17 Mart 2017 Cuma

BLOGLARDAN SEÇMELER



ESRA BAYINDIR

Aramıza yeni katılan cicilerdeeen, ev aile çocuk hayat gibi gündelik yaşam konularında yazıyor ve arkadaşlığı da çok tatlıı.


ACEMİ DEMİRCİ

Parkinson hastalığı ile ilgili yazısını okumalısınız.


CALİMERO

Biricik bir tanecik arkadaşımız inanılmaz komik aile ve apartman ve mahalle öyküleriyle yine aramızdaa.


KENDİNİ GELİŞTİR

Belgesel, bilimsel tarz ilginç ve faydalı yazılarıyla aramızdaki yeni arkadaşlardan. Okur olarak da aktif.


LEYLAK DALI

Genelde kültür sanat edebiyat yazan ve sevimli, mizahi dili olan arkadaşımız.


ÖZ KALEMİST

Sevgili eski Leyla Lavin Özlem çok iyi denemeler öyküler şiirler yazıyor her zamanki gibi.


EVİN TEK KIZI MONA

Kişisel bakım, kozmetik, ürün, alışveriş yazan arkadaşlarımız da artık aramızda eskilerden sayılır, blog apartmanımızın demirbaşlarından o daa.


BİR HAYALPEREST

Kitap, film, dizi yazılarıyla gözdelerimden olan, başvuru kaynaklarımdan olan arkadaşımız bu yazılarını artık vlog da yaptı. Kaçırmayııın.


EDA DEMİR

Kadın yazısını okuyun mutlaka.


MERİHİN ATMOSFERİ

Sevgili arkadaşımız, sevgili doktorumuz Sevda'nın Tıp Bayramını öyle hoş kutlamış kii.

26 yorum:

  1. Kendimi bu listede gördükçe mutlu oluyorum. Çoook ama çok teşekkür ederim. Senin sayende bir sürü insana ulaşıyor ve onlarla tanışıyorum.

    YanıtlaSil
  2. listeye ilk okuduğumda kendimi göremedim üzülmüştüm beni yazmamışsın diye. şimdi sen diyince baya şaşırdım çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Deep sen bitanesin çokk teşekkür ederimm herkesi beklerimm tazecik temama 😚😚

    YanıtlaSil
  4. Hiii! Çok teşekkür ederim Deep'si... 💖

    YanıtlaSil
  5. Yine biir sürü blog tanıtmışsınn bizee,teşekkürler deep ^-^

    YanıtlaSil
  6. leylağım bir tanedir
    LAle de öyle kankimi unutmayayım
    laleninbahçesi.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Dur gitmediklerimede gidiim. Ki bendee :) tesekkr ettik deeps cik :)

    YanıtlaSil
  8. Cuma mutluluk dağıttığın gün ; deep.

    YanıtlaSil
  9. Güzel bloglar tanıtmışsınız.Emeğinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
  10. Bir sürü izlemelik blogum oldu gene teşekkürler deep :) birde seni mimlemiştim bakmak yazmak istersin umarım haber edeyim dedim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Kendimi burada bu şekilde görmek beni çok mutlu etti deep :)) Bir tanecik güzel yorumun için de çok teşekkür ederimmm :))

    YanıtlaSil
  12. Çorbadaki tuzun için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Yeni blogları keşfediyoruz sayenizde... Teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Yaa ne tatlı sözler bunlar -mahçup olmuş emoji- Çok sağol arkadaşım :))

    YanıtlaSil
  15. Bazıları çok sıkı takip ettiğim bloglar.Takip etmediklerimi de takibe aldım tabi :)

    YanıtlaSil
  16. Ben de çok teşekkür ediyorum paylaşımınız için size ve ziyarete gelen tüm arkadaşlara, sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Listeme bahar temizliğimi senin seçmelerle başlatıyorum tabiki temizlik elemek değil benimkisi rengarenk bahar için diğer renkleri de listeme eklemek adına :) bunun için bilirkişi raporu olarak sen şartsın deep :)

    YanıtlaSil
  18. Kendi fotoğraflarıma benzettim bir an. :)

    YanıtlaSil
  19. Ellerine sağlık güzel paylaşımların için .

    YanıtlaSil
  20. Bir ara dolanayım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. tişkirler sevgili tatliş arkadaşlarıım :)

    YanıtlaSil
  22. Bazılarını biliyorum, güzel bloglar. :)

    YanıtlaSil
  23. Yeni Bloglarla buluşturduğun için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  24. Teşekkürlr deep geç kalsamda kalbim sende aklım sende kalmıştı.

    YanıtlaSil
  25. tişkirler hepsinizeee :)

    YanıtlaSil