28 Mart 2017 Salı

FİLMLER ARASINDA



Ay Prensesi, 2008, Macaristan
Boş Ev, 2004, Güney Kore
Sonsuz Ölüm, 1969, A.B.D.
Prensim, 2015, Fransa
Cuba Feliz, 2000, Küba
Açık Kalpler, 2002, Danimarka
Let's Make Love, 1960, A.B.D.
Suçlular Aramızda, 1964, Türkiye
Arıcı, 1986, Yunanistan
Merhaba Hüzün, 1958, A.B.D.
Fusi, 2015, İzlanda
Sıradışı İlişki, 2016, İtalya
Julieta, 2016, İspanya
Acı Hayat, 1962, Türkiye
Yürüyen Şato, 2004, Japonya
Yaşamın Kıyısında, 2016, A.B.D.
Ağ, 2016, Güney Kore
Siyah Orfe, 1959, Brezilya
Kelebeklerin Dili, 1999, İspanya
Leningrad Kovboyları Amerikaya, 1989, Finlandiya
Zorba, 1964, Yunanistan
Toz Bezi, 2015, Türkiye

En iyi veya çeşitli yönlerden önemli veya hoş filmlerden bir seçki. Blogumda başka en iyi film listeleri de var. Bu seçkilere devam edeceğim. Eski veya yeni film ayrımı yapmadan.

30 yorum:

  1. Sadece 4 tanesini izlemişim :/ Yürüyen Şato'yu severek izlemişseniz, Ruhların Kaçışı'da çok hoşunuza gidecektir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doruklara sevdalanan çocuk.

      miyazaki çok seviyom, totoryu çook sevdim, ruhların kaçışı izlerim tımams :)

      Sil
  2. Çok iyi film izleyicisiyim diyorum ama hiçbirini izlemedim. Utanayım biraz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      bütün filmleri izleyemeyiz yaaa :)

      Sil
  3. Suçlular Aramızda, Merhaba Hüzün, Acı Hayat, Yaşamın kıyısında, Siyah Orfe, Zorba güzeldi gerçekten.
    Toz Bezi ödül aldı, oyuncuları çok başarılıymış. İzlemeyi isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      hepsi iyi filmler evet :) bunların arasında en çok merhaba hüzün, siyah orfe ve suçlular aramızdayı sevdim :)

      Sil
  4. Siyah Orfeee ( kalp kalp kalp)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sirakuzu.

      defalarca izlenir yaaa :)

      Sil
  5. Sadece 2-3 filmi izlemişim bu listeleri not etmek gerek bir yere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      liste iyi oluyor en iyileri seçebilmek için :)

      Sil
  6. Paylaştığın film ler içinde birkaçını izledim çok teşekkürler deep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimin güncesi.

      bişi bişi diil kii :)

      Sil
  7. Sadece Yürüyen Şato ve Zorba'yı biliyormuşum ayıp bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dağınık anne.

      çoayııp cıks cıks :)

      Sil
  8. süper filmler, izlemediklerimi ekliyorum listeye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      çok güzel filmler yaa. ay prensesi benim mutluluk filmim yaa :) sonsuz ölüm, lets make love, suçlular aramızda, merhaba hüzün, julieta, yürüyen şato, siyah orfe bence önceliklii :)

      Sil
  9. 2-3 tanesini izledim ben de; cidden bunların hepsini izledin mi :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tehlikeli tuval.

      ay bunlar ne ki yaa, bak bu listeyi son 9 ayda izlediğim birkaçyüz film arasından yaptım :)

      Sil
  10. top 10 u top 22 yapmışsın, iki kere ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begonvil sokağı.

      bu listenin devamını da yapıcam. bir de blogumda, film başlığında başka en iyi film listeleri de var :)

      Sil
  11. hani ufak açıklamalar da yapıyorsun ya, o zaman daha çok mutlu oluyorum ben sanki deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra bayram.

      yapıyorum zaten onlar seçki bu liste, yapcam yine seçkiii :)

      Sil
  12. Algıda seçicilik işte Hep güney Kore' ye bakıyorum :(
    Utanayım mı şurada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müpte.

      yok yok haklısın ben de korefanım zatensi :)

      Sil
  13. Bir sürü, bir sürü film! Böyle film listelerine bayılıyorum. İzlemek için bana gaz vermiş oluyor nedense. İsmini dahi duymadığım eski filmler görüyorum listede. Hemen izlemeye başlayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eda demir.

      güzel bişi tabiii hazır liste bence dee :)

      Sil
  14. Ben de film izliyim deepsii ben deeee yeter artik sinav sinav sinav :/ yazin her gun film izleyecegim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      hadi yaza az kaldıııı :)

      Sil
  15. son zamanlarda çok izleyemesemde bu listeden 7-8 film izlemiş olmak mutlu etti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      yazın izlersin yaa veya seneye kış bol bol :)

      Sil