16 Şubat 2017 Perşembe

MÜZİK SEÇKİSİ


Fatih Erdemci-Ben Ölmeden Önce
Evanescence-My Immortal
İrem Candan-Bilmezdim
Ece Seçkin-Olsun
Neşet Ertaş-Neredesin Sen
Fairuz-El Bosta
Haramiler-Fabrika Kızı
Tuna Kiremitçi-Bana Sebebsin
Emel Mathlouthi-Naci en Palestina
Zerrin Özer-O Yaz
Metallica-Turn the Page
George Michael-Careless Whisper
Demet Akalın-Nazar
Ferdi Tayfur-Vurmayın Yıllar
Nell-White Night
Murat Boz&Ebru Gündeş-Gün Ağardı
Mete-Çocukluğumun Sokakları
Ludovico Einaudi-Una Mattina
Sagopa Kajmer-Galiba
Yeni Türkü-Olmasa Mektubun
Sena Şener-Bak Bana
Elif Kaya-Karanlık Dünyam
Elif Kaya-Kader Çıkmazı
Elif Kaya-Bana Dokunma
Elif Kaya-Bir Bilebilsen

50 yorum:

  1. Neredesin Sen, Fabrika Kızı -ama Alpay'ın-, O Yaz ve Careless Whisper ile Olmasa Mektubun şarkılarını biliyorum.
    Ferdi Tayfur'un da adını biliyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      eskileri biliyom diyosun :)

      Sil
  2. İçlerinde çok sevdiklerim var yavrucuğum,yaşasın rock,yaşasın metal,yaşasın türküler...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    "Müzik Seçkisi", "Film Seçkisi"ne göre deneyimlemesi daha kolay bir liste olmuş. En kısa zamanda bunların hepsini dinleyeceğim :)

    Güzel günler diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. engin ergin.

      ivit dinlemek izlemekten daha kolay :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. mariposa.

      bu listeyi yazınca seni düşündüm, bayılır dedim bu listeye kikiki :)

      Sil
  5. Bu listeyi görünce uzun süredir müzik dinlemediğimi fark ettim :( Bu listede yer alan bir çok parçayı maalesef dinlemedim ama senin sayende hemen dinlemeye başlayacağım. Çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neşeli süs evim.

      piki piki :)

      Sil
  6. kesinlikle müzik seçkisi hemen denenebilecek bir grup olmuş akşam mutfaktayken hepsi dinlenecek içlerinde dinlemekten bıkmayacağım bir-iki parça da var
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. Bakıyorumda sağlam bir liste hazırlamışız 😏😏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir hayalperez.

      türlü gibi oldu ivit :)

      Sil
  8. Çok güzel bir liste olmuş deep🙋🏻 Görür görmez playlist e ekledim ❣️

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel liste..Aralarından bir kaç tanesi zaten vardı ama diğerlerini de dinlemek isterim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Heeyyy sanki tanıdık bir kaç parça gördüm :))) Gerçekten sevip önerdiğin için mutlu oldum kiiii :)) Ben de diğerlerine bakayım.

    YanıtlaSil
  11. Her turden, guzel bir liste. Tesekkurler Deepcigim :) Valla iclerinden bazilarini cok cok seviyorum. Bazilarini hic duymadim. 🙈

    YanıtlaSil
  12. deepcim deepcim 🎵 🎶 ne güzel bir post böyle müzik kutusu gibi :)
    elif kayayı duymamıştım baktım şimdi sesi ne kadar tatlıymış valla ne yetenekler var. bu aralar hiç deneme yazmıyorsun güzelim dikkatimi çekti de. Ya da şiir vs.. yoğunsun galiba.. keyifli günlerin olsun hemşerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      yok ayolcum yazarım deneme yazmak en kolayı bana. öykü de. şiir yazmak kolay diil amaa :)

      Sil
  13. "Neredesin Sen" gerçekten başkadır benim için. Sanki sazın değil yüreğin tellerine vuruyor Neşet Ertaş...

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Deep yardımların için çok sağol çok iyisin dediklerini aynen uyguladım şimdi.Banneri koydum İnşallah kaydım olur bu arada listene bence İlhan İrem de koymalısın, insanın içini titretir, lisede keşfetmiştim tüm kasetlerini dinlerdim

    YanıtlaSil
  15. fıstııık şiir videosundan sonra bir de gitar videosu yayınladım iyi mii:D zamanın olduğunda bakarsın belki ;) mutlu haftasonları <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      bakcem tabiatıylan :)

      Sil
  16. o yaz <3 gün ağardı <3 galiba <3

    YanıtlaSil
  17. her telden dinliyoruz müzik evrenseldir desene:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol kahveli.

      fazla her telden evet :)

      Sil
  18. ne güzeeel sevdin demek çoğunu bende bilmediklerime bakiyim mademsi :)

    YanıtlaSil
  19. İçinde severek dinlediklerimde var sonuçta müzik ruhun gıdası değil mi ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimin güncesi.

      aynen valla :)

      Sil
  20. https://www.youtube.com/watch?v=wJRh0PlWB6g

    araya sıkıştıralım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysan.

      lili, çok güzelmiş saol :)

      Sil
  21. Özellikle listedeki bilmediğim şarkılara bakıp vakit bulduğum an hepsini dinleyeceğim inşallah:)

    YanıtlaSil
  22. Listede paylaştığın yabancı şarkıları hepsi sevdiğimi belirterek güzel bir liste olmuş.

    YanıtlaSil
  23. metallica turn the page ve careless whisper harikadır. ama yıllardır dinlyeip asla bıkmadığım bozkırın değerli abisi Neşet babanın neredesin sen i benim için çok ayrı yerdedir <3 :) teşekkürler deeeep :)

    YanıtlaSil
  24. Ne güzel bir liste olmuş Hele ki Neşet Ertaş.. Yeni türkü olmasa Mektubun Sagopa Kajmer :)

    YanıtlaSil