14 Nisan 2017 Cuma

HALÜSİNASYON



Alein Kentigerna

Panama Yayınları

Yazarın Ölüm Peygamberi ve Sırlar Uçurumu romanları gibi yine heyecan ve gerilim dolu bir romanı bu da.

Ölüm Peygamberi’nde gerilim ve cinayet geçmişteydi, Engizisyon zamanında ve gizemliydi. Sırlar Uçurumu ise Napolyon zamanında geçen bir aşk ve cinayet romanıydı.

Halüsinasyon ise günümüze geçen bir cinayet romanı. Bu kez yazar seri katil ve cinayetin içine polisiye ve bilim katmış. Dean R. Koontz romanı gibi bilimkurgu da var cineyetin içinde.

Seri cinayetler işlenmeye başlar ve genç kızlar öldürülür. FBI profil uzmanı Mike da bu davaya verilir. Ancak öldürülen kızların hepsinin Mike ile bir bağlantısı vardır. Mike’dan intikam almak isteyen bir katil var gibidir.

Mike katilin peşine düşer, normal polisiye gerilim devam ederken roman birden kavis alır ve bilimkurguya geçer. Romanda birbirine benzemeyen iki bölüm var yani. Bu şaşırtıcı bir yön değiştirme ve heyecanın yönü değişir. Yazar diğer romanlarında olduğu gibi yine okurla oyun oynuyor.

Diğer romanları gibi sürükleyici ve meraklı bu da. Gerilim sevenler için. Ayrıca, yazarın kendisi de ayrı bir gizem. Hakkında hiçbir bilgi yok. Romanları çeviri gibi duruyor ama kitaplarda bir çevirmen adı yok. Yazarın adında da bir oyun var ama ne olduğu belli değil.

Türü sevenler için iyi kitap.

Not:3/4

32 yorum:

  1. Hızına yetişemiyorum ama... Geçen yayınladığın listenin bir kısmını aldım... Bakalım be zaman bitecekler. Okumak istiyorum, zaman çok az yaaa:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      ah bitmez bu kitaplaaar :)

      Sil
    2. Benim de zamanım çok az :(

      Sil
  2. O roman, ancak kahve ile okunabilirdi. İnce belli bardak dolusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ya evet yaaa türk kahvesini çay bardağına doldurttum iyi oluyoo :)

      Sil
  3. Gerilim hiç benim tarzım değil :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcuuuk.

      ayy boşver o zamaan :)

      Sil
  4. Merhaba! :)

    Heyecan ve gerilim dolu, polisiye ve cinayet yazılarını okumak isterdim. Aslında bunu geçenlerde gördüğüm bir yazıda (Yerde Bulunan Para) düşünmüştüm; dile getirmek bugüneymiş :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. engin ergin.

      hımmm okurken çok seviyom ama acaba dur yazsam mııı :)

      Sil
  5. Sanırım bu aralar okuyabileceğim bir kitap değil.Ama zamanı gelince okunur elbet.Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      tamam o zaman :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      ya bu yazar çok heycanlı yazıyooo :)

      Sil
  7. Şu ara ben de hiç kitap havasında değilim.. üzülüyorum ama ruhumu da sıkmak istemem. :) fena halde film seyrediyorum.. önerilerin değerlendirilir elbet :) sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. momentos.

      ay bahar geldi ben de ağaç altında kitap okumak istiyom yiaa :)

      Sil
  8. Ölüm Peygamberi elimde var önce onu okurum eğer yazarı tutarsam Halüsinasyon'ı okuyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül özdemir.

      ölüm peygamberi iyiydi ya. tarih sevmesem de konu çok gizemliydi :)

      Sil
  9. Evet ya pek gizemli bir yazar bu. :D Hiçbir yerde hakkında bir bilgi yok. :D
    Bu kitabı severim ben, güzel polisiyeydi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esma tezgi.

      evet sen okumuştun biliyoom :)

      Sil
  10. Psikolojik gerilimleri seviyorum. Kitabın adı düşündürdü beni. Halüsinasyon, bildiğiniz gibi olmayan sesleri duymak, olmayan görüntüleri görmek...Akıllıca kurgulanmış polisiye romanları, filmleri seviyorum. Ama yorgun anları değil de sakin zamanları ayırmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      ben de severim. evet halüsinasyonlar var bu romanda. hem de akıllıca. hımm evet sakin zamanlar evet örneğin yazın deniz kenarında ne güzel gider bu roman :)

      Sil
  11. Senin de dediğin gibi bu kitaplar bitmez...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      eveet vallaaa :)

      Sil
  12. Bu romanı dün bir yerde gördüm, ama bu kadar gizemli olduğunu bilmiyordum. İnşallah yaz sezonunda okurum. Ben de liste o kadar büyük ki..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahçe perim.

      gizemden çok heyecan var :)

      Sil
  13. gizemli yazar, belki de Türktür, Gençkızlar romanını yazan Nihal Yeğinobalı gibi?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      olabiler türk bence de yaaa ben de şüphelendim :)

      Sil
  14. gerilim kitaplarına içim ısınmıyor ama her türlüsünü okurum o yüzden bir kaç kitabı şevvale seçtirdim bakalım heyecan için okunur ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      eveet heyecanı güzel işteee bitince hepsi unutuluyor :)

      Sil