21 Şubat 2017 Salı

FİLM SEÇKİSİ 8


PERDE AÇILIYOR

All About Eve, 1950, A.B.D.

Bir Amerikan klasiği. Tüm zamanların en ünlü filmlerinden. Genç bir kız, yaşlanmakta olan bir kadın oyuncunun yanına çalışmaya girer, zamanla etkisini arttırır ve o da ünlü bir oyuncu olur. Sinema oyuncularının parlaması ve sönmesi ile ilgili bir dram. Bette Davis var eskilerden. Not:3/4

BİR GECELİK MACERA

Don’t Bother To Knock, 1952, A.B.D.

Marilyn Monroe’nun yeni ünlenmeye başladığı dönemden. Genç bir kız, bir otelde bir ailenin küçük kızına bakıcılık yapmaktadır. Karşısına bir pilot çıkar ve kız bu pilotla yakınlaşmak için her türlü oyunu yapar. Hafif ve keyifli. Not:3/4

KORKU TERAPİSİ

Regression, 2015, İspanya

Gerilimi, korkuyu seven yönetmen Alejandro Amenabar’dan yine bir gizemli bir gerilim. Bir genç kıza tecavüz edilir, suçlu ailesinden birisi olmalıdır ancak olayın arkasından tüm kasabayı ilgilendiren bir esrar vardır. Türü sevenler için iyi film. Not:3/4

AŞIKLAR ŞEHRİ

La La Land, 2016, A.B.D.

Ryan Gosling, Emma Stone. Yönetmen de Whiplash’in yönetmeni. Film de hoş. Bir caz piyanisti ile genç bir oyuncu adayının aşkları ve hayalleri. Müzikal sevenlere. Not:3/4

YÜRÜYEN ŞATO

Miyazaki, 2004

Yönetmenin en sevilen filmlerinden. Genç bir kıza bir cadı büyü yapar ve o büyüyü ancak başka bir genç büyücü oğlan bozabilir. Büyücü oğlan ve arkadaşları ise yürüyen bir şatoda yaşamaktadır. Mükemmel animasyon ve mükemmel hayaller. Not:4/4

36 yorum:

  1. La La Land i izleyim deyip başlayamadım daha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      izlersin yaa bi ara :)

      Sil
  2. Aşıklar Şehri'ni izlemeliyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      izlenir evet :)

      Sil
  3. La la land'ı öyle çok duydum ki izleyim de kurtulayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. randle.

      fena film değil, bence teknik yönden iyi de sanat yönünden iyi değil :)

      Sil
  4. Perde açılıyor ilgimi çekti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimin güncesi.

      çok iyi film o :)

      Sil
  5. Korku terapisi süperrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      ben de valla pek sevdim :)

      Sil
  6. Aşıklar Şehri-La la Land yeni ödül de aldı değil mi?
    Perde Açılıyor da farklı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      ivit yaa aldı bi dolu ödül :) perde açılıyor nefis film :)

      Sil
  7. Yaaaa deep şimdi leylekleri izledim çok güzeldi onuda izleeeee :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      leylekler tamam izlicem. focus da izlicem :)

      Sil
  8. Öneriler için teşekkürler Deep

    YanıtlaSil
  9. AŞIKLAR ŞEHRİ izlemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      güzeldi ivit. ama yaşamın kıyısında (manchester by the sea) ben daha çok sevdim :)

      Sil
  10. Yürüyen Şatooo kalp ben hehehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      valla bu da totoro da pasta gibi filmler :)

      Sil
  11. "La La Land" izledim ve beğendim. Bloğuma yazdım bileeeee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hikaye kalpli.

      ay ben de izledim sevdim ama manchester'i daha çok sevmiştim :)

      Sil
  12. Animasyonu Adanın büyüsümden sonra izleyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ay bak adanın büyüsü trileçe olsun bu da frambuazlı pasta :)

      Sil
  13. La la land i hala izleymeyen biri olarak hiç mutlu değilim deep :(( Bşr de perde açıyor da bana bir hint dizisini hatırlattı ama metafor olarak farklılar baya.Yine de aklıma getirdi bu şöhret olayı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir hayalperez.

      izlersin büyük kayıp değil yani :) hımm hint dizisi şu neverending'lerden miii :)

      Sil
  14. Hahahaha,Miyazaki olunca dörtte dördü yapıştırmışsın bakıyorum yavrucuğum,not aldım,bugün izleyeceğim hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      ya bu miyazaki başka bişi annişkom :)

      Sil
    2. E ben diyom hep,uzaylı bu caponlar,normel insan olabilemezler,yoksam ben aşşalık komplexine giriyom😂😂😂

      Sil
    3. sevda şahin.

      zuzaylı onlar :)

      Sil
  15. niyeyse o lala land'i izlemek gibi hiç bir arzum yok ya müzikal olmasından ya da ryan goslingden hiç haz etmemekten olabilir :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      büyük kayıp değil yaa. gosling seviyom da bu filmde uykum geldi yaa :)

      Sil
  16. Deep sende de benim gibi MMonroe DVD koleksiyonu seti var sanırım? :) :) Harika değil mi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      yok ya ben netten izliyom. bi tek şey kaldı. milyoner kocalar :)

      Sil
  17. "Miyazaki <3 ben" desem ayıp olur mu? :P :)))) Miyazaki'nin belgeselini izledin mi Düşlerin ve Deliliğin Krallığı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      yok hemen izlemeliyim o zaman :)

      Sil