7 Şubat 2017 Salı

ÇAKIL


Çakıl dışarıdaki kuşları eve çağırıyor. Sürekli onları çağırır şekilde bağırıyor. Onlar da ona cevap veriyor. Telefonla onun sesini kaydetmek istersem hemen susuyor. Ama televizyonda dizi izlerken o bazen dalıyor o zaman kaydedebiliyorum.

Çakıl diyor, aşkım Çakıl (ben öğrettim), çarşı karşı, çarşı kuşu (kendisi Beşiktaşlı da), gel, bak, sana demedim, aç kapıyı, aşkım bebeğim, aaaa, eşşek, pis.

Gülersek taklit ediyor bizle gülüyor öksürüyor. Poşet sesini taklit ediyor. Canı sıkılınca sızlanır gibi sesler çıkarıyor. Etrafa öpücük atıyor. Önce ben ona çarşı karşı demeyi ve Çakıl demeyi öğrettim. Sonra bunu nasıl öğrendiğini anlayınca etraftan çokça duyduğu şeyleri kendi öğrenmeye başladı.

Bazen aaay diye bağırıyor canı sıkılınca, sonra da karmakarışık sesler çıkarıyor, biz cevap vermeyince iyice çıldırıyor. Ben gözümü kapatınca o da kapatıyor sonra uyuyakalıyor.

Geçen gün müsük müsük diye bağırıyordu, biz de sandık müzik istiyor. Meğerse geçen gün eve gelen bebeği taklit ediyormuş, bebeğin burnu akmıştı da. Ben eve geldiğimde kafayı yiyor. Eve ilk geldiğinde yanımda uyutmuştum, beni annesi falan sanıyor galiba. Kedi görse kalpten gider.

Sinek görse korkuyor, kendini ordan oraya atıyor, kafesin içinde delirmiş gibi dolaşıyor.

48 yorum:

  1. Bir muhabbet kuşunun annesi olsan da bizim için kıvırcık kızıl saçlarında pembe tokalar olan cici kızçemizsin sen ama Derincim :))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      heidi yim ben işteeee :)

      Sil
  2. Şimdi okuyunca kendi kuşum geldi aklıma :) Üstelik bir de resmi görünce. Çok benziyor. Renkleri falan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güneşim.

      ayyy seninki de tatlı desenee :)

      Sil
  3. Hahaa çarşı kuşu çakıl :D ay yerim ben onu yaa ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      yeme yazık onaaaa cadııı :)

      Sil
  4. Oyy,arada sal da uçsun odada,bayılırlar.Yakalamak için de ışığı kapat,karanlıkta donup kalırlar.Bir de çok güzel öperler insanı😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      senin yanaklar da öpülmelik tabiiii haklılar kii :)

      Sil
    2. İhihihihihi,datlusun 😁☺️

      Sil
  5. Adıyla bin yaşasın annesiiii 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin piremsesi.

      peki şekeer :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. çeşnici handan.

      hoşgeldiiin :)

      Sil
  7. Ayy çok güzel ya ama ben bakmayı beceremezdim valla helal olsun sana sen bakıyorsun bir de üstüne annelik yapıyorsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir hayalperest.

      ayy bir hayalperez gelmiiş :)

      Sil
  8. Yaa ne kadar tatlı! :) Annesii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      di mi di mi ama :)

      Sil
  9. Bir kuş öyküsü... Sanki gerçek kuş besleyen biri tarafından kaleme alınmış. Kahvaltı sofrasında yumurta yemeyi çok severler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      yumurta aaa haşlanmış mııı :)

      Sil
  10. Blogumda bir akıma davetlisin Deep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine bektaşi.

      hıhım aklımdaaa :)

      Sil
  11. Ben de bir Çakıl istiyorum *-* Aslında benim de peluş faremin adı çakıl >P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fasulye.

      peluş fare miiii aaaa :)

      Sil
  12. Çok tatlı bir kuş yaa bana bir Çakıl verin hemen :) Harika olmuş Deep ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel ezimova.

      ayy al sen de bir çakılişkoo :)

      Sil
  13. pek de tatlı şeymiş garibim.. :)) deeptoene şirketim falan yok,film kitap tanıtımı için..sıkıntılar politik değil başka nedenler..blogdaki resme tıklarsan,seni video adresine götürür..garibime iyi bak! :))

    YanıtlaSil
  14. Ahahaaa çok iyi ya... Ne güzel bu Çakıl... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Hahahah müsük müsük ne güldüm yaa :)

    YanıtlaSil
  16. Hayvan sahibine benzermiş huy bakımından
    Muzur ve neşeli mi bu?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Yaa yerim ben bu Çakıl'ı ama ☻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif.

      kuş kızartması seviyon demek kii :)

      Sil
  18. Kafesi aciver de azcik ucuversin kanatlari tutulup kalmasin yakisiklinin.. Disi arkadasi yok mu buncazimin deepcim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      bulalım mademsi :)

      Sil
  19. Bakışı pek ürkek görünmüyor ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      evde yabancı yokken rahat tabiii :)

      Sil
  20. Bizim de vardı babacık babacık diye gezerdi ortalarda sorasında alerji sorunları çıkınca eşimin kuzenine verdik şimdilerde karşıdan bakarak seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimin güncesi.

      ay yaa şanssızlık desenee.

      Sil
  21. İnsanın hemen bir tane alası geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne kalemi.

      ebeeeet işteee :)

      Sil
  22. keyfini bozmayın Çakılın alımını çalımını yesinler çok tatlıı be :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ne güzel kuş bu yaaaa :)

      Sil