25 Şubat 2017 Cumartesi

COWBOY BEBOP


Günümüzden elli yıl ileride geçen bir anime.

Kelle avcıları, uzay kovboyları, haydut avcılarının yaşamı.

Uzay kovboyu Spike ve arkadaşları kötülerin peşinde. Jet, Faye, Ed ve Ein de Spike’ın arkadaşları. Bebop adlı gemiyle uzayda avcılık yapıyorlar.

Müziğin de başrolde olduğu efsane bir Japon animesi. Ekip elemanları ilginç, dizi cool ve stil. Haydutlar olmasına rağmen pek de kültürlü bir dizi.

Dizi biraz Amerikan ve İtalyan Westernlerini de anımsatıyor.

Klasikleşmiş animeleri sevenlere.

28 yorum:

  1. Ah bir de dizi izleyebilsem:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      o da olmayıversin artık :)

      Sil
  2. Yazıyı gördüğüm gibi atladım :) Animee ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel.

      ilk sende gördüm sonra da river'da zatensiğ :)

      Sil
  3. deep beni duygulandırdın. o kadar harikaydı ki.
    müzikleri ve konusuyla. blue'yu her dinleyişimde gözlerim dolar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. river.

      filmisi de çekilmiş :)

      Sil
  4. Animeden hiç anlamıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      o kadar da olsun artıkın :)

      Sil
  5. Animeleri ve kore dizilerini severizz :)

    YanıtlaSil
  6. Bir yıldır anime izlemedim sanırım, Naruto hala yarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      naruto iyiydi yaa :)

      Sil
  7. One Piece bitmiyor ki vakit bulup başka bir animeye başlayalım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doruk.

      ben de onu bilmiyom bi bakıyim :)

      Sil
  8. Listeye eklendi teşekkürlerr.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içinden geldiği gibi.

      pek keyifli bu anime :)

      Sil
  9. Konuyu hiç yadırgamadım. Şimdi nerelerden bu noktaya geldiysek bu noktadan nerelere gidileceği de beli sanki :))

    Evet, izleyemiyorum; ama en azından böyle konulara sahip diziler olduğunu öğrenmiş oluyorum sayende Derincim :)

    YanıtlaSil
  10. 47436734 kez elimin gittiği ve 47436734 kez izlemekten vazgeçtiğim animelerden bir tanesi. Ne desem bilemedim şimdi.

    Dipnot: İngilizce tavsiyelerin için çok teşekkürler. Seinfield'e başladım. Friends'i andırıyor 3 bölüm izledim çok hoşuma gitti. Dexter'ı daha önce bitirmiştim kalbim yeniden kaldırır mı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      seinfeld çok hoş yaa :) senden izleyeceğim animeler çok :)

      Sil
  11. Animeden bende hiç anlamıyorum ama:) sayende öğrenmiş oluyorum güzel insan :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      olsun ya bu da yeter :)

      Sil
  12. Bunu da listeye aldım. İngilizce sınavımdan sonra goblin'e başlayacağım amaaaa :)

    YanıtlaSil
  13. Tam da bu sıralarda Cowboy Bebop'un uzun metrajlı animasyonunu izliyorum. Yarısındayım, müzikler güzel, hemen dikkat çekiyor. Karakterler iyi.
    River'in challenge'ına katıldım. Japon animeleri, mangaları hakkında kendimi biraz geliştireyim, gündemi yakalayayım istedim. Filmleri araştırırken karşıma Cowboy BeBop çıktı. İyi ki de çıkmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      uzun metrajı izliycem ben de :) o da sever cowboyu evet :)

      Sil
  14. Aysel yazmıştı bunu , ben de izliycem demiştim arada kaynadı gitti unutmuşum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      ben de onda gördüm bir de river'da :)

      Sil