal.

      tımams saol bi bakarıms :)

      Sil
  2. Deep, cansın, kurtaransın, öylesine güzel bir haberle gelip çattın ki tarif edemem!
    Seinfeld, friends ve cheers'in ardından böyle farklı karakterleri bulunan -eski- bir Amerikan dizisi aramıştım epey. Hatta imdb'nin sayfasında yer alan benzer diziler kısmına da göz atmıştım rast gelememiştim. Çok mutlu ettin beni. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. river.

      oleeey dediklerin de hoş seinfeld çok komik yaa :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. handan.

      aa öyle miii ben yeni keşfettim ve hemen izledim :)

      Sil
  4. Bu aralar gülümsemeye ihtiyacımız var... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      evet vallahi öyle :)

      Sil
  5. Bir ara gidip bakmam gerekiyor o zaman.Teşekkürler Deep. :)

    YanıtlaSil
  6. Böyle bir diziden hiç haberim yoktu. Ama bir zamanlar sanki Berna Laçin mi böyle bir yerli dizide oynamıştı. Rastlardım gezinirken kanallarda. Berna Laçin de her yönüyle çok beğendiğim gerçek bir sanatçı olduğundan bakmıştım. Ancak doğa olmayan diziye uzun zaman bakamıyorum, izleyici olamıyorum. ASİ olsa bakarım ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ha haa ah şu asiii :)

      Sil
  7. Komedi,hayatımızın içinde olmalı ki hayatı daha mutlu yaşayalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ah ah de mi yaa :)

      Sil
  8. Her postunu okuduktan sonra bir heves film izleyim dizi bakayim diyorum ama uzun zamandir hicbsy izleyemiyorum :/ Napiyorsun peki dersen hicbirsey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyen bayan.

      ha haa öyle geçiyor de mi günleer :)

      Sil
  9. Eğlenmek garanti bu diziyi izlerken:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      eveet yaa hepsini izlediim :)

      Sil
  10. Friends , How I met your mother ve Big bang theory den sonra bu tarz dizi arayışına girmiştik. Mutlaka göz atacağım :) Sevgiler Deep!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tıngır mıngır yaşamak.

      bu da onlardan evet işteee :)

      Sil
  11. Keyif için çalışmak , ne diyeyim hahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      ne güzel bişi de miiii :)

      Sil
  12. ben filmlere yetişemiyom be kanka diziye nasıl yetişicem bir orta yol bulsak mahçup hissediyom izleyemeyince boş yorum gibime geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      heey boşver dizileri seeen :)

      Sil