30 Nisan 2017 Pazar

DEEP NOT


Eski arkadaşlarım biliyorlar ama yeni arkadaşlarım bilmiyorlar neler yazdığımı blogda. Yeni blog açanlar var veya yeni açmasa da benim yeni tanıdıklarım var. Blogumda ne tarz yazılar yazdığımı belirtmek istedim. Arada yapıyorum bunu yeni arkadaşlarımız için.

Blog yazılarım birkaç grupta toplanıyor:

-Birinci grup yazılarım, insan, yaşam, aşk, gelişim, sanat üzerine yazılar veya denemeler. Kültür, resim, sinema, müzik yazıları veya. Deneme veya makale türü yazılar bunlar.

-İkinci grup yazılarım, kitaplar, filmler, müzikler, tiyatrolar, sergiler, müzeler, dergiler, diziler ve buna benzer konularda tanıtım, eleştiri yazıları.

-Üçüncü grup yazılarım, mutfak yazıları. Tarifler. İlginç bulduğum yemeklerin, tatlıların tarifleri.

-Dördüncü grup yazılarım, blog üzerine yazılar. Blogçuları tanıttığım yazılar, örneğin, bunu yıllardır yazıyorum. Mimler, duyurular, blog aktiviteleri, site duyuruları, çekilişler gibi. Blog arkadaşlarımızı kaynaştıran yazılar.

-Beşinci grup yazılarım ise, şiirler ve öyküler. Şiir arada bir gelince yazıyorum. O her zaman gelmiyor. Öyküler ise iki grup. İlki, serbest öyküler. Yani belirli bir kahramanı olmayan, gündelik yaşamdan kesitler sunan öyküler. Genelde, yolda metroda kafedeki izlenimlerden yazdığım. İkincisi ise, kurgu kahramanı olan öyküler. Daha önce, Simay, Çağla, Gece, Lena, Model, Lena, Derin, Asmira, Kübo gibi çeşitli kahramanlarım oldu. 2017'de ise şimdilik iki kahramanım var, Nurnina ve Kavas Hüdai.

Hepimize güneşli ve neşeli günler dilerim.

(Foto: Günesürgün adlı kitabımla çekilmiş bir foto. Ayraç olarak kullanılan bir sonbahar yaprağı ve içinde Yeşilçam olan bir dergi. Özellikle sağ altta çok sevdiğim Vesikalı Yarim adlı film var. Fotoyu çeken, sevgili biricik arkadaşımız Jysra Reçani.)

66 yorum:

  1. On parmağında on marifet :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the ipek.

      ama sen de gezentisin işteee :)

      Sil
    2. 😄😄😄😄😄

      Sil
  2. Ne yazık ki bu kadar geç keşfetmişken bu yazıyı sanki kendime yazılmışçasına okudum, çok iyi oldu.. :)

    YanıtlaSil
  3. :)))
    Dalından düşene kadar yemyeşil bir yaprakken şimdi kitap yaprakları arasında ayraç olma keyfindeki o çınar yaprağı, resim sanatına maruz kalma evriminden geçmişcesine öyle güzel hale nasıl geldi? :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      jysra boyamış herhaldesiii :)

      Sil
    2. Onu kutlarım. Çok beğendim Derincim :)

      Sil
    3. acemi demirci.

      di mi amaaa :)

      Sil
  4. Günesürgün kitabın da hayırlı olsun canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      mirsi şekerlik :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. derya.

      ne tatlıydı diy miiii :)

      Sil
  6. Başarıların hep daim olsun seni seviyoruuum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizem.

      ne şirin yorum yaptın amaaaa :)

      Sil
  7. Başarıların daim olsun Rabbim herşeyi güzel gönlüne göre versin inşallah canım benim güzel insan 😊😁seni seviyorum söylemek istedim 😁😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      tişkürler şekerciim :)

      Sil
  8. Blog dünyasına katıldığımda ilk tanıdığım, bloğuyla tanıştığım insanlardan birisin sen Deep. Güzel kalbin hep yazılarına yansıyor, iyi ki bizlerlesinn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      ayy sen de altın kalplilerdensin ki :)

      Sil
  9. Yok yok yani...Aradığım herşey var.Ne güzel.İyi ki tanışmışız diyorum.Kalemin elinden de yüreğinden de hiç düşmesin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      senin de o zamaaan :)

      Sil
  10. "Günesürgün" okumak istediğim bir kitap. Umarım yakın bir zamanda bu isteğim gerçekleşecek.
    Deep'in çok yönlü bir blogger olduğunu biliyoruz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      güne sürgün daha kişisel bir kitap oldu :)

      Sil
  11. Günesürgün kitabın hayırlı, uğurlu olsun. Bol satışlar dilerim. Dergi çok hoşuma gitti. Vesikalı Yarim'i birkaç izledim, severim. Türkan ve İzzet ne kadar yakışmışlardı...Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      vesikali yarim ve ah güzel istanbul. en sevdiklerim :)

      Sil
  12. bilmeyenler öğrensin biz biliyoruuuuzzz <3 :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilayda şen.

      tatlı şirin seniii :)

      Sil
  13. Kimselerden desteğini esirgemeyen, paylaşarak çoğaltan Deep ;)

    YanıtlaSil
  14. Ayraç olarak yaprak kullanmayı ben de seviyorum :))
    Konuları derleyip toplamak da güzel fikirmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      hala kitap arasında yaprak kurutanlar var mı yaaa :)

      Sil
  15. iyi ve kaliteli bir blogcusun deep..yazıları iyi kategorize edebiliyosun..geleceğin parlak olsun.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      geleceğimiz de burda blogda işteee :)

      Sil
  16. Ayraç olarak yaprak kullanmak ne güzel fikirmiş:)

    YanıtlaSil
  17. çok güzel bir kitaba benziyor sanırım bunu da sepetime ekliyeceğim . Bu arada hep destek olup yazılarımı paylaştığın için çok teşekkürler . Sen harika bir insansın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem armağan.

      sen de cicisin iştee :)

      Sil
  18. Sevdiğim bir blog, zaten biliyorsun :)

    YanıtlaSil
  19. İyiki varsin deep deep :) sen bir numarasin blogda 😘😘💕💕

    Bide sana bisi dicem bi mail atabilermisin 😄 ozlemhamdiakgun@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      senden sonra sen iyiyim tamam :)

      Sil
  20. Sen yazmaya devam ettikçe ben de okumaya çalışmaya devam edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşim.

      yazayım barik o zaman :)

      Sil
  21. Tatil bi gelsin buralara uğrayacagım şuan yazılı haftasindayim 😟
    İşin yoksa bloğuma uğra anlatacaklarım varsana .

    YanıtlaSil
  22. benim favori bloglarımdan biridir SadeveDerin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatofotan.

      ay utandırmasana ayool :)

      Sil
  23. Çağla ile ilgili yazdığın öyküyü çok Merk ettim doğrusu 😀😀 benim içinde iyi oldu bu yazı Teşekkürler deep şimdi daha eski paylasimlara doğru bir yolculuga cikiyorum😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eylül annesi.

      çağla, yani adlı kitabımda var ne zamandır çağla öyküsü yazmadım ama yazarım kii. o benim ergen liseli kahramanım :)

      Sil
  24. hepsi de güzel bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      heey yaaa valla mı oleeey :)

      Sil
  25. Yeni bir kitap harika :) başarılar dilerim Deep...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı aslı...

      heyoooo saool :)

      Sil
  26. eyy hep yaz sen emi , biz de hep okuyalım :D

    YanıtlaSil
  27. Blog dünyasının gerçek emektarısın Derin. Hepimiz bir gün istemeden de olsa bloglarımızı bırakabiliriz ama senin asla vazgeçebileceğini sanmıyorum. Yakışıyorsun buraya. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem b.

      gitmem bi yere zateensiiii :)

      Sil
  28. ilham periliçelerin çok olsun ki hep yaz zira sanada kaleminin gücünede blogtan tutunabiliyoruz ama blog dünyasında ki tutunabileceğimiz dal değil dağ ol hiç yıkılma buraların sana ihtiyacı var ve iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ayyyy gitmem bir yere beeeen yaaa :)

      Sil
  29. hi sugar😍 bak yeni videomuz teraryumperisinde youtubeda sen gormezsin belki haber vereyim izlemek istersen canim buyur gel . iyi geceler fistiiiik 😍https://youtu.be/CStesJYQrUs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      insta kaçırmıyom ama yutup tımams :)

      Sil