12 Mart 2017 Pazar

YİNE DE AMİN



Sinem Sal

Sinem Sal olmayacak aşk duasına amin diyor bu şiir kitabında.

Şiirleri biraz hüzünlü biraz da mistik, muhalif. Kadıköy’lü şairin üçüncü şiir kitabı bu. Kıvrak zekalı, mizah yüklü dizeleri var.

Aşk, direniş, özgürlük şiirleri de denilebilir. Sinem Sal, dergilerden tanıdığımız yazarlardan. Onun şiirleri de biraz deneysel. Şöyle ki, yeni şairler zaten hep öyle olmak durumunda önceleri.

Şiir dışındaki edebiyat tarzlarında da yazıyor günümüzün modern yeni kuşağından olan şairimiz. Öykü, roman da yazıyor.

Kelime oyunları ile deli dolu şiirler.

Not:3/4

22 yorum:

  1. Zaten kitabın kapağıda ilgimi çekti.Aklımda olsun bu kitap sağol Deeptone cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatofotan.

      eh yeni şairlerimizden işteee :)

      Sil
  2. "Amin" demeden zaten dua bitmez. Kabulü için illa "Amin" demek gerekmez mi? Amin o zaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      olmasa da amin diyor işteee :)

      Sil
  3. İsimi gerçekten de çok ilginç.Merak uyandırıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ivit ivit :)

      Sil
  4. Olmayacak aşka amin demek .
    ben rüzgardan kurtulamadım deep :(

    YanıtlaSil
  5. Deep edebiyat dünyasından bir o kadar daha bilgilendim sayende şiir okumak da hoştur not ettiklerimden oldular .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimin güncesi.

      evet yeni şairleri de okumalı di mii :)

      Sil
  6. Süpersin Deepcim yine güzel bir keşif yapmışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      dergilerden keşfettiiim :)

      Sil
  7. Yine de amin.. Çok güzel bir isim..

    YanıtlaSil
  8. Merak ettim şairi... Bakacağım şiirlerine... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,

    Kitabın yüzünü beğenince içini daha çok merak ediyorum. Çok da sıradan olmayan bir kapak tasarımı :)

    Güzel günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. engin ergin.

      eveeet :) sana daa :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. bir garip seyma.

      heeey öykücüüüü :)

      Sil
  11. okudum bir kaç şiirini hikaye anlatırmış gibi güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ivit ben de ilginç bulduuum :)

      Sil