27 Mart 2017 Pazartesi

KARMAMLA OYNAMA


Tarla oyunu oynadım, bir yandan dizi izledim. Ama sinir bozucu. Annem izliyor aslında, ya konu çok tuhaf, kız evlendi, eşi aniden ters yönde değişti, kıza zulüm yapılıyor, zaten evlilikten korkuyorum, iyice sinir oldum. Hint dizisi bu, Tatlı Bela, Kanal 7’de. Bizim ülkede de oluyor böyle şeyler.

Bu sabah çok değişik uyandım. Bir çocuk gibi. Olgun yaşta bir çocuk gibi. Yeğenimin whatsapp’daki fotoğrafını öptüm ve ona günaydın dedim. Günüm güzel geçiyor böylece. Eve bir köpek aldılar yeni, çok komik, şu Golden’lardan. Evde tuvaletini yaptıracaklar, gazetenin üzerinde, bizim yeğenişko, ay kıyamam kıyamam demiş, köpüş de alışmış şimdi lap lap halının üstüne yapıyormuş.

Aşkla sevgiyi karıştırıyor insanlar, Hint dizisinden aklıma takıldı, aşktan da öte sevmeli, kutsal sevgi filan işte, sevgiyi gözyaşlarıyla büyüteceksin, sevdiğin seni bekleticek, senin o güzel bekletişine kurban olayım diyeceksin. Mesela seni görmeye gelecek, seni görecek, hemen arabanın camını açacak. Sen kollarını açacaksın, sarılır gibi yapacaksın dışarıdan. Sonra kollarını çapraz yapıp ona yaklaşacaksın. Gülümsüyerek bakacak sana bir an ve “naber” diyecek. Bu sözcük sana şiir gibi gelecek. Bu Hint dizisi insana neler de düşündürüyor yaa.

Ondan sonra sevdiğin seni aldatacak. Sen kızacaksın, dur şunun karmasını bozayım diyeceksin, her şey bir karma, evrene bir mesaj göndereceksin, cezalandır şunu diyeceksin, evren de seni ödüllendirecek, ona cezasını verecek oh, karma işte. Karmamla oynamayacaksııın.

Evren cezalandıracak, ben durur muyum, hemen hayallere başlayacağım, Disneyworld’a gidiyorum bana yamuk yapan sevdiğimle, Magic Kingdom var orada, oraya gidiyoruz, ondan sonra korku tüneli var ya, Ghost  in the Gallery, ha ha haa, tünelde geriye dönüş asla yok, pencere yok, ha ha haa, hayaletler var, iskeletlerin dansı, dışarı çıkma şansı da yok, tek bir yol var çıkış için, onu da ben biliyor muşum, yalvaracak bana bunun için, beni çıkar diye yalvaracak, perili evmiş aslında bu tünel, Haunted House, beni affet diyor, ben de tünelde, perili evde o büyülü sözü söylüyorum ve dışarı çıkabiliyoruz. Büyülü söz de, Shakthar Donetsk.

48 yorum:

  1. Merhaba! :)

    "Bir Hint dizisi insanı nerelere götürebilir ki?" sorusuna cevap olabilecek bir yazı :)

    Güzel günler diliyorum!

    YanıtlaSil
  2. Aşk gelip geçici sevgi sonsuz der büyükler. :)
    Dizilerdeki aşklar kahroluşuma sebep seviyor ama eziyet ederek o nasıl sevgi yahu konsepti değişin artık. :D

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. kendini geliştir.

      tişkirler :)

      Sil
  4. Hint dizileirini pek sevemiyorum nedensizce -.- Ama izleyip de beğendiğim bir iki tane hint filmi vardır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      ya hint dizileri hiç bitmiyor ki bikaç yüz bölüm sürüyor :)

      Sil
  5. Çok farklı şeyler düşündürmüş gerçekten. Gerisi iyi de öyle aldatmacalar filan iyi insanlara, güzel insanlara hiç yakışır mı? Etik mi? olur mu?

    Gezdik sayende Hint dizisinden başlayarak :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ha ha etik değil ama oluyor hayatta :)

      Sil
  6. Hint dizisi deyip geçmemek lazımmış. Nerelerden nereye gelmiş düşünceler 😀

    YanıtlaSil
  7. Bence de sevgi daha önemli aşktan 😁 ben zaten aşka inanmıyorum, daha dogrusu dünya üzerindeki aşka inanmıyorum 😀

    YanıtlaSil
  8. Bir dizi nereden nereye götürmüş seni.Dizilerde genelde aşk içinde entrikalar dönüyor​.O yüzden uzak duruyorum ben.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      aman aman evet yaa :)

      Sil
  9. aşktan da öte sevmeli, kutsal sevgi filan işte, sevgiyi gözyaşlarıyla büyüteceksin, sevdiğin seni bekleticek, senin o güzel bekletişine kurban olayım diyeceksin. Mesela seni görmeye gelecek, seni görecek, hemen arabanın camını açacak. Sen kollarını açacaksın, sarılır gibi yapacaksın dışarıdan. Sonra kollarını çapraz yapıp ona yaklaşacaksın. Gülümsüyerek bakacak sana bir an ve “naber” diyecek. Bu sözcük sana şiir gibi gelecek. :'( :'( ben susayım,göz yaşlarım konuşsun bu sefer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      aşkın gözyaşlarııı :)

      Sil
  10. Döktürmüşsün yine sevgili Deep bu arada beğendinmi bloğumu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgen.

      ayyy bi dolu yorum yaptım ki şok güzel diyee :)

      Sil
  11. Valla süpersin Deep. Bir anda aşık ettin, sonra aldattı. Sonra cezalandırdın... Ama sevgi konusundaki düşüncelerine katılıyorum..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hanife mert.

      hihi yaparım been :)

      Sil
  12. sevgi tabiki önemli ama yanına karşıya değer verme ve saygı duyma eklense tam kombo olur sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenilenme porojesi.

      hımm kombo tımams :)

      Sil
  13. Oy nerden nereyeee gittikkk 😃 ufo gibisin deep.Nereden çıkacağın belli olmuyor 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      ha haa eveet :)

      Sil
  14. Sevmek herşeyin ilacı, ben hint dizisine değilde köpişin evi batırmasına az gülmedim:))inşallah tuvalet eğitimine çabuk alışır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel melike.

      ya öyle ya işte hayat :)

      Sil
  15. karmaya çok inanıyorum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      tabisiiii her şey bir karmaa :)

      Sil
  16. Yazının sonunda evrene şaşı baktım

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye.

      hihi, şaşı bak şaşır ivit ivit :)

      Sil
  17. Çok ilginç bu, hint dizisine denk geliyorum bazen çok güldürüyor beni genelde:)) magic kingdom mu var, ne güzel, sihirli sözleri söyleyelim o zaman; shaktar donetsk (ilk defa duydum bunu ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      hihi bir futbol takımı ismi buuuu :)

      Sil
  18. Ovvv karmanla oynamanın cezası fenaymış :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökçe.

      yaa melekler kötü yapıyo sonraaaa :)

      Sil
  19. Hahaha ;)) Ayy çok komikti, harika.Sen çok yaşa emi ;)

    YanıtlaSil
  20. Amaaan korkutma deep, ben evlilikten korkmayım diye izlemiyorum böyle dizi mizi :) laap laaap halının üstüne mi yapıyomuş, n'apsın kıyamamış :)

    YanıtlaSil
  21. Of o dizi tam insanın içini şişiren türden. Gelenekti töreydi derken birbirlerini tüketiyorlar, ızdırap evi resmen. Burdan da diziye bir parça aşina olduğum ortaya çıkmış oluyor. Disneyland'i merak ediyorum, planımda var inşallah. Yazın güldürdü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine bektaşi.

      :) ne şeker yorum oldu buuu.

      Sil
  22. Karma önemli tabisi :) gost in the shell miydi neydi bi anime vardi o geldi aklima kadın bi polis ya da ajan gibi biri vardı ama gercek kimligini bilmiyordu droid gibi robotumsu bir şeydi kendisi şimdi de bi film fragmani gördüm instada ona benziyodu ama emin olamadim. Neyse öyle işte :D

    YanıtlaSil
  23. kafamızdaki yücelttiğimiz gibi bir aşk yok olmazda bence aşık olmaktan önce şefkatle sevebilen olduğuna sanmam bu yüzden gelecek çok korktucu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      aman yaa evet şefkat daha iyi yaa aşktan korkulur tabisii :)

      Sil