29 Mart 2017 Çarşamba

KİTAPLAR ARASINDA


Sevmek Dokunmaktır, Desmond Morris
Bahara Kadar Bekle, Bandini, John Fante
Taş Ustası, Camilla Lackberg
Kutup Soğuğu, Arnaldur Indridason
Yaratıcı İmgeleme, Shakti Gawain
Yaşam Kitabı, Krişnamurti
Siyah İnci, Anna Sewell
Toza Sor, John Fante
Tek Boyutlu İnsan, Herbert Marcuse
Çocuk Kalbi, Edmondo De Amicis
Saklı Çocuk, Camilla Lackberg
İlk Müslüman, Lesley Hazelton
Sanatçının Bir Genç Adam Olarak Portresi, James Joyce
Meleklerin Gücü, Beki İkala Erikli

İyi kitapların bir listesi. Kitapların yazıları blogumda var. 

40 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. aysel ezimova.

      bişi bişi diil beybisi :)

      Sil
  2. Sen de listeler bitmiyor maşallah.Bende de okunacaklar,izlenecekler listesi var. Onlarda senin gibilerin sayesinde çoğalıyor:) Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      :) liste yapmaya bayılırıım :)

      Sil
  3. camilla lackberg'in kitaplarını severim bunu da alayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      5 kitabını da okudum çevrilen pek severiim :)

      Sil
  4. şu yaratıcı düşünceyi kaç aydır okumayı planlayıp araya başka kitaplar soktum bir bilsen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenilenme projesi.

      yaratıcı imgeleme çok faydalı kitap vallası :)

      Sil
  5. İlk Müslüman' ı okuyorum bu aralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      o kitabı ben çok ilginç buldum yaa :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. arif öztürk.

      iyi kitaplar seçersin aralarından iştee :)

      Sil
  7. James Joyce kendince bir dil oluşturduğu için okuması zor diyorlar. Ama en merak ettiklerimden biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belle.

      bu yazarın ulize adlı kitabı öyle dediğin gibi, okumak için yanında bir de sözlüğü var, okudum ama ben hiçbişi anlamadım. ancak bu sanatçının genç bir adam olarak portresi ve bir diğer kitabı dublinliler çok iyi :)

      Sil
  8. Oha 'Sevmek Dokunmaktır' mı :o, onu bana biri demişti kitap ismi olabileceği aklıma gelmemişti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz saklan kaç.

      seni etkilemek için demiş kikiki :)

      Sil
    2. Beni etkilemek için mi? wow dokunmak isteği arşa çıkmış deme ki haha haa :D

      Sil
    3. yaz saklan kaç.

      öyle olmuş olmalııı :)

      Sil
  9. Bugün, sabah fark ettiğimden beri, sadece Nasreddin Hoca fıkraları okuyabilecek gibiyim. Bir İngilizce Hodja Nasreddin kitabım var, öğrencilikten kalma. Elimde. Ara ara bakıyorum.

    Hiç umulmadık, akla gelmedikler olur ya bazen :( Bugün, o gün :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      keyiflidir tabisi o kitabı okumak yanii :) olur bazen öyle şeyler :)

      Sil
  10. Ilk muslumanin ingilizce pdf i var bende . turkcesini alacagim cok merak ediyorym lesley nin tedx konusmalarini dinlemistim cok begendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      güzel kitap ivit :)

      Sil
  11. En sevdiğim blog postları ya bir bakayım hangisini okudum okumadım hemen :) eline sağlık deepcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra bayındır.

      ya listeler de mi ben de bayılırıım :)

      Sil
  12. Çocuk Kalbini başucu kitabı yapmalı ;)

    YanıtlaSil
  13. MaşaALLAH deep yine ne güzel kitaplar okumuşsun.. Bide üşenmemiş hepsine yorum yazmışsın. Canı gönülden tebrik ederim..

    Hayırlı ve huzurlu kandiller..

    YanıtlaSil
  14. Homo deus okuyorum. Bir de Burak Özdemir'in Levh-i Mahfuz sırada başucumda bekliyor. Bitireyim listene dönüp göz atacağım tekrar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      levh-i mahfuz duymadım homo deus duydum. kitapların sonu gelmez yaa :)

      Sil
    2. Levh-i Mahfuz'u bir arkadaşım illa okumalısın dedi. İnternetten bir bak ilginç derim;) Sevgiler...

      Sil
    3. persephone.

      tımams bakayım okurum daaa :)

      Sil
  15. Okumadıklarım, okuduklarımdan fazla. Not alalım o zamansaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      okursun sen hepsini yaaa hızlısıın :)

      Sil
  16. Tarihte neler oldu childe oku deepsii bi dee suan okuyorum da guzel gidiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      hımms bi bakıyım tımams çingusuuu :)

      Sil
  17. Kalemimi kaybetmiştim , buldum :) Beki Ikala Erikli okumuştum, etkileyici ve umut verici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      benim de sevdiğim bir yazardı.

      Sil
  18. İlla ki kitaplar film özetleri silinecek onlar silinmeden bu listeler olmuyor sanki hadi neyse görmezden geliyorum nazarlığın olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ay bak geçen yıldan özetleri sildim ama buraya listeye koyuyom en güzelleri. bir dee, hepsini saklıyom, arkadaşlar bazen bi özeti istiyor ben de gönderiyom onlara. en güzelleri de diğerlerini deee. film ve kitap yazıları çok fazla oluyo da ondan yaaa böle daha temiz oluyor hem de listelerde daha kolay oluyor bakmak işte arkadaşlara :) nazarlık ivit :)

      Sil