24 Şubat 2017 Cuma

ETKİNLİK:KİM KİME DUM DUMA!


Son haftalarda aramızda en şeker arkadaşımız Annesinin Piremsesi bir etkinlik başlattı bizleri kaynaştırmak için. Onun gibi arkadaşlar bizim için önemli. Aramızda bağ ve sinerji yaratıp mutlu ediyor hepimizi.

Bu tür etkinlikler de iyi, çünkü, burada hepimiz biz bize mutlu oluyoruz. Birçok eski ve yeni arkadaşımızı instagrama veriyoruz. Yani, instagramın kolaylığı nedeniyle birçok arkadaşımız blogunu boşluyor. Halbuki, blog, sosyal medya ortamında hem en iyi paylaşım merkezi hem de blogçular diğer medyaya oranla çok daha elit ve ve düzgün seviyeli insanlar.

Bu nedenle, herkes Annesinin Piremsesinin etkinliğine katılsın hadi. Bloglar Arası Röportaj. Bizleri bir araya getirip, kaynaştıran, daha çok blog tanımamızı sağlayacak bu hoş etkinliği siz de destekleyin.

22 yorum:

  1. Deepscimmm :) çok çok çokkk tesekkür ederim.Sen bence süperman sin de rolünü başkaları çalmış :)

    Arkadaşlara bende sesleniyorum.Bu benim yararıma değil hepinizin yararına olucak.Hem bu sayede bloğunuzu eşlestiğiniz kişinin takipçilerine duyurucaksınız,hemde kendinizisorularla ifade edip yeni yeni arkadaşlar edinceksiniz :)

    Haydi buyrun millettt.Etkinliğime bekliyorum herkesleriiii :)

    Son olarak deepscimmm.Kızım senin yanaklarından şapur şuppurr öpüyo 😘

    YanıtlaSil
  2. Haydi bakalım kolaylıklar olsun :))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir etkinlik olacağa benzer....

    YanıtlaSil
  4. g+ da paylaşılsın o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. Selamını götürdüm Annesinin prensesine:))
    Kendinize iyi bakın:)

    YanıtlaSil
  6. ben de kayıt yaptırdım. du bakalım nolcek :)

    YanıtlaSil
  7. süper her zaman önce blog diyenlerdenim zaten arkanızdayım!

    YanıtlaSil
  8. Bende varımmm tabi kiii :) *-*

    YanıtlaSil
  9. Ben masumum... mazeretim başka sosyalmedyalar değil. oğluşum. :D

    YanıtlaSil
  10. Sitenizi tanıtmak ve site yazılarınızı bildirmek için bir forum sitesi açtım. Ayrıca sosyal medya hesaplarınızı da tanıtmanız mümkün. Herkesi foruma davet ediyorum...
    http://webcenneti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde forum sitem vardi hem de vbulletin dolayisiyla forumlari severim sitenize paylasim yapabilirim tesekkurler su an cepten yaziyorum

      Sil
  11. Bende varım tabi ki bensiz olur mu hiç ama :)) katıldım efendim :)) Emeğine sağlık güzel insan teşekkürler duyurun için sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Duyuru için teşekkürler Derincim. Okumak için merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bu, ben de paylaşayım. deep ayran içtik mi ne? ayrı düştük canım ? seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  14. etkinlik harikaymış. yapan arkadaş çok ince düşünmüş. ^^
    teşekkürler deep haber!

    YanıtlaSil
  15. heeey nee güzel işte herkes katılsıııın :)

    YanıtlaSil
  16. bende varim o zaman katilmak isterim

    YanıtlaSil