1 Şubat 2017 Çarşamba

SKINS


Müthiş bir İngiliz lise dizisi.

Efsaneleşen dizi İngiltere Bristol’da Roundview Kolejinde geçiyor. Ama ne lise ve ne ergenler.

Yedi sezon dizi ve ilk altı sezonda üç ayrı sınıfı izliyoruz. İlk iki sezondaki öğrenciler mezun oluyor ve yenileri geliyor. Sonra üçüncü ve dördüncü sezondakiler mezun oluyor yenileri geliyor. Yedinci sezonda ise ilk altı sezonda dikkat çeken karakterlerin kolej sonrası hayatını izliyoruz.

Dizinin müzikleri çok iyi. İngiliz müziği ve cover şarkılar da var. Çok sert ve hızlı bir dizi. Shameless’ın ergen versiyonu gibi.

Ancak bu dizi herkese göre değil. Ne ararsanız var çünkü. İçki, uyuşturucu ve benzerleri. Bütün karakterler çizgi dışı hayat yaşıyor. Zor hayatlar, zor aileler, zor insanlar.

Dizi sert ama çok da eğlenceli ve komik, aynı zamanda çok da hüzünlü. Son sezonda hüzün basıyor.

Sadece bir karakter, Effy, yedi sezon boyunca sürüyor. Son sezonda, Effy, Cassie ve Cook adlı en ilginç üç karakterin hayatını hüzünle izliyoruz.

Şiddetin şiiri. Midesi kaldırabilen izlesin. 

38 yorum:

  1. ilgimi çekti izleme listesine aldım hemen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      çok iyi ama biraz sert işte :)

      Sil
  2. Maşallah deep izlemediğin dizi kalmadı valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz.

      bu kış evet iyi gidiyom dizilerde :)

      Sil
    2. Birincilik sende :)

      Sil
    3. naz.

      oleeeey herkesi yendiim :)

      Sil
  3. Bunun ilkini amerikan yapımı olanı izle o daha iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hüseyin bey.

      öyle mi aaaa :)

      Sil
  4. "Bu herkese göre değil"lerdenim ben de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      bu sana hiç uymaz :)

      Sil
  5. Başta söylediklerini sevdim ama sona gelince bilemedim :)
    Walking Deads izliyorum az biraz :)

    YanıtlaSil
  6. Ayy izlemek lazım bunuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      çok sıkı dizi he :)

      Sil
  7. Yazıyı okuyunca türk versiyonu olsa o filmin hiçbir öğrenci mezun olamazdı 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısaca dodi.

      ha haa eveeet :)

      Sil
  8. Güzel bir diziye benziyor,izleyeceğim diziler arasına aldım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      kolay dizi değil bak ama :)

      Sil
  9. Ben kan lafını bile dinlerken kanım çekilir...Bakamam. Komedi olsaydı başka :)

    YanıtlaSil
  10. Özel bir diziye benziyor.. Bakayım bende listem tükendiğinde. Önerin için çok teşekkür ederim canım Deep :)

    YanıtlaSil
  11. Selam sizinle iletişime geçmek mümkün müdür kı 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazdım gitti.

      hoşgeldiiin :)

      Sil
  12. Farklı yapısı olsa da anlattın kadarı ile izlenilirliği de vardır diye düşünüyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimin güncesi.

      izlenir iyi dizi ancak değişik işte :)

      Sil
  13. Skam de öyle. Norveç dizisi.

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ay ekranda şiddet iyi oluyo yaaa :)

      Sil
  15. Vaktin bol izle bakalim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      hah haaaaa ay tabii evdekilere yemek yapma derdi yoook :)

      Sil
  16. Deep ben hiç İngiliz aksanı sevemiyorum ya Doctor WHO dışında da o yüzden doğru düzgün İngiliz dizisi izlememişimdir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      türk kızları bayılır genelde yaa :)

      Sil
    2. Dimi çok seviliyor ama ben herhalde Amerikan aksanına alışkın olduğumdan bir garip geliyor :D

      Sil
    3. saliha.

      ay doğru evet haklısın. ben de senin gibiyim. ingilizlerin konuşması bana yabancı dil gibi geliyor ingilizce gibi değil yanii :)

      Sil
  17. Valla ben çingumun dizisine başladım ondan sonrası düşünülür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      deniz kızı ne tatlı kııız :)

      Sil