13 Şubat 2017 Pazartesi

SİMLİ MİM MCDRGN


Simli Nane ne güzel bir isim değil mi? O mimledi bu kez de. Ama onu da Mcdrgnn mimledi. Şimdiiii onların mimişini yapıyoruum.



1. Sihirli bir değneğin olsa hayatında hangi anı değiştirmek isterdin?

Yurtdışında okumaya gitmiştim. Okul bitince döndüm. O dönüş uçağına binmemeliydim.

2. Küçükken büyüyünce ne olmak isterdin? Şu an mesleğin ne?

Fotoğrafçı olmak istiyordum. Moda fotoğrafçısı olmak. Veya vahşi hayvan fotoğrafçısı. Kayakçı. Yani hayatımı sporla kazanmak gibi. Bir de seyyah. Ama bunun yerine ekonomi ve yabancı diller okudum. Şimdi vahşi hayvan belgesellerinin çevirisini yapıyorum, spor videolarının çevirisini yapıyorum, film dizi altyazısı felan işte. Sözlü yazılı çeviri yapıyorum.

3. Burçlara inanır mısın? Burcunun özelliklerini taşıyor musun?

Burç okumayı severim. Eğlenceli oluyor. Oğlak burcuyum, yükselenim de yengeç. Herhalde bu nedenlerden dolayı vahşi hayvan izlemeyi seviyorum. Ama daha çok timsah, kaplan, balina ve canım penguenleri. Oğlak ve yengeç özelliklerini taşıyorum. Yolda hep yamuk yürürüm, yengeçler gibi.

Bir güzide ve asude mimi daha bitirmiş bulunuyoruz. Darısı yeni mimlerin başına. Mimci geldiiii hanıım. Yine hoşuna kaçan herkeşler yapabiliyore bu mimişi de.

31 yorum:

  1. Mim mevsimi açılmış :)
    O uçağa binmeseydim demişsin ya anlıyorum ki hepimizin böyle bir uçağı var..
    Vavv belgesel ha, süper :D

    YanıtlaSil
  2. Keşke başka bir şey dileseydin, çünkü mimlendin 😄 Sana dediğim mimi yaptım ve mimledim seni 😂

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel cevaplar olmuş canımcım 💖💖 çok doğru hepimizin öyle bir uçağı var fakat hepimiz uçak havalandıktan Sonra pişman olmuşuz belliki 💖😑

    YanıtlaSil
  4. Ben bugün çok çalışkan blogger oldum bak gelip yorumlar atıyorum post bile girdim tahtaya vuralım :) vahşilik hımmmmm :D anlaşıldı bak şimdi ^.^
    Deepcim deepcimmm ingilizce demişken bir gelsene bloguma rica etsem hem şair hem ingilizce uzmanı olarak senin postuma teşrif etmen beni pek bir mesud edecektir :)

    YanıtlaSil
  5. Deep bu aralar mimlerden gidiyorsunnn :)

    YanıtlaSil
  6. tamam canım gel yine bir dinle bakalım ;) sevgiler 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıııım fıstıık ah o ne güzel şiir öyleee 💖 nasıl sevindim paylaşmana çok teşekkür ederim.. gönlüne kalemine sağlık deepcim

      Sil
  7. Bu mimişi ben de yapmıştım ve çok seviyoruum :) Çok güzel yapmışsııın ^_^

    YanıtlaSil
  8. Vay arkadas kısacık hayata nasıl bu kadr çok sey sığdırabiliyonuz.Acaba benmi cok tembelim haha 😃

    Penguları bende severim.Tatli seyler 😃

    YanıtlaSil
  9. Guzide ve asude mimi begendim ama yapmeyecegim, hiiiccc halim yok bu aralar:)
    Hazir ceviriyorsun benide bi cevirsende dunya-blog kurtulsa ya olaylarimdan:))

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş :) Teşekkür ederim katıldığınız için :) Çeviri işiyle ilgilenen kişileri hep kıskanmışımdır, siz şanslı insanlardansınız bence 😌 sevgilerimle 😘

    YanıtlaSil
  11. Merhabaaa ziyaretinize geldiiimm :)
    Bakıyorum da insanlar ne güzel mimleniyor good job!
    Dil çeviri yapmanız takdire şayan fakat vahşi hayvan fotoğrafçısı olmak ne büyük cesaret yani tehlikeli olmaz mı

    YanıtlaSil
  12. Oğlak burcuyla güzel anlaşıyorum ben, eşim de oğlak :)

    YanıtlaSil
  13. Yolda yan yürüyen birine rastlarsam Deep diye seslenicem :) Umarım başıma bişey gelmez :))))

    YanıtlaSil
  14. Gidenler geri dönmemeli diyorsun :)
    Olmak istediklerini bir nevi çeviriyle tamamlıyorsun işte ortasını bulmak güzel :)

    YanıtlaSil
  15. İyiyim :) bayağıdır nette dolaşmıyordum, dolaşınca da ilk senin siten aklıma geliyor. Maşallah 1 milyon görüntülenmeyi geçmişsin :)

    YanıtlaSil
  16. Güzel cevaplar Deep senin hakkında yeni şeyler öğrenmiş olduk😄💖

    YanıtlaSil
  17. vaay süpermiş Deep'cim:) ne kadar ilginç gerçekten yengeç burcunda böyle yan yan yürünüyor demek kii:)))

    YanıtlaSil
  18. Mim'i okuyunca fark ettim ki hakkınızda hiç bir şey bilmiyormuşum. Hoş blog aleminde şahıs olarak tanınma derdimiz de yok.
    * '' HOŞ''kelime manasını veremesem de karadeniz insanının dilinden düşmediği bilgisini verebilirim :)

    YanıtlaSil
  19. ne güzelbir mim olmuş <3 veeee deep hakkında bilmediklerimiz harikaasın <3

    YanıtlaSil
  20. Ay ben de belgesel çekmeyi çok istiyorum ya , şuanda su ve insan konulu amatör bir belgesel çekmeye çalışıyorum , bir yıldır filan çekiyorum ama daha bir kaç yılımı alıcak gibi inşallah bitirebilirim :D

    YanıtlaSil
  21. teşekkürler ciciş arkadaşlarııım :)

    YanıtlaSil
  22. Ben de yurtdışına gitmek ve dönüş bileti almayı düşünmüyorum

    YanıtlaSil
  23. Ben de Kayakçı olmak isterdim, kayak kayıyorum ama profesyonel kayakçı olsam iyi olurdu:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  24. Deep pek guzel olmus ellerime saglik. Mimcilerde inecek war diyesim geldi nedense 😀😂

    YanıtlaSil
  25. o vakit umarım bol, booool güzelli ve eğlencelisinden, keyif alabileceğin bir seyahatin fırsatını yakalarsın deep. gezdikçe karelersin anlarını. :)

    YanıtlaSil
  26. Ayy mim okumayalı baya olmuş. Senin cevaplarda yine harikaa:)
    Merhabaa merhabaa deeep!

    YanıtlaSil
  27. O dönüş uçağına binmeseydin, senin gibi kanatsız melek kızçemiz olmadan ne yapardık ? :)

    YanıtlaSil
  28. ben de tam tersi, yengeç oğlak :))

    YanıtlaSil
  29. Deep her zamanki gibi içten olmuşş.. Bende aynı pişmanlığı yaşıyorum ara ara :D

    YanıtlaSil