22 Şubat 2017 Çarşamba

KAÇAK GELİN


Merhaba, ben Selen, size hayatımdan bahsetmek istiyorum. Bir gün Kuran-ı Kerim kursuna başladım. Yan apartmandaki komşumuz Buse’yle birlikte gittik. Orada bir kız gördük, adı Sinem’di. Buse’yle aramızda konuşuyorduk.

Buse: Şu kızdan korktum ben.

Selen: Evet ben de korktum.

Ve işte, bize doğru geliyor Sinem, aylık paraları topluyordu. Sonra ne olduğunu anlamadan Sinem’le arkadaş oldum. Hem de çok yakın, korktuğum başıma geldi yani, sonra gezdik falan, bunun erkek arkadaşı vardı. Böyle serseri tip bir şeydi, sol kaşının ortası kesik falan o tiplerden.

Beni mahvetti diyebilirim, her şey iyiydi sonra bir gün kursta sevgilisi Sinem’e kontör attı ve annesi bilmediği için Buse’den rica etti ben attırdım diye, o da yaptı, sonra Sinem’lere oturmaya gidiyorduk, orada bir şarkı dinletmişti, daha doğrusu sevgilisiyle ayrılmıştı o zaman, adını dağlara yazdım yarim şarkısı, bana dedi ki ne zaman ayrılsak bu şarkı hep çıkıyor demişti ve onun sayesinde ben de bu şarkıyı öğrenmiş oldum, görüyorsunuz ki şu ana kadar hiç bir problem gözükmüyor. Sonra Sinem’le Kuran-ı Kerim kursundan sonra takı kursuna yazıldık, her şey güzel gidiyordu, her şey iyiydi, evime gelip gidiyordu, ben de onun evine gittim.

Bir gün olan oldu, annesi Sinem’in sevgilisi olduğunu öğrendi, bir yerden öğrenmiş işte, sonra beni sıkıştırdı, sen söyle, ben dedim bir şey bilmiyorum, beni tehdit etti, annene anlatırım falan, Allah bilir saçma sapan yapmadığım şeyleri anlatırdı ama ben boyun eğmedim o kadına arkadaşımı satmadım neyse annesi nerdeyse her gün böyleydi ona haber götürmem için ama ben gittim Sinem’e anlattım annen bana böyle şeyler dedi dedim güldü boşver dedi. Neyse bir gün yine bir şey oldu, yine bir şey için Sinem’in evine gitmem gerekiyordu, babasıyla karşılaştım elimde de telefonum vardı, bana ara konuşuruz dedi, şok oldum, sonra bunu Sinem’e söyledim, o da anneme söyle bana ne dedi, ben de dedim senin annen baban dedim zaten, Sinem de ailesine düşkün bir kişilik değildi.

Sonra yavaş yavaş sonuna geleyim. Yine takı kursuna gittik, ondan sonra annem aradı kardeşine bak evde tek benim bir yere gitmem gerekiyor dedi, ben de takı hocasından izin aldım eve gittim sonra akşam 5 suları kapı çaldı bir baktım annesiyle abisi geldi şaşırdım olanları duyunca çünkü takı kursunda Sinem’in yanında annesi de vardı. Meğer sevgilisiyle kaçmış ben güya yerlerini biliyorum diye benim evime gelmişler ama benim tabii ki hiç bir şeyden haberim yoktu sonra kadın anneme neler anlattı ben sinirden ağlamaya başladım kadın anneme senin kızın yüzünden kayboldu dedi.  Sanki ben kaçırdım kızını yine terbiyemi korudum sonra gittiler evimden, Sinem’i aradım kapalı, bir gün de benim telefondan face’e girmişti, sevgilisinin durumuna yazmıştı falan, sonra aradan bir 1 saat falan geçti yine geldiler evime, dediler seni sivil polis çağırmış niye gelmedin ben de dedim yoo ben bugün evdeydim dedim güya blöf yapıyorlar bana, neyse sevgilisinin fotoğrafını sonra facede yaptığı yorumu falan gösterdim, baktım kadın tepeme çıkıyor dedim içimden yeter artık bu iftira boyunu aştı, ben de dedim sen kızını dizinin dibine almadın gittin başka birilerinden öğrendin dedim senin yüzünden oldu lafına getirdim, noldu bayıldı, sonra annem soğan falan koklattı uyandı gitti.

Olaylardan 1 hafta geçti kasaba gitmem gerekiyordu ve kasaptan bir çıktım Sinem’in annesi mutlu musun dedi muradına erdin mi dedi, dedim senin yüzünden kaçtı kızın dedim, döndüm arkamdan bağırdı öteki tarafta hesap sorulsun dedi, döndüm dedim sorulsun hem iftira atıyor hem üste çıkıyor yani suçlu ama suçunu başkasına atma psikolojisi yani sonra olay günü babamdan az daha dayak yiyordum polis falan diyince ama olaydan 2 gün sonra babam unuttu her şeyi neyse bir gün komşudayım bana bir yerden ulaştı, muhattap olmak istemiyorum seninle dedim. Teşekkür ediyorlar falan sevgilisiyle sinirden ben de gülmeye başladım iyi mi neyse bir gün Ayşe geldi bana dedi ki Sinem hamile ama sana söylememi istemedi dedi bozuldum çünkü yakın arkadaştık bir de ya da ben öyle sandım sonra Ayşe dedi ki, sağolsun facesinin şifresini verdi oradan konuştuk, hakaret etti falan benim hakkımda ne düşündüğünü öğrendim kullanmış beni neyse aradan 1.5 ay geçti hastanede karşılaştık kafede kavga edecek değilim ya hiç bir şey olmamış gibi napıyon dedi bende iyi falan filan çok da konuşmadım ne kadar kolay değil mi arkandan konuşup yüzüne rahat konuşmak işte buna iki yüzlülük derler sonra aradan 2 yıl falan geçti bir gün halamın büyük kızının düğünü vardı dayımın kızıyla bir yemek yerine gittik birisi bana selam dedi kafamı bir kaldırdım Sinem’in kocası evlendiler yani internette görmüştüm hatta oğlu falan var neyse aleyküm selam dedim Allah'ın selamı sonuçta.

Naber falan dedi, dedim böyle sinirli bir tavırla iyi sen dedim iyi dedi böyle bozuldu, sonra önüme baktım o günden sonra da görmedim görürsem de yüzümü çeviriyorum verdiğim değer heba oldu işte bu bana ders oldu yani anlayacağınız arkadaşı düzgün seçemezsek başımıza bela olurlar böyle benim arkadaştan yana yüzüm gülmedi inşallah sizin güler. Okuduğunuz için teşekkür ederim.


NOT: Bu güzelim arkadaşlık ve dram öyküsünü sevgili arkadaşım Sevde yazdı. Sevde’nin Şiirleri adlı blogda yazan. Sevde, şiir yazıyor, çok hoş, masum şiirler. Ayrıca pek de güzel akrostiş şiirler de yazıyor. İsterseniz size de yazar. Böylece, ilk kez bir arkadaşımın bir eserini yayınlamış oldum.


40 yorum:

  1. Arkadaşlar bu hikaye gerçek ve yaşanmış bir hikayedir bizzat kendim yaşadım deep ten paylaştığı için teşekkürlerimi sunuyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ay ürperdim.Gerçekmiş demek!!😑
    Ya gerçekten insanın tüyleri diken diken oluyor.😑

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef teşekkür ederim yorumun için.

      Sil
  3. Arkadaşlar çok güzel satabilirler.Cahillik çagmda bende çok yasadım satılmayı :) ama iyi oldu simdi harika dostluklarım var :)bi arada merabalar :) tanistigima memnun oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel Satarlar evet ama satmamak satılmaktan iyidir en azından kendimizi biliyoruz ya bunu yaşadığım günü hiç unutmuyorum insan kazık yiyince anlıyor bazı şeyleri yorumun için teşekkür ederim bende tanıştığıma memnun oldum üstüme alındım ama

      Sil
  4. Sevde Hanımı zaten takip ediyorum güzel şiirler yazıyor .İlk başta bir öykü sandım ama sonra yaşanmış bir olay olduğunu görünce Yıllar evvel kendi yaşadığım olay geldi Ne kadar zor bir durum Ve ne kadar acı İnsan hayatında Nasıl insanlar sokacağını bilemiyor maalesef ki Arkadaşını dostunu iyi seçmek gerek dilerim hepimizin karşına güzel dostlar güzel arkadaşlar çıkar Dilerim bir daha böyle bir şey yaşamazsınız Sevgili Sevde Hanım Efendim ikinizde emeklerine sağlık Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hayırlı dostlar çıkar karşımıza zor tabi ki ama benim suana kadar 2 tane arkadaşımdan kazık yedim biri bu bir tane daha var teşekkür ederim yorumun için

      Sil
  5. Sevde'nin şiirlerin den bir bölüm okumak güzeldi her zaman her yerde böyle karakterler çıkabiliyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim evet çıkabiliyor malesef

      Sil
  6. dizi anlatiliyor sandim 😃
    uygun bi zamanda bloguna dalarim :)
    yasanmis hikayeler paylasmak faydalidir
    tsk deep

    YanıtlaSil
  7. iyi bir anlatım ve paylaşım olmuş..ikinizi de tebrik ediyorum..iyi dileklerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi adıma teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil
  8. Benim de sınırlı sayıda arkadaşım var.Yaş ilerledikçe azaltıyor insan :))

    YanıtlaSil
  9. off arkadaş çok önemli gerçekten de deepcim. Sevde'nin kalemine sağlık diyoruz.
    ilk defa böyle bir yayın yapıyorsun demek ki seni de tebrik edelim o halde ;)

    YanıtlaSil
  10. Maaaalesef bu tarz şeyler yaşanıyor. Bu yüzden kaçmaya başladım insanlardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yüzden bende bu güvensizlikten sonra uzak duruyorum teşekkür ederim kendi adıma yorumun için

      Sil
    2. Çocukluğumdaki seviyeli insanları özlüyorum. Malesef hepsi öldü. Tek başıma gibiyim toplum içinde. Çünkü hepsi sahte. (söz meclisten dışarı)

      Sil
  11. Daha okurken anladım Sevde'nin anlattığını. Bana da anlatmıştı. Sevde anlattı, Deep yazdı diye düşündüm ben. Sonunda fark ettim ki Sevde yazmış. Keşke biraz daha hikayeleştirerek yazsaydınız kızlar. Çok düz yazı gibi kalmış. Emeğine sağlık Sevde'ciğim ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur ben bunu hikaye olarak yazmadım zaten ya yaşanmış bir olay olarak tamamen yazmak istedim evet sana anlatmıştım beni dinlemistin sağol yorumun için de teşekkür ederim bu ayrıntılı bir yazı olarak paylaşılmış oldu

      Sil
  12. oluyor böyle şeyler maalesef arkadaş ipe götürür ipten de döndürür dedikleri şey sanırım...
    Hikaye çok sade ve yalın anlatılmış..kalemine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen teşekkür ederim yorumun için

      Sil
  13. Bir an deepin sayfasında görünce her zamanki tatliş öykülerden diye düşünerek lakayt lakayt, bolca sırıtıp arada da gülerek okuyordum ki ilk yorumda sarsıldım. Neyse hayırlısı diyelim. Allah korumuş yine de ;)

    YanıtlaSil
  14. Evet teşekkür ederim yorumun için

    YanıtlaSil
  15. Güzel bir anlatım olmuş kalemine sağlık Sevde.
    Kendimce arkadaş seçimi diye bir şey olduğuna inanmıyorum çünkü kendi iraden dışında bir ortamda bulunuyorsun bazen ve ne tür insanların karşına çıkacağı hiç belli olmuyor kiminle tanışacağında.
    Üstelik kimsenin anlında iyi veya kötü biri olduğu yazmadığı için bir çoğumuz arkadaş maduru oluyoruz.İnandığım bir şey var ama kimseyi sebepsiz kader çıkarmıyor önüne kiminden ders kiminden sevgi alırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen arsu bu bana ders olanlardan rabbim herkese hayırlı dostlar versin cumlemize teşekkür ederim yorumun için

      Sil
  16. Selam demek istedim deepcim. ♥♥♥

    YanıtlaSil
  17. Böyle şeyleri okuyup dinledikten sonra aklıma hep o şarkılar ya da türkü gelir...

    YanıtlaSil
  18. Oluyor böyle şeyler... Kalemine sağlık Sevde... Teşekkürler deep. Sayende Sevde'yi de tanıdım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için kendi adıma evet herkesin başına gelebilir sadece dikkatli olmak gerekiyor sevgiler sizede

      Sil
  19. çok gerçekçi bir hikaye. günlük hayatta karşılaşılması da mümkün. teşekkürler deeep :)

    YanıtlaSil
  20. Yaşanmış olduğu hissediliyor gerçekten, korkunç ama, geçmiş olsun, kaleminize sağlık, Deep'e de teşekkür ederiz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaşanmış bir olay bunlar gibi arkadaşlar için dikkatli olmak gerekiyor teşekkür ederim yorumun için kendi adıma

      Sil
  21. Belə pis dostlardan qorusun Rəbbim. Heç kimə güvənə bilməməyimdəndir bəlkə heç yaxın dostum olmadı. Dost dediyin səninlə eyni düşüncələri, duyğuları yaşayan, hər an, hər vəziyyətdə yanında olan, səni qüsurlarınla sevən birisidir. Belə birinə də rastlamaq çox çətindir bu dövrdə. Ona görə də dostsuzuq :(

    YanıtlaSil
  22. Evet Allah cumlemize hayırlı dostlar nasip etsin nasipten öte yolumuz yok hayatımızda malesef yaşanıyor ve zor bir dönem böyle arkadaştan yana yaşadığımız zaman başka kimseye güven duyamıyoruz teşekkür ederim yorumunuz için

    YanıtlaSil
  23. Of çok kötü ya , benim herkesle anlaşmayı çalışırım ama iyi değilse de uzaklaşırım ondan , ben istemesem da Allah bir şekilde beni sanki onlardan uzaklaştırıyor ^^ Allah hayırlı ve baki dostluklar versin ^^

    YanıtlaSil