17 Şubat 2017 Cuma

GOBLIN


Herkesin gözdesi Kore dizisi. Duygusal, hüzünlü, sevimli, gizemli.

Bir Goblin, yani ölümsüz. Ölmüş ruhların koruyucusu. Yüzyıllar önce öldürülmüş, kılıçla. Bu kılıcın çıkarılabilmesi için bir Goblin gelini gerekiyor. O zaman o da huzurla ölecek.

Ve karşısına çok sevimli ve masum bir gelin çıkar. O da hayaletleri görme yetisine sahiptir.

Goblin’in arkadaşı olan bir de ölüm meleği vardır. Ve ölüm meleğini seven şirin bir kız.

Dizi, bu dördünün ilişkisini inceler, gizemli ve fantastik hayatlarını. Aralarında aşk ve esrar da vardır.

Sonu da çok hüzünlü olan dizi hem güldürüyor hem ağlatıyor. Çok lezzetli yani. Artık bu dizi de Kore favorilerimiz arasına girdi.

38 yorum:

  1. Eynən söylədiyiniz səbəblərə görə mən də sevirəm Koreya seriallarını. Hələ son vaxtlarda çəkdikləri fantastik seriallar insanın təxəyyülünü zorlayır. Goblin haqqında hər yerdə sadəcə müsbət yorumlar oxudum. Bir an öncə izləmək lazım demək ki :) Sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umman aslan.

      o zaman goblin kaçırma :)

      Sil
  2. Bu diziyi izlediim deep :) Özellikle ölüm meleği ve goblin arasında olan tatlı tartışmalar favorimdi *-* , özledim şimdii -,-

    YanıtlaSil
  3. Bende izleyenlerdenim :) Çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  4. çok moda oldu kore dizileri bir fırsat bulsam izleyeceğim de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      çok seviyom ben bu dizileri :)

      Sil
  5. Ya deep kaç gündür son iki bölümü inatla izlemiyorum kalbim goblinden ayrılmayı kaldıramaz , boşluğa düşerim ben ^^

    YanıtlaSil
  6. Komediye tamam; hüzne yooooooo!...

    YanıtlaSil
  7. Goblin'i ben bile izledim deep biliyor musun :)
    Yalnız 13 bölümün sonundaki oyunculuklara hayran kaldım diyebilirim. Gerçekten güzel diziydi. Sonda saçmaladılar ama gidişat güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. chadaqiel.

      sonlar öyle oluyor normal :)

      Sil
  8. Bende yazıcaaaaam bu diziyi çok sevdim çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      piku :)

      Sil
  9. bir yerlerde duymuştum bunu sankii. hoş gözüküyoooor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sümeyye.

      hoş evet ama blood da hoş :)

      Sil
  10. Japon ve Kore dizilerini evde ingilizce alt yazılı izlemeyi seviyorum yabancı dil gelişimine etkisi oluyor sanırım bizdeki bazı dizilerinde Kore versiyonu olduğuna dair yazılarda okumuştum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimin güncesi.

      ingilizce alt yazı evet iyi bişi tabisi :)

      Sil
  11. Yaa ne tatlı diziydi ♥

    YanıtlaSil
  12. Ayy benim bu diziden de hiç haberim yoktu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      her şeyi nasıl duycaz kii :)

      Sil
  13. İzleyemiyorum ki dizileri listem kabardı :( Şimdi bunu da merak ettim ama bakalım izleyebilirim inşallah :))) Teşekkürler Deep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra.

      izle bunu yazın filansı :)

      Sil
  14. fikir sahibi olayım diye dizilerinde artık bir başlangıç yapıp öyle yazacam en azından bir kaç bölümcük izleyeceğim paylaştıklarından dün ilk bölümünü seyrettim goblinin farklı ve güzeldi devamını getiririm sevdim :)
    deniz kızı dizisini sormuştun oda sessiz geminin önerisi the legend of the blue sea :)
    kara aynalardanda dediğin bölümleri önceki yazdığım yorumlarda seyrettiydim ve hoşuma giden tarafı elbetteki bölümlerin birbirinden özgür bir şekilde ilerlemesi çünkü takip edemiyom ya dizileri iyi oldu böylesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      blood da izleee :) blue sea evet ya sölemişti izliycam ben de :) ha haa kara ayna evet izlemesi koley :)

      Sil
  15. Koreci oldun Deepcim sen artık:))

    YanıtlaSil
  16. Goblin ve grim reaper'ın bromance i dizinin en minnoş yanıydı, bir süredir ben de takıldım kdrama batağına, çıtır çerez iyi gidiyorlar ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benguk.

      ha haaa ben de öyle. şimdi the legend of blue sea izliyom :)

      Sil
  17. Akşam üzeri 9. bölüme başladım. Yavaş yavaş izliyorum bitmesin diye :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the ipek.

      evet çok tatlı di miii :)

      Sil
    2. Evet çok tatlılar hakikaten :)

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      eveet öylee ama bak blood da çok tatlııı :)

      Sil