26 Şubat 2017 Pazar

FİLM SEÇKİSİ 10



DURMAKSIZIN

Non Stop, 2014, A.B.D.

Havada terör filmi. Bir uçak yolculuğunda teröristler uçağı ele geçirir. Uçaktaki görevli de onları durdurmaya çalışır. İyi aksiyon. Liam Neeson başrolde havalı. Not:3/4

UMUT IŞIĞIM

Silver Linings Playbook, 2012, A.B.D.

Bipolar bir adam hastaneden çıkar ve eski karısının tekrar kendisine dönmesi için uğraşır. Normal bir dram. Bradley Cooper ve Robert De Niro başrolde. İzlenir. Not:3/4

YABANİ SAZLAR

Les Roesaux Sauvages, 1994, Fransa

Klasik Fransız sinemasının büyük yönetmenlerinden Andre Techine’den ince zarif bir film. 1960’larda bir grup genç ergen insanın yaşamınden kesitler. Fransız usulü. Not:3/4

KANUNUN KUVVETİ

La French, 2014, Fransa

Kötülere kafayı takan bir yargıç, tüm yaşamını bir uyuşturucu patronunu yakalamaya adar. Klasik Fransız suç ve polisiye filmlerinden. Başrollerde, birçok filmde birlikte oynayan iki arkadaş, Jean Dujardin ve Gilles Lellouche. Not:3/4

SİYAH ORFE

Orfeu Negro, 1959, Brezilya

Tüm zamanların en iyi filmlerinden. Bir mitolojik öykünün modern uygulaması. Orfeus, Brezilya’da tramvay sürücüsüdür. Rio karnavalı sırasında Eurydice’e aşık olur ve birlikte karnavalda dans ederler. Ancak, Eurydice’i seven biri daha vardır. Karnaval, dans, aşk, neşe, hüzün. Mükemmel film. Not:4/4

28 yorum:

  1. Umut ışığım izlenir,öyle bir hoş film gibi geldi

    YanıtlaSil
  2. Birbirine hiç benzemeyen, uzakta çekilmiş, farklı kültürlerin anlatımlarından çok güzel bir demet sundun yine bize. Çok teşekkürler Derin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      birbirine benzemeyen film kitap müzikleri seviyorum işte :)

      Sil
  3. Black Orpheus. Aldım deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  4. Deep romantik komedi tavsiye et birazcıkda

    YanıtlaSil
  5. Çok eski modayı takip etmeyi sevsem de filmler de çok eski tarihli görüntü kalitesi düşük filmleri izlemeyi sevmiyorum. Önce göze hitap edecek. Teknoloji olayı yani. Bu arada blogunun yeni headerına bayıldım...

    YanıtlaSil
  6. ve yine hiç birini izlemediğim filmler seçkisi. teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra bayram.

      hepsini nasıl izlicez ama di mi :)

      Sil
  7. Umut Işığımı 3 defa izledim. Yine izlerim. Çok sevdiği bir filmdir. Diğerlerini de bilmiyorum. :( Teşekkürler Deeep! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      ne çok film var di mii :)

      Sil
  8. Tebrik ederiiiim, ayrıca tüm blog alemi adına teşekkür ederiiim. Mutlu uyuyacağım bugün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çakıltaşı.

      ayyyyyy çakıltaşı çalıkuşusuuu :)

      Sil
  9. Umut Işığımı seyretmiştim, güzeldi:)

    YanıtlaSil
  10. inşallah bir gün daha çok zaman bulup bu filmleri rahatla izlerim..
    Paylaşımın için teşekkürler...
    Yaz tatili için not aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      evet yaza artıkın :)

      Sil
  11. silver linings çok tatlı bir filmdi...

    YanıtlaSil
  12. bloğunuz çok güzel artık sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çiğdemce tatlar.

      hoşgeldiin :)

      Sil
  13. Deep bil bakalım rüyamda kimi gördüm?? Seni O_o Rüyamda sen bi amcaydın >P Ben o amcanın deep olduğunu biliyordum ve yan yana oturmuş sohbet ediyorduk. Sonra bir amca daha(amcalara neden taktım bu kadar bilmiyorum ama basbayağı amcaydı o da :D) gelip sana selam veriyordu. Ben de 'vay be deepi gerçek hayatta tanıyan şanslı kişilerdensin demek sen de' diyordum. Ama benim de o an seninle konuşmakta olduğumun farkında değilim, sanki sadece sanaldan tanıyormuşum seni gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fasulye.

      ayyyy cici datça fasulyesiii (en güzel fasulye oymuş da ondan) :)

      Sil
  14. Ay filmlerde suçluya takıyorlar , onlar deliriyor orda ben ekran başında ayrı deliriyorum :D

    YanıtlaSil