11 Nisan 2017 Salı

GÜNEŞİM ŞERİFE TEKİN


Şair ve söz yazarı Şerife Tekin'in kitabı Güneşim çıktı.

Kendisi ayrıca bir blog açarak aramıza katıldı. Blogunun adresi altta:

http://sairserifetekin.blogspot.com.tr/

Ayrıca, Şerife Tekin hanımefendinin dizelerinden Hasip Celil Kolaş'ın bestelediği ve Özlem Azılıoğlu'nun seslendirdiği şarkıyı da alttaki linkten dinleyebilirsiniz.


Ayrıca, bir aile ve dost ortamında bu kez kendisi dizelerini seslendiriyor. Hayatımın anlamısın, sen benim her şeyimsin. Bu link de altta:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=402223710147439&id=100010794408245&fs=4

Şerife hanımefendinin blogunu, videolarını ve kitabını keşfedebilirsiniz. Aramıza hoşgeldin Şerife Tekin.

(Bu tanıtımı, bir blog açan ve bir şekilde blogumu keşfeden Şerife Tekin'in isteğiyle yaptım. Deep)

20 yorum:

  1. Ellerine sağlık deepcim keşfedilen olsun inşallah 😊

    YanıtlaSil
  2. Bloğuna uğradım ve iki güzel şiirle karşılaştım.Tanıtım için teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun.Takibe aldım ben de :)

    YanıtlaSil
  4. Şiir, hikaye içerikli blogları okumayı çok seviyorum. Hepsi çok önemli bu camiada :)

    YanıtlaSil
  5. mimi yaptıııııım :D

    YanıtlaSil
  6. tebrik ederim,başarılar dilerim arkadaşımıza..

    YanıtlaSil
  7. tebrik ederim kendisini Deep :)

    YanıtlaSil
  8. Vayy güzel şarkı olmuş, emeği geçenleri tebrik ederim.. Ne güzel rabbim çıktığı yolda muvaffak etsin..

    YanıtlaSil
  9. Bende koştum hemeenn Deepcimm👄❤💕

    YanıtlaSil
  10. Waayy guzell bayaa.. Bende hemen zıyaretlerde bulundum.. Tesekkur ederız sanada

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederizz Deep :) Hemen bloguna gidiyoruz :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel yapmışsın ki :)

    YanıtlaSil
  13. Deep, Camilla Lackberg'in yeni kitabı burada çıktı, şimdi blogda yazdım. :))

    YanıtlaSil
  14. teşekkürler sevgili arkadaşım şerife hanıma gösterdiğiniz ilgi için :)

    YanıtlaSil
  15. Her zamanki desteğin. Tanıttığın için teşekkürler. B,r gayrete gelsem de benin kitabımı tanıtırken nasıl bahsedeceğini okusam istiyorum :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      hadi işallah amin :)

      Sil
  16. Ne güzel dolu dolu bir tanıtım olmuş aldım takibe blogu Şerife hanıma başarılar :)

    YanıtlaSil