8 Şubat 2017 Çarşamba

NOHUT


Her insanın başına gelir değil mi? Yemeği ocakta unuttum, ocağı açık unuttum gibi durumlar.

Ya da acil durumlar olur ve unuturuz her şeyi o anda. Ben de evde nohut yemeği yapmıştım bir sabah işe gitmeden önce, evde.

Çıktım gittim evden, işe. Unutmuşum evde nohutu. Ocak açık. Bir süre sonra dumanlar başlamış çıkmaya. Yemek kurumuş önce tencere yanmaya başlamış.

Evde alarm var o başlamış ötmeye, komşular da görmüş ve itfaiyeyi çağırmış. Gelmiş itfaiye, kapıyı açıp girmiş bir şekilde, ocağı söndürmüşler.

Bana sonra haber verdiler. Hiç de inanmaz şekilde geldim eve ve gördüm, doğruymuş, unutmuşum.

İtfaiyecileri görünce hiç de filmlerdeki gibi olmadı ama. Yani filmlerde itfaiyeciler inanılmaz yakışıklı oluyorlar. Ben de zaten utancımdan kimsenin yüzüne pek de bakamadım ki.

50 yorum:

  1. Yangın alarmlarının pilini değiştirmeyi unutmamalı o zaman.
    Öyküdekilere geçmiş olsun.

    Nohut pişirirken tarifte yangın olmayanı mı tercih edelim ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ivit öyle yapmalı sanırımsam :)

      Sil
  2. İtfaiye deyince tulumbacılar geldi aklıma. Ondan da tulumba tatlısı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fasulye.

      sende bu beyin işleyişi çok normal evet yaniii :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. kız kardeşler.

      he valla esbüş :)

      Sil
  4. Bi Allah razı olsun diyeydin bare deep pekte yakisikli değiller demeden önce yani 😃 hahaa alemsin.Tanimamazlıktan geleydin.Aa yangın mı çıkmış tüh,kimin evi burası falan 😃😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin piremsesi.

      önce öyle yapmayı düşündüm ama olmuyor işteee komşular var onlar görüyor yaniii :)

      Sil
  5. öykü olduğunu öğrenince sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra bayram.

      öykü tabisiii yaaa. dün yazdığım çakıl da öyküydü yaa hiç kuş kedi köpek beslemedim ki daha :)

      Sil
  6. Çok tatlı bir öykü ama öykü bile olsa iyi ki alarm varmış :).

    YanıtlaSil
  7. Birin de ben unutmuştum ben yumurta haşlamak için koymuştum düşün birde evde olduğum halde farkına varmamışım zavallı yumurtalar kömür oldu :)) tak i yanık kokusu gelene kadar :)) kafa işte :)) Yalnız itfaiyecilere çok güldüm yakışıklı hee :)) Şahane olmuş Allah tan öykü Rabbım gerçeğini yaşatmasın ..emeğine sağlık güzel insan sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      yumurta kömürü iyiymiş :)

      Sil
  8. Ahahahahsha,batıda itfayeciler hep filmlerdekiler gibi yavrucuğum,bizim toplumun genel erkek tipi bu,meslek fark etmiyor,genetik ve yaşam biçimi sonucu ortaya çıkan ürün bu 😂😂😂Bilşyor musun,itfaiyeci yarışları oluyor her sene,enternasyonal,adamlar olimpiyat sporcuları gibiler,seçmece.Bizimkiler de yeni yeni kas falan yapmaya başlamışlar işte 😂😂😂😂

    YanıtlaSil
  9. Şimdi ciddi ciddi bir şey yazsan öykü diye kimse inanmayacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      he valla de mi :)

      Sil
  10. Sadece itfaiyeciler mi filmlerdeki gibi olmuyor. Ben hep benzinlikde çalışanları düşünürüm mesela. Hiç reklamlardaki gibi hosgeldiniz diyip 32 diş sırıtmazlar. Ya da giderken arkamızdan el sallamazlar. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pofuduk.

      hi hi evet kandırıyorlar bizi de mii :)

      Sil
  11. Deep buradaki itfaiyeciler filimlerdeki gibi bi bakımlı bi bakımlı anlatamam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gezgin kova.

      valla mıııı :)

      Sil
  12. Mutfakta az vakit geçirmemle alakalı olarak daha başıma gelmedi şükür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenilenme projesi.

      hımmm iyi çözüm bu evet :)

      Sil
  13. Gerçek gibiydi, gerçek sandım :) Gayet olabilecek bir durum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne kalemi.

      bu öykü ama oluyor böyle şeyler işte :)

      Sil
  14. Olmaz olmaz deme gerçekte de oluyor bunlar öykünde olduğu gibi:)

    YanıtlaSil
  15. Tatlı tatlı okuyor insan ama alacakaranlık kuşağı gibi aslında :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye.

      ver arkadan gizemli bir müzik evet ın ın ın ıııın :)

      Sil
  16. Ay bu kez korkuttu yazın çingusuu allah korumuş yaa öyküymüş galiba ama emin de olamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      öykü yaa ama oluyo işteaa :)

      Sil
  17. Ayy benim başıma cok geliyo yemek yakma olayı, kocam da diyo sen bana çok güzel yemek yakıyosun diye :D ama sen yabancı filmleri izliyon ki türk filmlerinde ner de itfaiye, yabancilarınki var ya onlar hep realite :D gittigim ülkelerde bi polisler var ufff ;) pasaportumu detaylıca gösteresim geliyo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz saklan kaç.

      ha haaa sen bana çok güzel yemek yakıyorsun ha haa :) ha haaa pasaport kontrool :)

      Sil
  18. Korkunç! Olmuyor mu oluyor! Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. ay çok korkunç, aman diyeyim..:))

    YanıtlaSil
  20. Bi an için gerçekten başına geldi sandım ki yorumlara bakınca öykü olduğunu gördüm o.o Çok şükür ki gerçek değilmiş diyelim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      başkalarının başına geliyo ama iştee :)

      Sil
  21. Sabah sabah nohut yapmak ;D haketmiş bence ;P
    Ben yataktan zor kalkıyorum ahahha :D ayrıca fena değil bence o çocuk?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dağınık anne.

      fotodaki itfaiyeci yakışıklı de miii :)

      Sil
  22. Geçmiş olsun, Allah beterinden korusun...

    YanıtlaSil
  23. geleceğimi gördüm hihihi :)))

    YanıtlaSil