14 Şubat 2017 Salı

REKLAMLARDAKİ GİBİ


Reklamlardaki gibi olmayan şeyler:

Amerikan Dream Emine Bektaşi geçen hafta yapmıştı bu ilginç etkinliği. Reklamlarda nasıl aldatılıyoruz gibi. Sonra ben  dahil çok arkadaşımıza gönderdi yapalım diye. Ben de birçok arkadaşımda gördüm. Daha Mutlu Yaşam, Acemi Demirci, Annesinin Prensesi, Ece Evren, Simli Nane ve sonra bir çok arkadaşım yaptı.

Bense son günlerde hep mim yapıyordum. Ayrıca, aklıma bişi de gelmedi. Dizileri hep netten izliyorum, reklam karşıma çıkmıyor hiç. Reklam gördüğüm an hemen kapatırım ben ya da başka şeye geçerim. Ayrıca, video çekme sektörüne :) de henüz geçemedim. Halen sadece yazmakla ilgiliyim.

Yani o yüzden yapamadım bunu ama bazı arkadaşlarımın yaptıklarını koyucam buraya, pek hoşuma gidenlerden yani.

Öncelikle; Emine Bektaşi, tabisi.


Sonra, Pink Tuğçe, çok sevdiğim Magnum ile ilgili yazmış. Magnum yerken neden reklamlardaki gibi çatlamıyor dondurma :) Yaz gelse de Magnum Double Chocolate yesem.


Sonraa, sevgili Lila Nermin de yine çok sevdiğim Biscolata'yı yazmış. Ben bundan hep alıp yiyom ve o minik şeylerin içi boş gibi sanki ama yine de yemesi güzel ve kolay.


Veeee bir reklam efsanesi, Handan'ın bulaşık videosu:


26 yorum:

  1. Çok ünlü oldum ben yahuu :D

    Mutfağımdaki çöp torbasını görmeyen kalmadı azizim , rezalet :D:D:D

    YanıtlaSil
  2. bakıyorum hemen, merak ettim:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzelmiş ilkkez gördüm böyle bir yazı hemen inceleyeceğim paylaştığın arkadaşları :)

    YanıtlaSil
  4. bende cevaplamadım okudukça ne kadar da çok varmış diyorum...

    YanıtlaSil
  5. Cok merak ettim super hemen incelicem. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. hepsini inceleyeceğim bu arada ben de reklamlardan nefret ediyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Kaçırdım gelişmeleri. :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir mimdi bence de :))

    YanıtlaSil
  9. Gifin ve yazının tatlılığı kalp ben,yaa bu arada çok teşekkür ederiimm *-* Her reklamın bizi yanılttığı gerçeği de içler acısı -,-

    YanıtlaSil
  10. Yaa bence harika bir akım kim başlattıysa helal olsun yani, mükemmel bir şey, çok da doğru ♥ :D

    YanıtlaSil
  11. Yaaa Deep! Bi tanesin sen! ♥♥

    YanıtlaSil
  12. Bütün linklere uğradım. Güzel işler çıkarmışlar. Fikir annesi Emine Bektaşi'ye teşekkür ediyorum buradan.

    YanıtlaSil
  13. Ay bende bir türlü fikir bulamadım ya :D

    YanıtlaSil
  14. Ben buldum fikrimi yakında yapıcam yavrucuğum hihihi

    YanıtlaSil
  15. Ben de yapmak istedim bu mimi ama aklıma hiç bir şey gelmedii :/
    Magnum efsanee :D

    YanıtlaSil
  16. Magnum'a kesinlikle katılıyorum :D

    YanıtlaSil
  17. Çok iyi düşünmüşsün Deep. Gız yapirsiz yapirsiz, haber vermirsiz, eşk ola.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Depp gönaydınsss 😃 ya sen whattpad kullanıyonmu yada kullanan birini biliyonmu ? Bisi sormam lazım

      Sil
  18. hiç reklam seyretmem ben de artık neredeyse ama tabi hiç reklamlardaki gibi değil hayat arka planları görünce anlıyoruz tabi..

    YanıtlaSil
  19. Hmm ilginçmiş :)
    Ben de reklam hiç sevmem anında sesi kapatırım gürültüden başka bir şey değil. Zaten pek tv de izlemiyorum artık :)

    YanıtlaSil
  20. Bende mimlenmişim ama insanda 0 mı yaratıclık olur ya. Belki de televizyon izlemediğimden ne yapacağımı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel cevaplar okudum, videolar izleyip, görseller gördüm :)

    YanıtlaSil
  22. tişkirler pambık şekerleriim :)

    YanıtlaSil
  23. Ben de reklamlar çıkınca kanal değiştirenlerdenim ;)

    YanıtlaSil
  24. Ben de bir kaç blogda gördüm başlığı, ilgimi çekmişti ama açıp okumamıştım. Okuyayım bakayım neler yazmışlar :)

    YanıtlaSil