15 Şubat 2017 Çarşamba

FANTASTİK KARAKTERLER SAVAŞI


Bir tanecik arkadaşlarımdan Bir Hayalperest, ne güzel bir isim değil mi ama, kendi kendine bir etkinlik düşündü buldu ve de çok güzel bir etkinlik. İnşallah devamını da getirecek.

Fantastik Karakterler Savaşı yani Kötü Çocuklar Kapışması. Yani kötü çocuk diyoruz ama Kore dizilerindeki gibi kötü çocuklar yani herkes öyle kötü olsun de mi ama.

Yanii, fantastik edebiyatta okuduğumuz kahramanları birbiriyle çarpıştıracağız onun blogunda. Önce birinci roundu yapıcez. Sonra ikinci roundu yapicez.

Sonra işallah kızları da kapıştırcaz, seçcez bakalımlım.

Hadiiii siz de katılıın çok eğlenceli çoheycanliiii.

Veee işte bir hayalperez: Siz de katılın hadiiii amaaa!

17 yorum:

  1. İlginç bi etkinlik olacağa benziyor *-*

    YanıtlaSil
  2. koşa, koşa gittiiimm!
    pek keyifliydi oylaması.
    bazı seriler de listemdeydi, onları da öne aldım.
    bir de senin bu havadislerinle de çok şirin blogglerlar keşfediyorum.
    keşfettikçede bunu demekten bıkmayacağım sanırım. bir şekilde, parmağın olduğundan bil istedim deep. teşekkürler. :3

    YanıtlaSil
  3. Deep gönderdigin arkadaşı konuk yazar aldım 😃

    YanıtlaSil
  4. Hmmm, öhhöm, öhhüü. Bsşka bietkinlikte görüşürüz o zaman:/

    YanıtlaSil
  5. Ya ben çok teşekkür ederim sana yaa -mahçup olmuş emoji- :)) Gerçekten de benden bu şekilde bahsetmen gurur verici tatliş arkadaşım :))

    YanıtlaSil
  6. Ben sadece okuyacağım demek ki,eskiden olsa katılabilşrdim çünkü o zamanlar Beliz okuyordu fantastik romanlar,ben de onun kitaplarını aşırıp okuyordum.Şimdi haberim yok neler olup bittiğinden 🤗

    YanıtlaSil
  7. Çok farklı bir etkinlik olmuş... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Hiç anlamam bu oyun işlerinden :)

    YanıtlaSil
  9. yaptım anketi bakalım ne çıkacak..

    YanıtlaSil
  10. çok merak ettim hemen bakıyorum :D

    YanıtlaSil
  11. Çok eğlenceli bir şeye benziyor.

    YanıtlaSil
  12. orada bir rose ve dimitri mi gördüm yoksa. süper bir oylama hemen katılıyorum. gerçi benim aklıma fantastik karalter diyince jericho barrons geliyor ama o oylamada yok ne yapalım. hemen oylamaya gidiyorum. sevgiyle kal deepciğim :)

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar,oylamaya seve seve katıldım.. İsminizi bana Soslu Badem verdi sizi takip ettim birazcık yeniyim :) Destek olursanız çok sevinirim,sevgilerle...
    https://diilarakaya.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  14. O zaman içlerinden biri kötünün iyisi mi olacak? :)

    YanıtlaSil
  15. evet hoş bir etkinlik bu. teşekkür ederim katılanlara.

    dilara kaya. hoşgeldin. bloguna yazdım. görüşürüüz :)

    YanıtlaSil