3 Şubat 2017 Cuma

OT



Günümüzün en bilinen popüler edebiyat ve mizah dergilerinden biri Ot.

Son sayısı da her zamanki gibi dolu dolu. Poster ve ayraç da var içinde.

Şarlo, Cem Yılmaz, Ahmet Hamdi Tanpınar, Polisiye Edebiyat, Stephen King, son sayıdaki birkaç yazı konusu.

Dücane Cündioğlu, Ali Lidar, Murat Menteş, İlhami Algör, Özlem Kumrular, Mert Fırat, Gündüz Vassaf, Jehan Barbur, Sezgin Kaymaz, Altay Öktem, Tuna Kiremitçi, Ömer Laçiner, Nihat Genç de derginin yazarlarından bazıları.

Konular eğlenceli, keyifli. Dergi büyük ve kitap gibi, içi zengin.

Otobüs yolculuğu için ideal. Yolculuk bittiğinde otogarda bırakalım ki başka yolcular bulsun, okusun.

36 yorum:

  1. Kalitesinden emin olunulmayacak gibi olmayan bir dergi. Her bakımdan çok zengin. Teşekkürler Derin :)

    YanıtlaSil
  2. İlk defa duyduğum bir dergi.Alıp deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      bütün bayilerde ve kitapçılarda en önlerde hemen bulursun yaa :)

      Sil
  3. Yolculuk içinse , hele ki uzun yolda vakit geçirmek için iyiymiş bu yazıların çok işime yarıyor hep not ediliyor deep Her şey gölünce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimin güncesi.

      senin deee :)

      Sil
  4. Aaa Stephen'dan da bahsediyoooo. İlginç. 😮

    YanıtlaSil
  5. Sizi takip etmek dünyayı tanımakla eş değer. Her bir şeyden haberimiz oluyor sayenizde. Üstelik bunu bedava yapıyorsunuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      ayy tişkür :)

      Sil
  6. Güzel bir dergiye benziyor.Teşekkürler Deep. :)

    YanıtlaSil
  7. Ot severim ama bu ay kafka aldım. Öteki ay ot alırım ilgimi çekerse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz.

      kara karga da güzel bak :)

      Sil
  8. Bu pazar İstanbul yolcusu olacağım inşallah,bu dergi de yolculuğuma iyi gidebilir,teşekkürler bize de tanıttığın içinn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      iyi yolculuklar şirincik :)

      Sil
  9. Yolcular için bırakmak ne kadar da tatlış bir fikir aslında ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. myna.

      ay ben yapıyom hep :)

      Sil
    2. çünkü sen çok tatlı bir insansın :)

      Sil
    3. myna.

      ay sen de öylesin hem de nasıııl :)

      Sil
  10. Ben bu dergiden bihaberdim ! bir de Tuna Kiremitçi'yi çok severim.Gerçi İclal Aydın'la ayrıldıklarından beri daha az seviyorum ama neyse konu bu değildi, en azından bir kere bu dergiye göz atmalıyım.Hazır yarın uzuuun bir otobüs yolculuğuna çıkacakken :)

    YanıtlaSil
  11. Bu dergiyi daha evvel okumadım..benim küçük fırsat verse eski kitap okuma düzenime dönsem yetecek😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      bi gün işallah :)

      Sil
  12. eskiden çok dergi okurdum..fırsatım olursa bunu da bir denerim artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      nerdesiniz siz yaa :)

      Sil
  13. Evet Ot okumuştum bir kaç sayı, zengin içeriği var gerçekten, son cümledeki mesajınsa çok süper, aynen..:)

    YanıtlaSil
  14. Hiç okumadım ama adı neden böyle ki ot , ot geldim saman gidiyon tarzı bir şey değildir herhalde dimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      ha haaa bilmiyom ama iyimiş seninki :)

      Sil
  15. Sevdiğim dergidir. Aksatmadan alınır
    keyifle okunuııır ;) efendimmm :))))
    kafiyeyi de tutturmak lazim
    dimi ama
    ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izler ve yansımalar.

      eveeet yaaaa :)

      Sil
  16. Dergi çıktığındn beri sürekli alıyorum. aylarımın günleri neşelendi.

    YanıtlaSil
  17. Sen gidip başkası okur diye bir köşeye bırakırsın başka biri onu gider başkasına satar öyle birşeyler varmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ha haa valla ya bak bunu düşünmedimdi hiç :)

      Sil