4 Şubat 2017 Cumartesi

ANNE


Her bölümüyle ağlatmayı başarabilen dizi.

Anne dizisi tam bir dram. Tam bir yerli dizi, bize göre. Duygulara sesleniyor.

Küçük bir kız Melek. Annesi barlarda çalışıyor ve kötü bir sevdiği var. Melek evde sevgisiz ve hep hayal kuruyor. Öğretmeni Zeynep ona üzülüyor ve bir süre sonra Melek ve Zeynep kaçıyorlar. Zeynep, Melek’in annesi oluyor. Zeynep’in annesi de zamanında Zeynep’i bırakmak zorunda kalmış.

İkisi kaçıyorlar ve birlikte yaşıyorlar ancak polis de Melek’in annesi Şule de peşlerinde. Melek, Zeynep öğretmene anne dese de adalet peşlerini bırakmaz.

Dizi öylesine dram dolu ki başlarına gelmedik kalmıyor ve küçük Melek her defasında bizi ağlatıyor. Dram sevenler kaçırmasın. Elbette hepsi senaryo ancak bunu bilerek ağlamak çok tatlı.

Umarız dizideki dram bitmez, çok uzun sürer.

71 yorum:

  1. Meleği annesi çöpe koyduya orda o film benim için btti.çok üzldm ya kötübörnek oluyk bence deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      ay evet ama ben bırakmadıım :)

      Sil
  2. Geçen bölüm beni de ağlattılar valla, ilk izlediğimde bizden biri yazmış sanmıştım meğer Japon animesinden kopyaymış:( olsun ama güzel yazmışlar ve bize uyarlaması da iyi olmuş belli olmuyordu araklama olduğu. Sonunun mutlu bitmesini çok istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      aaa capon animesi miymiş yaa :)

      Sil
  3. çok guzel bir dizi.. sadece dram...

    YanıtlaSil
  4. Ay nasıl dizi bu böyle yok hiç bakmayayım gereksiz ve abartılı dram hiç bana göre değil çok geriliyorum sonra 😟

    YanıtlaSil
  5. şu sıralar adını en çok duyduğum üç diziden birisi. diğer ikisi diriliş: ertuğrul ve içerde. ama bunun sürekli fragmanlarına rastlıyorum da sadece orada bile bir tuhaf oluyor insan. dram ve ağlamayı pek sevmeyen birisi olsamda (ve cansu dereyi de) yinede hazır boşken şu sıralar izlesem mi diye düşünmeden edemiyorum deepciğim ve senin bu yazın da bir hayyli teşvik edici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sümeyye kip.

      ha haa o kadar çok dizi var kii :)

      Sil
  6. Sidikli izlemis ilk bolumunu icim disima cikti aglaya aglaya dedi. Bizde oluyor ne aci ki benzerleri

    YanıtlaSil
  7. Dram iyi de bun da fazlası var bazen bu kadar da ajitasyon olmaz diyorum
    Melekle yaşıt oğlum ilk bölümünü izledi psikolojisi bozuldu yavrumun Ben o saatte Kanal D de yayınlanan Hayat Şarkısını izliyorum çok daha güzel tavsiye ederim aile kavramına çok iyi dokunuyor Burcu Biricik izlenmeye değer ayrıca

    YanıtlaSil
  8. Halkımız ağlamayı, gözyaşı dökmeyi seviyor. Ama bu konu gerçek hayattan çok kopuk değil mi? Bir öğretmen çocukla kaçabilir mi, ne kadar kaçabilir?
    Cumartesi günleri Kalbimdeki Deniz var. Tüm oyuncular başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      desenee hepimiz diziciyiiz :)

      Sil
  9. Ben de u diziyi izledim bazen saçmaladıklarını düşünüyorum. En nihayetinde dizi yani, kurgudan ibaret ama yanlış yönlendirmeler var. Zaten gerçek de olsaydı o kız çoktan koruma altuna alınmıştı. Yani doğrusu bu devlet korumasına alınıp sonra koruyucu aile olarak öğretmen alabiliyor zaten. aile bakanlığında çalıştığım çok belli;)))
    bu arada bir çok çocuk böyle yaşıyor malesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne güncesi.

      of şu zavallı ülkemiz yaa.

      Sil
  10. Ay hiç izlemedim yahu😃

    YanıtlaSil
  11. Diziyi çok gördüm ama konusu hakkında bir fikrim yoktu Deep, fragmanlarını daha dikkatli izleyeceğim :D

    YanıtlaSil
  12. Yok ben bunu almiyim deep .
    Mini dizi arıyom ben .
    Çok olmasın bolum sayısı 5-6 yeterli hadi bilemedin 8 bölüm daha fazlasını gelemiyom :(
    Malum dersler var .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski ama izlemediyseniz lost room'u bi izleyin derim (:

      Sil
    2. esra/semma.

      lost room duymadım ben de bakayım :)

      Sil
    3. Bi bakalım deep biz senle :)

      Sil
    4. esra.

      eveet bakalım vallahiiii :)

      Sil
  13. Böyle bir dizi olduğunu biliyorum. İzlemediğim bir dizi. Ama Vatanım Sensin'e bakıyorum. Çok uzun zamandır baktığım dizi yoktu. Beğendim de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ooooo asi den sonra yeni dizi ha :)

      Sil
  14. Tv izlemiyorum ben ama dram sevenler için çok uygun bir dizi gibi. :)

    YanıtlaSil
  15. İlk bölümlerde daha iyiydi, şimdi uzatmalara oynuyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      ay ben seviyom yaaa :)

      Sil
  16. Dizinin üç karakterini de başka yerlerde gördüm ama bu dizi hiç izlemedim,dram sevmeyenlerdenim.Melek'i Güldüy Güldüy'de gördüm yaa,Allahım nasıl tatlı bir kız o.İnşallah sonu mutlu biter Deep. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel ezimova.

      şirincik evet :)

      Sil
    2. Deep baktım japon animesi değil de japon dizisinden uyarlama.Japonyadaki 'Mother' dizisinin Türkiyedeki uyarlaması bu dizi :)

      Sil
    3. aysel.

      korede de çekiyolarmış yaaa :)

      Sil
  17. Senaryo yazarlığı kursunda dizi izlemediğimi söylemiştim.Hoca mutlaka bir dizi izle deyince bu diziyi izlemeye çalışıyorum.Günlerini unutuyorum bazen :)

    YanıtlaSil
  18. Fazla acıklı deep gelemem öyle şeye. Kalbim daralıyor vallahi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz.

      :) piki salıncaktaki kız :)

      Sil
  19. Bu dizinin seveni çok biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne kalemi.

      ben çok sefiyoom :)

      Sil
  20. ben de severek izliyorum diziyi.. yine ceza vermişler ama diziye.. bakalım dizinin ömrü ne kadar olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine öztürk.

      ceza mı aaa :)

      Sil
  21. Ben böyle çocukların başrolde oynatıldığı dizileri pek tasvip etmiyorum ve ondan dolayı da izlemiyorum😞😞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      hımmmm bu da bir düşünce ivit :)

      Sil
  22. Bir iki bölüm baktım sonra Şule meleğin annesin yaptıklarını görünce izlemiyorum pek :) Benim asıl bizim arka sokaklar :) birde seviyor sevmiyor oda fena değil kalbim de ki deniz de güzel diğer dizileri sal gitsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      :) seviyor sevmiyor şeker yaaa onun orcinalini izledimdi :)

      Sil
  23. Başta baktım biraz. Dram sevmiyorum çok, yoruyor.
    Güzel dizi ama izlememeyi tercih ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      ah ben yorulmuyom yaa :)

      Sil
  24. Ara-sıra izləyirəm mən də. İlk seriyalarda ağlamaqdan ölürdüm:) Sonra bu qaçış nə qədər uzadıla bilər ki?-deyə düşündüyümdən həvəsim söndü bir az. Çox yorğun olmayıb, tez yatmasam izləyirəm(malum aramızda saat farkı var).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umman aslan.

      ay ben kaçırmıyom hiç :)

      Sil
  25. Ilk bölümünü izledim sonra dayanamam dedim devam etmedim 😫

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı olmak için.

      ah kaçırmıyom ben :)

      Sil
  26. Güzel sizi özellikle ufaklık Beren çok yetenekli.

    YanıtlaSil
  27. hiç izlemedim ama iyi ki de izlememişim, zaten gözümün yaşı pınarında hazır; ağlamaya sebep ararken (:

    YanıtlaSil
  28. Bayılıyorum ben bu filme.. Daha doğrusu ailecek bayılıyoruz..
    Hele Şule yok mu? başlı başına efsane... Tüm oyuncuları kaliteli.. Bence de bu dram uzun sürsün.. Tabi tadı kaçmadan... Aynı lezzette..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli pasta sepeti.

      ha ha ben de çok seviyom :)

      Sil
  29. Depp çekiliş duyuruları yapıyorsun görüyorum bazen. Benimde cekilisimi duyurur musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. betül fidan.

      tabisiiiii bötüş :)

      Sil
  30. Orijinali bir Japon dizisiymiş, bunu duyunca çok şaşırdım ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      ben de bu yazımın yorumlarında öğrendim yaaa :)

      Sil
  31. Hiç gelemem drama , bir de bu dizi ünlü bir japon dizisinin çevirisiymiş , körede de aynısını çekiyorlarmış ^^

    YanıtlaSil
  32. Bende bir kaç bölüm seyredip, bıraktım. O kadar acıya dayanamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elmas koçan.

      ay ben çok seviyom yaa :)

      Sil
  33. seviyom bu cicişleri :)
    Resmen benim yüzümden dram çekiyon ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      eveeet bütün kış ağladık yaaa :)

      Sil