25 Şubat 2017 Cumartesi

FİLM SEÇKİSİ 9



ASLAN

Lion, 2016, Avustralya

Gerçek öykü. Ufak bir Hintli çocuk, yolculukta istasyonda kaybolur, sokaklara düşer, bir Avustralyalı aile onu evlatlık alır. 25 yıl sonra çocuk ailesini aramaya başlar. Duygusal, seyri hoş. Not:3/4

BEN KÜBAYIM

Soy Cuba, 1964, Küba

Bir Rus yönetmenden devrim öncesi Küba. Küba’nın 50-60’lı yıllardaki yaşamı. Bir belgesel tarzında sinema filmi. Çarpıcı. Not:3/4

MEÇHUL KIZ

La Fille Inconnue, 2016, Fransa

Genç bir kadın doktor, birinin ölümüne kafayı takar, çünkü kendini suçlu hisseder. Dardennes kardeşlerin yeni filmi yine sakin ve yalın. Not:3/4

YAŞAMIN KIYISINDA

Manchester by the Sea, 2016, A.B.D.

Bir adamın gündelik yaşam mücadelesi. Boşanmıştır, ayrıca babası ölen yeğenine bakmak durumundadır. Hayatla başa çıkması hiç kolay olmaz. Oyuncu ve konu iyi. Not:3/4

ADANIN BÜYÜSÜ

The Magic of Belle Isle, 2012, A.B.D.

Artık yazamayan bir yazar minik bir kasabaya yerleşir. Yan komşu, üç kızı olan bir annedir. Yazar, onlarla iletişime girer, evin küçük kızına yazmayı öğretmek ister. Sıcak, tatlı film. Özellikle yazmayı sevenler için. Morgan Freeman her zamanki gibi usta. Not:3/4

27 yorum:

  1. ilginç hikayeler,ilginç filmler..en ilginci herhalde morgan freemanın filmi olsa gerek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      tatlı film o :)

      Sil
  2. Adanın Büyüsü'nü izlemek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledim, çok güzeldi :)

      Sil
    2. şenay bn.

      bence de o çokoş bir film. yazmak, hayal kurmak değil mi. görülmeyeni yazmak işte :)

      Sil
  3. Yaşamın Kıyısında filmini çok merak ediyorum ve henüz izleyemedim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      çok iyi o film :)

      Sil
  4. Yaşamın kıyısında dikkatimi çekti:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      iyi film evet :)

      Sil
  5. Morgan Freeman'ın filmleri cidden hoş, insan da bir iz bırakan yapımlardan oluyor, canlandırdığı karakterlerle. hooop! listeye aldım adanın büyüsünü yarın ki sinema kuşağım için. çok teşekkürler deep. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. river.

      sevmişsindir umarıms :)

      Sil
  6. Aslan ve Ada'nın Büyüsü'nü merak ettim şimdi *-* Teşekkürler bu güzel anlatım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe.

      aslan keyifli adanın büyüsü ise pek tatlı :)

      Sil
  7. Bir film gözümden kaçmadı tabii haliyle. Bil bakalım hangi film? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      yazmakla ilgili olan olmalı :)

      Sil
  8. Lionu merak ediyorum ama gösterimden kalkmış sanırım;(

    YanıtlaSil
  9. Lion çok aşırı duygusal olur diye izlememiştim, acaba çok aşırı değil mi? Seyri hoş demişssin de ondan bi sormak istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ra selin.

      aşırı duygusal değil ama ağlayan da oluyor :)

      Sil
  10. YAŞAMIN KIYISINDA izleme imkanı yaratmak için çabaladığım film :)

    YanıtlaSil
  11. Yaşamın Kıyısında'yı not aldım bile.

    YanıtlaSil
  12. Lion 'ı geçen gün arkadaşım izleyelim demişti sen yazınca da fragmanına baktım çok güzel duruyor , başrolde milyonerde oynuyordu sanki ona benzettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      milyonerdeki mi bilmiyom ama film tatlı :)

      Sil