6 Şubat 2017 Pazartesi

HAYAL MİMİ


Bu mimi daha önce yapmıştık. Amaaa, bir tanecik Esra Bulut Ol mimleyincee bir kez daha yapcam şimdi. Çünkü çok güzel bir mim bu.

http://ayrilmazikil.blogspot.com.tr/

1. Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ya da zaman dilimi var mı?

Hayal kurmak kitap okumak, film izlemek, müzik dinlemek kadar sevdiğim bir şey. Hayalcıbaşı sayılırım tam da hani. Zaman dilimi filan yok. Her an elbette. Yemekte, metroda, vapurda, hatta film izlerken hayal kurmak nefis bir şey örneğin. Yani yer veya zaman yok. Her an geçerim hayale. Elektrik düğmesi ile geçer gibi oluyor bu. Bir anda uzaklaşırsın her şeyden. Bence nefis bir şey bir mutluluk bu.

Ama hayal kurmak, gerçekleşmeyecek hayaller kurarken çok keyifli. Hayalin iyisi, hiç bir zaman gerçekleşmeyecek hayal kurmak bencesi. Hatta diyorum ki, bir insanın hayallerini gerçekleştirmek ona yapılabilecek en büyük kötülük.

Hepimizde vardır, ünlü bir sanatçı olmak gibi, tek bir resim sergisi açmak ama dünyayı sallamak, tek bir senfoni ile olay yaratmak, bir film çevirmek sadece ama ne film, bir kitap yazmak ve dünyadaki her şeyi temize çekmek mesela. Mutant olmak, süper kahraman olmak, kötüleri yok etmek, görünmez olmak, aklımıza gelebilecek bütün hayalleri kurarım, büyük keyif alarak.

Örneğin, en çok kurduğum hayallerden birini söyleyim. Bir konser vermek, konser anında herkesi büyülemek, yani şarkı söylerken büyülemek, sonra şarkı söylerken dans etmek havada, daha sonra da havalanmak, havada söylemek şarkıyı sahnede, sonra da uçarak sahneden ve salondan çıkmak.

2. En çok neyin hayalini kurarsınız?

Fiks hayallerimden birisi, beyin gücüyle, tüm silah fabrikalarındaki silahları bozmak, sigaraları ve makinelerini bozmak, uyuşturucu satanları dondurmak, dünyadaki tüm içki şişelerini bir anda kırmak, kötülerin, katillerin, beynini bir anda silmek, hafızalarını yok etmek. Gökte uçup yerde gördüğüm tüm kötülüklere müdahale etmek. Ayrıca, ölmekte olan insanların yanına gidip onların huzurla ölmesini sağlamak.

3. Şimdiye dek çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?

Yok nerdeeee. Yağmur ormanlarına gitmek, buz tırmanışı yapmak, kutupları görmek, dalgıçlık yapmak, vahşi hayvanları izlemek gibi olanaklı hayallerim var. bunları gerçekleştirebilirim sanıyorum.

4. Henüz gerçekleşmemiş ama ileride gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı?

Kimsenin birbirini öldürmediği, kimsenin aç kalmadığı, kimsenin suç işlemediği, herkesin iş sahibi olduğu, paylaşımcı bir dünya.

Şimdi Hamdi beye bağlanıyoruuuz. Bu mim çok tatlı isteyen kutuyu açıp yapsıııın.

29 yorum:

  1. O 3 sorunun cevabını bende çok istiyorum 😊

    YanıtlaSil
  2. 4.sorunun cevabı çok manidar.Paylaşımcı bir dünyayı görebilmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    "...ölmekte olan insanların yanına gidip onların huzurla ölmesini sağlamak." Bu kısım etkileyiciydi.

    Güzel günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. En büyük hayalkırıklığımı biliyorum ben sadece.
    Hayallerimin gerçekleştiğini görmek.
    Ya olursa ?
    Lan!

    YanıtlaSil
  5. Ay bütün hayaller gerçek olsa Ne güzel olur demi deep🙂💙

    YanıtlaSil
  6. en sevdiğim yazılardan biri mim yazıları :) Keşke tüm dünya iyiliklerle dolsa ve herkes birbirini anlamaya çalışsa, mükemmel bir yazı olmuş, sevgiler <3

    YanıtlaSil
  7. İyi ki bana MİM bırakmamışlar. Hayal kurmaya vakit yok galiba :)))

    YanıtlaSil
  8. Hepsine aminnn diyorum insallah olurda bi rahat eder dnyamizda sende 😃

    YanıtlaSil
  9. Bir hayalperestten beklenen cevaplar :) Sevdim bunu.

    YanıtlaSil
  10. Kurulacak o kadar çok güzel hayaller var ki ülkece yaşanılanların karşısında hayal kurmayıp endişelenir olduk bizlerin tek hayali barış içinde karşılıklı saygı duyulan açlığın çıkarın olmadağı çocuklarımız için gelecek endişesi duyulmayan bir dünya istiyoruz . tüm hayallerin gerçek olsun deep .

    YanıtlaSil
  11. Ooo hayaller hayaller! Gerceklesmeyecagini, gerceklesemeyecegini bilsek de hayal etmek guzel sey. :)

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel,ne temiz hayaller..inşallah bir gün hepsi gerçek olur insanlık için.

    YanıtlaSil
  13. ben de yapacim, ama önce üçüncü kez okuyup ay bu diğp ne tatlı be demem lazım.

    YanıtlaSil
  14. Hayaller... Onlar olmasa neye yarar gerçekler

    YanıtlaSil
  15. Aa ben de yapmıştım kibunuuu ^^

    YanıtlaSil
  16. Hayaller ve gerçekler... Keşke gerçek olsa... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. ne masum tatliş hayallerin var senin yahu. bende milyonların önünde bas bas bağırarak rock konseri vermek isterdim mesela. gerçekleşmeyeceklerini bilmek o hayalleri dğerlerinden farklı kılıyor galiba. ama yinede hayallerinin gerçekleşmesini istememen bana arklı geldi. çok güzel hayallerin var. bence gerçekleşmeliler :)

    YanıtlaSil
  18. Bunu ben de yapmıştım.Cevapların yine çok güzeldi.Bu kadar iyi kalpli bir insanla dost olmak çok güzel bir şeey.Çok tatlısın sen Derin :)

    YanıtlaSil
  19. Ne güzel bir mim olmuş 4. sorun cevabına bende katlıyorum dilerim güzel günler görürüz ....emeğine sağlık güzel insan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  20. Vahşi hayvanları izlemek...
    Belgeselleri tavsiye ederim. Risksiz ve eğlenceli. :)

    YanıtlaSil
  21. David Copperfield mi oldun kuzuuuu😂😂😂😂💜💜💜💜💜

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel hayallerim varmış .
    Çok güzel bir yazıydı .
    Öğrenci milleti olarak direkt hep bana hep bana Rabbena benim işim.
    Dün gelecektir aslında ama işte gelemedim bloğuna

    YanıtlaSil
  23. Çok eski yazılarından bir hayalin geldi aklıma ..ki senin adın geçince hep o gelir ya aklıma..
    Yanlış hatırlıyor olabilirim bir yazında boğaza karşı oturmuş sisler içinde müzik çaldığını hatıylıroum inan ki o kadar eski bir yazı bu blogunda da yoktur eminim herşeyi silme huyundan dolayı(ah deep ah)ama sanırım skasofondu çaldığın...sisler adeta gözlerimde canlanmıştı hatırladıysan ekleyiver şu hayali de çok otantik geldi bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yoruma gözüm takıldı. Derin, saksafon mu çalıyorsun?

      Kenny G'den Morning ya da You're Beaitiful?

      Sil
  24. Deep'cim çok "var mısın, yok musun" gördüm seni:))) ne kadar güzel hayaller, sen bir melek misin yoksa?:) her zamanki gibi harikasın:) bu arada "a street cat named Bob"u izledin miii? çok tatlı..:)

    YanıtlaSil
  25. Hep benziyos yavrucuğum senle,gençkene kurduğum hayaller bunlar,hala var da azaldı artık 😘

    YanıtlaSil
  26. ayyy tişkirler şirinişko arkideşlerim :)

    YanıtlaSil
  27. senin mim cevaplarını hep seviyorumki ben

    hayaller canlı. Büyüyen oldu ölen oldu doğan oldu

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. hamdi beyin sana teklifi o duyarlılığını bana versene var mısın yok musun :)))

    YanıtlaSil