28 Mart 2017 Salı

ŞARKILAR ARASINDA



Cihan Mürtezaoğlu-Bu Bir Yağmur mu?
Pepee-Affet Beni
Cihan Güçlü-Kim Anlıyor ki?
Bahadır Tatlıöz-Eflatun
Beck-Blue Moon
Camille-Sui Moi
Pepee-Özledim Seni
Bryan Adams-Summer of 69
Haluk Levent-Elfida
Cüneyt Tek-Gidersen
Devrim Berke-Son Kez Bakayım
Berdan Mardini-Senden Çocuğum Olsun İstiyorum
Ayşen Birgör-Beklerim Hergün Bu Sahillerde
Sezen Aksu-Köz
Gökhan Türkmen-Zar
Mahsa/Marjan Vahdet-Ha Leyli
Mehtap Demir-Ya Nedir Allah
Ersan Er-Tanrım
Aşkın Nur Yengi-Bile Bile
Nazan Öncel-Gitme Kal Bu Şehirde
Erkin Koray-Hop Hop Gelsin
Kesmeşeker-Tek Kişiyim Ben Hala
Kesmeşeker-Ne Zaman Gitti Tren
Zakkum-Sen Hala Benimlesin
Mithat Can-Ateş Böceği
Trem Bala-Ana Vilela

Şarkılar arasında bir bahar gezintisi oldu. Hepimize neşeli baharlar olsun.

48 yorum:

  1. hoş parçalara benziyor. cihan mürtezaoğlu uçurtma dinliyordum bende tam. bakacağım bunlara da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sümeyye kip.

      o da güzel şarkı ivit :)

      Sil
  2. Camille-Sui Moi *-*
    Bir tane de ben önereyim mi sanaa çoook güzell dinle bak ^-^
    The Bird and The Bee - Tonight You Belong To Me

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      evet çok hoş şarkıymış. bu grup bu şarkıyı cover yapmış sanırımsam pek tatlı söylüyorlar :)

      Sil
  3. Bunların içinde sadece nazen Öncelin şarkısını biliyorum Deep, lisedeyken sanırım bayağı dinlerdik

    YanıtlaSil
  4. selaaaaaamm deep naber? :D

    (bi de drama yok di mi :( )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rapunzel.

      oooo kim gelmiiş :) yok vallası bu kez yokluğu uzun sürdü :)

      Sil
  5. Bryan Adams ve lise yıllarım..Bu arada aradaki Pepee'ler de gözümden kaçmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      ne günlerdiii diyosuun :) pepe şarkıları şeker yaa :)

      Sil
  6. benimde ilk gözüme çarpan "gitme kal bu şehirde" oldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      ne şarkı ama diy mii :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      ben de severim. sen orda dinlersin artık kuzey cazını canlı canlı :)

      Sil
  8. Ooohh...Şarkılarla bahar gezisine çıkmışsın.Eee müzik ruhun gıdasıymış.:)

    YanıtlaSil
  9. gitme kal bu şehirde burda en sevdiğim sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şapşik anne.

      nazan öncel çok iyi yaa :)

      Sil
  10. Summer of 69, ne çok severim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan.

      ne enerjik şarkı ama yaa vallaaa :)

      Sil
  11. pepee var ya ne sevimlidir o :)

    YanıtlaSil
  12. Aşkın Nur Yengi, Haluk Levent, Nazan Öncel ve Bryan Adams dışında bildiğim yok :) Air Supply, -Best of-, dört mevsim çok iyi dinleniyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      eskileri biliyorum diyorsun. air supply hoş ve romantik şarkıları evet :)

      Sil
  13. Brian Adams efsanedir yaaaa! yedi tanesi daha dinleyip sevdiklerimden :D

    YanıtlaSil
  14. Yine muhtesem oneriler Deep'ten! Ilk gozume carpan Beck - Blue Moon! Cok severim kiii!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      sen dee güzel şarkılar dinliyon kii :)

      Sil
  15. aa pepe :) ben de kukulinin şarkılarının hastasıyım
    Bak istersen. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      kukuli çok hoşmuş sağool ah kukuliii vah kukuliii :)

      Sil
    2. Niye yedin onca şeyi :D Favorim kar yağıyor ve elini yıka :)

      Sil
    3. yürüyen balık.

      aayy 50 dakkalık bir vidyo var hepsini dinledim evet çok şeker valla :)

      Sil
  16. Tercihine sağlık. Dinlemeye başladım bile :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belle.

      güzel liste oldu belleee :)

      Sil
  17. Erkin Koray ve Funda Arar'ı severim esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimin güncesi.

      ben de severim ikisini dee :)

      Sil
  18. Sevdiklerimde var içlerinde bendende sana Harun Kolçak tan "dualarım yoluna" gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatofotan.

      dualarım yoluna dinliyom şimdi saool :)

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      çok tatlı yaa :)

      Sil
  20. Bye bye sea my mind talks caliyo suan benim telefonda dinlesene sen de eşlik etmesi cok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      tımıms çingusuuu :)

      Sil
  21. Özledim seni-Pepee :))
    Kızım ne çok ağlardı bu şarkıda Allahım neler hatırlattın..

    Bu da benden:
    https://www.youtube.com/watch?v=hn3wJ1_1Zsg

    YanıtlaSil
  22. değmesin yağlı boya.

    lost on you thanx :)

    YanıtlaSil
  23. Yanıtlar
    1. arsu.

      ay çok tatlo evet yaa özledim diye bi şarkısı ne şeker ama, bi de kukuli de pek şekerişkoo :)

      Sil