12 Mart 2017 Pazar

FİLM SEÇKİSİ 12



CANAVAR

The Monster, 2016, A.B.D.

Bir anne kız ıssız bir yolda araba içinde mahsur kalır ve tuhaf bir yaratık tarafından rahatsız edilir. Klasik korku türlerinden. Sevenleri için iyi. Not:3/4

KİRAZLI PASTA

La Cerise Sur La Gateau, 2012, Fransa

Hafif ve yumuşak bir aşk filmi. Aşk ilişkilerinde iyi olmayan bir kadına bir arkadaşı gönül ilişkisi ayarlamaya çalışır. Birinden hoşlanır ama o da ilişkilerde pek iyi değildir. Not:3/4

SUSPIRIA

Dario Argento, 1977, İtalya

Klasik korku filmi. Türün en iyi yönetmenlerinden birinin en ünlü filmlerinden. Bir dans okulunda doğaüstü tuhaf olaylar olmaktadır. Dansçı kızlar ölmektedir. İyi korku filmi. Not:3/4

KELEBEKLERİN DİLİ

Butterfly Tongues, 1999, İspanya

İkinci Dünya Savaşı öncesi yıllarda İspanya’da bir çocuğun hayatı, onun öğretmeni ve kelebeklerle ilişkisi. İyi film, masum film. Not:3/4

LENINGRAD KOVBOYLARI AMERİKA’YA

Leningrad Cowboys Go Amerika

Aki Kaurusmaki, 1989, Finlandiya

Bir Rus Rock grubu para kazanmak için Amerika’ya gider. Ancak grup gerçekten de ilginçtir. Finli yönetmenin her zamanki durgun mizahı. Ciddi film ancak güldürüyor. Yönetmenin bütün filmlerinde olduğu gibi müzik önemli. Not:3/4 

36 yorum:

  1. Birini bile seyretmemişim ya.. Suspiria'dan pek korktuğumu hatırlıyorum sadece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan.

      suspiria iyi film ivit :)

      Sil
  2. Korkmaktan hoşlanmıyorum. Gerilmekten de. Gülmek iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      bence de daha iyi zatensi :)

      Sil
  3. Deep " Hidden Figures " olağanüstü bir filmdi bayıldım ve enlerimin arasına girdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      tımams izlicem. bir de focus var sırada :)

      Sil
  4. Hiçbirini izlememiştim, en kısa zamanda incelemek istiyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğuş.

      bütün filmlere yetişemeyiz ki zatensi :)

      Sil
  5. Vaktim olsa da hepsini izlesemm, Suspırıa'yı merak ettim çok -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe.

      ya hepsini nasıl izlicez zaten :)

      Sil
  6. Kirazlı pasta ve Kelebeklerin dili tam benlik

    YanıtlaSil
  7. Hic bilmiyordum bu filmleri. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      hepsini bilemeyiz ki zaten :)

      Sil
  8. ne güzel filmler, kelebeklerin dili ve kirazlı pastayı merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      kirazlı pasta yumuşak kelebeklerin dili çok iyi :)

      Sil
  9. suspiria ilk seyrettiğimde evet çok ürkmüştüm de sonra çok da etkilemedi beni.. teknoloji çok değiştiği için hafif kaldı sanırım ..

    YanıtlaSil
  10. Listeyi aşşıırrııı beğendim desem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir hayalperest.

      kelebekler çok güzel. leningrad şaane :)

      Sil
  11. Hiçbirini izlememişim:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      olsun ya hepsi izlenmez zaten ki :)

      Sil
  12. Hiçbirini izlememişim sanırım, hemen not ediyorum hepsini. En kısa zamanda izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eda demir.

      iyileri izle iştee :)

      Sil
  13. "Kelebeklerin Dili" merak ettim...

    YanıtlaSil
  14. izleyecek çok film birikti yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. culturella.

      eveeet hep öyle oluyoor :)

      Sil
  15. Kelebeklerin Dili'ni kendime kurban seçtim.:)
    Korku türünden uzak duruyorum. İlerleyen yıllara saklıyorum bu türdeki filmleri ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      çok güzel film ooo :)

      Sil
    2. Korku türünden uzak duruyorum dedim ama Suspiria filmi bu yıl İstanbul Film Festivali bünyesinde 2 kez gösterilecekmiş. Festival programını incelerken rastladım. Burada okumasam dikkatimi çekmeyecekti. Üçlemeymiş ayrıca. Meşhur listeme ekledimm :)

      Sil
    3. film gündemi.

      suspiria sağlam film izleyesin :)

      Sil
  16. Kelebeklerin dili güzeldi ama sonu çok duygusaldı düzen denilen düzensizlikler savaşlar hiç olmasa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ah evet sonu öyleydi maleselef :)

      Sil