12 Şubat 2017 Pazar

SATIR ARASI MİM 3



Ayyyy bu sefer de şeker annelerden Banu mimledi. Ilgın'ın renkli dünyası yaniii.


1-) Bugüne kadar bloguna gelmiş, seni en çok etkileyen (hayal kırıklığına uğratan ya da çok mutlu eden) yorumu paylaşır mısın ?

Hayal kırıklığına uğratan yorum olmadı hiç, hatırlamıyorum. Etkileyen, mutlu eden yorum ise çok oldu. Çok eğlendiğim yorumlaşmalar oluyor her zaman. Genelde kısa ve muzip yorum yapmayı severim bloglarda. Güldürmek isterim. Yoruma da muzip cevap gelince kendi kendime kahkahalar atarım vallahi.Çok neşelenirim ben yorumlarda. O nedenle hep yorumlarımın enerjik olduğunu söylerler. Çok severek yaptığım için.

Herhangi bir yazımın altına 200-300 yorum yapıldığı çok oldu. Blogumda sohbet edenler çok oldu. Örneğin, eskilerden Girly Things, Amak-ı Hayal, İnanırsak Olur Bence geceleri bloguma gelir ve sohbet ederlerdi. Ben çoğu zaman onlara bırakır araya girmezdim.

Komik, çocuksu, müzip, oyuncu yorumlara bayılırım ben. Örneğin, Fasulye'nin blogundaki yorumlaşmalarımız çoğu zaman gülme krizine sokar beni. Böyle örnek çok. Eskilerden Çalıkuşu vardı. Onun bloguma yaptığı yorumları çok severdim. Yorum yapmaya başlar ve kendini anlatmakla devam ederdi. En sevdiğim yorum tarzı bu. Yazımdan yola çıkıp arkadaşlarımın kendini anlatması. Çalıkuşu'ndan sonra Jysra devraldı bu tür yorumları. O da çok iyi yorum yapar. Yazıdan başlar hayatla devam eder kendiyle bitirir.

Bunun dışında, yorumlarını çok sevdiğim o kadar çok arkadaşım var ki, Sessiz Kaldım, Aysel, Persephone, Sevda Şahin, Yurdagül, Acemi Demirci. Yenilerden Simli, Annesinin Prensesi. Herkesi de yazamam değil mi amaağğ.

2) Okuduğunda seni günlerce etkisi altına alan kitap var mı? Varsa hangisidir?

Böyle çok kitap var etkisi altına alan. Örneğin, Vedat Türkali'nin Bir Gün Tek Başına. Okuya okuya hal oldum. Defalarca okudum Kenan ile Günsel'in aşkını. Ah dedim filmi olsa da izlesek. Bir de Rollo May'in Yaratma Cesareti. Yazmaya bu kitap cesaret ettirdi.

3) Hayatında dönüm noktası olduğuna inandığın bir gün, an ya da yıl var mı?

Var tabisi. Bir tanesi liseye başladığımda Türk Amerikan Derneği'ne başlamam, İngilizce kurs almak için. Bu kurs yaklaşık beş yıl sürdü. Ve bütün hayatım İngilizce üzerine kuruldu. İzmir'deki TAD bu. Okullar, eğitimler, yüksek lisanslar filan değil de o kursa gitmem hayatımın en önemli adımı oldu. Kitap müzik sinema ve yazmak dışındaki en büyük ilgi alanım İngilizce. 

Bu pek hoş mimi de hepsinize armağan ediyorum. Şimdi paravanı açıyoruuz, kimler yapıyoor.

35 yorum:

  1. Ne güzel MİM olmuş :))

    Eskilerin yorumlarına denk gelmemişim hiç. Bir yerde de rastlaşmamışız o bloggerlar ile. O yüzden şimdi merak ettim yorumlarını.

    Teşekkürler güzel içerikli cevaplar için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz yenilerde tanıştık aslında sizinle,Dikiş Sevda'sı yum ben.Blog dikiş adı altında ama her şey var aslında.Takipteyim sizi😀

      Sil
    2. Çok zengin bir blog içerik açısından blogunuz. Ben çok sevdim. Birkaç saat önce de çıtır börek tarifini okudum, hatta kaydettim.

      Takipteydim sizi zaten. Ve bu güzel blogu tanımaktan da çok memnunum :)

      Sil
    3. Çok çok teşekkür ederim,pazenimşz,ekşi ekmeğimiz,güzel insanımız eskik olmasın,bize ilham olsunlar 😍

      Sil
    4. Hiçbiri de eksik olmasınlar gerçekten. Hayata başka başka renk, güzellik onlar.

      Sayfanız da ayrı bir güzellik :)

      Sil
    5. Bensiz ne kaynatiyorsunuz burada bakayim? Iki dakika bos birakmaya gelmiyorsunuz. :))
      Deeeppp sana demedim mi ben gelmeden acma bunlara kapiyi diye:))

      Sil
    6. Aradan sıvışıverdik kız,çaktırma,hihihihi

      Sil
    7. Çok beklemiştik, seni göremeyince sohbete koyulduk.
      Deep kapıyı açmadı. Biz anahtarı bulduk :)))

      Sil
    8. Nasilsa gelir dediniz yani:))
      Hiiii anahtarin yerini banada soyleyin, ben gecen bulamadim ya :(
      :))

      Sil
  2. Yine güzel bi mim,keyifle okuduumm *-*
    Bir ilgi alanımızın ortak olması ne güzel Deep :) Ben ingilizce dizi film animasyon olsun hep orjinal dili ile izlemek isteyenlerden biri oldum,araya dublaj girince aynı tadı vermediğini düşünürüm -.- İsim mimi ile birlikte bu mimi de en kısa zamanda yapacağımm ^-^ Sevgiler : )

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir mim olmuş canımcım 💖

    YanıtlaSil
  4. Bence de çok enerjik ve mutlu yorumlar yapıyorsun :))

    YanıtlaSil
  5. Ay ben orda bir Fasulye gördüm galibaa ^^ Benim bu mimi yapmam için biracık daha büyümem gerekiyor, yaşım yolun yarısının(yaş 35, yolun yarısı eder) yarısı bile değil yahu :D

    YanıtlaSil
  6. Harika bir mim olmuş Deep ♥ Blogunda edilen sohbetleri kıskanmadım desem yalan olur, ne sevimli blog arkadaşları edinmişsin öyle :))

    YanıtlaSil
  7. Genelde sana göre ciddi yorumlar yaptığımı düşünürdüm ama yorumlarımı beğenmene sevindim doğrusu :)) Günlük hayatta daha esprili biriyimdir ama yazılarda mimik görülmediği için şakayı yanlış anlaşılmamak kaygısıyla yapmıyorum yorumlarda :))

    YanıtlaSil
  8. Bu aralar mimlere doyamıyorsun bakıyorum:)) TAD olayı benim nedense aşırı ilgimi çekti birazdan araştırcam hep senin yüzünden >:)

    YanıtlaSil
  9. Süpersin canım :) Içten samimi bir Mim yazısı olmuş:) Teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir mim olmuş Deep. O muzip, hoş, kısa yorumlarını da biliyoruz :) sevgiyle kaaal :)

    YanıtlaSil
  11. Hii,yavrucuğuumm,sade ve tatlım benim.Vedat Türkali 'nin ilk okuduğum kitabı Mavi Karanlık'tı,sanırım bir iki yıl beni etkisi altına almıştı.Çok da gençtim o zamanlar,üniversiteye yeni başlamıştım daha.Bak okumadıysan oku,en başta adında mavi var bikerem😁Sonra Firuzan'dan Kırkyedililer'i oku mutlaka ,ben kırk üç yaşında falandım okuduğumda.Yirmilerimin başında İtalyan bir yazardan benzer bir kitap okumuştum ve çok etkilenmiştim,şu anda bir türlü aklıma gelmedi adı,bulup yazacağım buraya.Malum tüm kitaplarım Türkiye'de hala,hatta en eskiler yer olmadığı için yazlıktalar,yani bakıp yazamam hihihihih.Ay uzattım,iki kitap da benzer şeyleri işlemişti,gençken ve bu yaşta hissettiklerimi kıyaslamak çok geliştirici olmuştu.Ay inşallah sen de yaşlanınca yaparsın böyle yavrucuğum,o zaman gelince de ,elinde kitabın,sehpanda kahven,bir an başını kitabından kaldırıp camdan dışarı bakar ve beni anarsın.Oy oy 😍

    YanıtlaSil
  12. Mimlerini okumak iyi oluyor

    YanıtlaSil
  13. Ay nihayet buldum kitabı;Oriana Fallaci-Bir İnsan.Yalnız bulup okuman pek olası fözükmüyor yavrucuğum,tek baskı yapmış ülkemizde ama aynı yazarın Doğmamış Çocuğa Mektup adlı romanı var,o da güzel bir kitaptır.Ha sen İnfilizce de okursun bak,dediğim kitap A Man adıyla da İnfilizce basılmış.Ay özlemişim yahu kitaplardan konuşmayı,Bir Fün Tek Başına hakkında yazmamışım,okuduktan sonra kaç gün hayal fibi gezdin yavrucuğum?De mi,nasıl bir boşluğa bırakıveriyor insan Türkali ya da bir baloncuğun içine hapsediyor ve sen havada süzülüp diğer yaşamları izleyip sorgulamaya başlıyorsun her aldığın nefesi.Ay çok fena Türkali okuyasım geldi yav 🤓Bu arada kendisi Deniz Türkali'nin babası olup aslen Samsunlu'dur.Bazen okurken memleket ve etnik kimliğe sahipmiş gibi gelşr insana ama o insan olmayı hak görmüş,milliyetçilik yapmayan bir adammış,Allah rahmet etsin.

    YanıtlaSil
  14. Severim o muzip yorumlarını, hep mutlu eder beni :) Kitap önerilerini attım cebe özellikle sondakini :) Kurs baya uzun sürmüş düşününce gözümde daha da büyüdü :)

    YanıtlaSil
  15. Çok çok güzel bir mim olmuş bu Deep! Yaa ne kadar güzel blogunda yorumlaşarak sohbetler edilmesiii!

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir mim olmuş ki buu :) Yorumların sohbete dönüşmesini ben de seviyorum ^_^

    YanıtlaSil
  17. 5 yıl kurs maşallah yaa bravo canım. ne güzel eskiler yeniler hoş dostluklar eski arkadaşlarını da unutmamaman çok hoş. kimbilir ne blogcular tanıdın değil mi bunca yıl. herbirinin hayatında değişik izleri olmuştur elbette..

    YanıtlaSil
  18. Merhaba bende yeniyim🙋🏻 Blogumu ziyarete gelir misiniz ☺️
    https://fatosundunysi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  19. Son zamanlarda gördüğüm en güzel mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  20. İzmir'deki TAD,a bende gittim..2 sene..Turizm ve ingilizce eğitimi aldım.. sonra mezun olduk..sertika ve herkes kendi yoluna..

    YanıtlaSil
  21. deep, diger son 2 yazındaki yorumlarım yok,yoksa puf mu olduk? :)

    YanıtlaSil
  22. Ne kadar uzun bir kursmuş onla ilgili bir yazı paylaşırsan benim gibi meraklıları rahatlatmış olursun:))

    YanıtlaSil
  23. Deep'ciim Vedat Türkali'nin kitabını hemen not ettim, ne güzel böyle bir dönüm noktası olması...:)

    YanıtlaSil
  24. Şuradan bir yerden kafamı uzatabilir miyim bi dakka;ay bu fasulye var ya,ne akıllı bir küçümen öyle.Nasıl güzel güzel anlatmış,doğru doğru örneklemiş.Hay maşallah,bu kuzunun IQ su,EQ su kaçtır acaba,dur bakayım bir iki takipçini daha okuyayım,taam gitiiimm

    YanıtlaSil
  25. ayyy ne güzel yorumlar yapıyonuz amaa :)

    YanıtlaSil
  26. Orda bir periliçe görüldü ve teşekküre edildi :)))

    YanıtlaSil
  27. Deep senin yorumlarını ben çok seviyorum çok içten geliyor ^^

    YanıtlaSil