19 Mart 2017 Pazar

FİLM SEÇKİSİ 13


SAKIN KAPATMA

Don’t Hang Up, 2016, A.B.D.

Birkaç oğlan evde eğlenirken rastgele internetten ve telefondan insanları korkuturlar. Ancak, aynı oyunu onlara bir başkası yaptığında evde bir kabus başlar. Gerilim, korku. İzlenir. Not:3/4

ÖP BENİ ÖLDÜRESİYE

Kiss Me Deadly, 1955, A.B.D.

Bir Mike Hammer uyarlaması kara film. Mike’ın arabasına bir kadın biner ve öldürülür. Mike, kadının gizemini çözmek isterken karanlık bir dünyaya dalar. Eski tip polisiye sevenler için iyi film. Not:3/4

FOKUS

Focus, 2015, A.B.D.

Will Smith başrolünde eğlenceli ve sürükleyici bir aksiyon. Will bir dolandırıcıdır ve genç bir kadını yanına alıp eğitir ancak birbirlerine aşık olurlar ve işler karışır. Yalanla gerçek birbirine girer. Keyifli. Not:3/4

GİZLİ SAYILAR

Hidden Figures, 2016, A.B.D.

A.B.D. ile Rusya uzaya çıkma yolunda yarış halindedir. Rusya ilk astronotu uzaya yollar. Amerika geri kalmıştır. Ancak, üç siyah kadın bilim adamı bu yarışta Amerika’ya hız kazandırır. Gerçek olaydan alınma konusu ile izlenir bir film. Not:3/4

BEN, DAVID BLAKE
I, David Blake

Ken Loach, 2016, İngiltere

İngiliz işçi sınıfı filmleri çeken yönetmenin son filmi. Emekliliği yaklaşan bir adam kaza geçirince emeklilik ile sosyal yardımdan aylık alma arasında kalır. Ancak, resmi yetkililer ona yardımcı olmamaktadır. Bürokrasi eleştirisi bir film. Film iyi ancak Loach filmografisi için zayıf kalmakta. Yönetmen belgeselci de olduğu için film belgesel tadında. Meleklerin Payı, Carla’nın Şarkısı, Ülke ve Özgürlük gibi daha güçlü filmleri de var. Not:3/4

38 yorum:

  1. Gizli sayıları indirdim. Ken Loach vereceğini verdi artık ilgimi çekmiyor. Lan ben ihtiyarlıyomuyum yoksaammm ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sirakuzu.

      yok değil çok film izlemekten bencesi :)

      Sil
  2. benden de bir taavsiye gelsin biraz bilim kurgu istiyorsan kesinlikle simülasyonu izlemesin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol kahveli.

      simülasyon tımams izlicem yazcam :)

      Sil
  3. Bu ara listelerinde izlediğim bir filmi yakalamanın mutluluğu içerisindeyim:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. dont hang up ilginç geldi.. focus'u seyretmiştim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      ikisi de izlenir film :)

      Sil
  5. Focus <3 will smith <3 ben...
    Başka da bir şey demiyorum ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir hayalperest.

      will smith şeker yaaa :)

      Sil
  6. Hiç birini izlememişim. Gizli sayıları izleme listemdeydi sadece. Diğerlerine de bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye.

      filmler izle izle bitmez yaa :)

      Sil
  7. http://laleninbahcesi.blogspot.com.tr/
    tatlım aynı adres 10 yıldır
    niye bulamadın acaba
    gizli sayıların methini çok duydum en ilk fırsatta izleyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavianne.

      belki tr si nedeniyle bulamadım bakarım saol :)

      Sil
  8. Gizli sayılara sinemaya gidecektik nasip olmadı. Daha doğrusu grupta kimse gitmek istemedi. Nete düşerse izlerim artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi blogger.

      nette var yaaa ben de nette izledim ki :)

      Sil
  9. ÖP BENİ ÖLDÜRESİYE filmi ilgimi çekti.Baya eski...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      güzel ama eski ivit :)

      Sil
  10. Gizli Sayılar ilgimi çekti. İzlenesi bir film. Teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli pasta sepeti.

      izlenir ivit pastaa :)

      Sil
  11. Bugün Logan ı izledim, sevmedim hiç. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      boş filmler iştee :)

      Sil
  12. Ehehe deepciiimm eger 40 yasin ustundeysen , ki olabilir bu 😂 neden olmasin di mi 😉, azcik denge problemi olabilir ve benim gibi ufacik sallantida basin donebilir ve kazik yutmus gibi kütükçesine sallanabilirsin ahaha😂 ama yine de icindeki minik sallanmaktan keyif alir. Bak iste mutluluk üç nokta koymustum yaa al bakalim noktalardan biri bu olsun 😍😍😍 bilge baykus konusuyor gibi oldu mutlu aksamlar canim ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      tamam mutluluk sallanmaktır tamam iki nokta kaldıı :)

      Sil
  13. Üç siyah bilim insanı kadının başarısını izlemeli :)
    Teşekkürler Derin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      izlenir ivits :)

      Sil
  14. Sabah okulda yazını okuduktan sonra don't hang up'ı izledim deep :) pek gerilmediğim için 10 üzerinden 4 veriyorum :D Yorumumu bloga gireceğim detaylı olarak :)

    Ellerine sağlık seçki için de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esseve rin.

      ben de 3 verdim işte 4 üzerinden. izlenebilir filmlere hep 3 veriyom işte. yani çok sıradansa 2 kötüyse 1 veriyorum ama genelde 3 veriyorum yani izlenebilir izlenir işte. bu da iyi film değil ama izleniyor yani :)

      Sil
  15. Ben, David Blake ilgimi çekti, izlemek isterim ama zamanım olmaz herhalde ya, kitap bile zor okuyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esma tezgi.

      olsun ya yazın izlersin :)

      Sil
  16. David Blake i izlemeyi düşünüyordum bende güzel tesadüf :))

    YanıtlaSil
  17. Will Smith bayılıyorum o adama o yüzden Fokus ve Gizli Sayıları izleyebilirim 😊. Teşekkürler paylaşım için Deep 😊

    YanıtlaSil
  18. Bu film seçkisinde ne çok film var bu sefer deep :D

    YanıtlaSil
  19. I daniel Blake'i çok sevmedin gibi geldi ben de izleyecektim vazgeçtim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gürültü.

      film idare eder ama eski loach filmlerine göre hafif işte :)

      Sil