16 Nisan 2017 Pazar

KİTAPLAR ARASINDA 2


Stiller, Max Frisch
Jude, Thomas Hardy
Babalar ve Oğullar, Turgenyev
Fırtına, Ilya Ehrenburg
İtiraflar, J.J.Rousseau
Jean-Christophe, Romain Rolland
Locarno Dilencisi, H.Von Kleist
Maldoror’un Şarkıları, Lautreamont
Beowulf
Northanger Manastırı, Jane Austen
Profesör Y İle Konuşmalar, Celine
Tüm Soneler, Shakespeare
Şiirler, Neruda
Seçilmiş Şiirler, e.e.Cummings
Pereira İddia Ediyor, Tabucchi
Murphy, Beckett
Kış Günlüğü, Paul Auster
Düğünün Bir Üyesi, Carson McCullers
Apollon’un Gözü, G.K.Chesterton
Körleşme, E.Canetti

Son yıllarda okuyup blogda yazdığım kitaplardan bir demet. Bu liste de rüya takımı gibi oldu. 

28 yorum:

  1. Bir tanesini bile okumamışım ben yaaa:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      bu liste iftihar listesi gibi ama oku aralarından :)

      Sil
  2. İçinde çok okumak istediğim kitaplar var vallahi özendim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi.

      şöhretler karması gibi liste oldu :)

      Sil
  3. Oooo liste güzel Okuduklarımda var okumadıklarımda.Bol okumalı günler diliyorum önce sana sonra kemdime daha sonrada herkese:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      ivit ivit hepsimiz okuyalım :)

      Sil
  4. Bu nasılliste?
    Okuduğum tek bir kitap dahi yok! Çok başarılı buldum o yüzden :)))

    Ama en çok o pencere dışı konuğunu beğendim. Onun başka pozlarını da isterimmmm.....

    YanıtlaSil
  5. Özür. Shakespeare'den tüm soneleri okudum. Hatta birkaç ayrı basımı bile var kütüphanede. Biri, onun devrini andıran cinsten. Kuşe, sarımsı kağıda basılı. Yazı karakteri eskilerden. Deri değil; ama andıran cinsten bir cilde sahip.

    Zorlasam başka da çıkabilir... Turgenyev'den emin olamadım mesela.

    Teşekkürler Derin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ben cem yayınevi baskısını biliyorum. o sarımsı baskı hangi yayınevi imiş acaba :)

      Sil
    2. Derincim, bahsettiğim William Sheakespeare Soneler kitabı, Dünya Yayıcılık'tan, Doğu Batı Klasikleri sınıfında, Talat Sait Halman .evirisi ile :)

      Kapağı derimsi değilmiş. Yanlış hatırlamaya bir örnek :) Pembemsi, turuncumsu, sarımsı güzel bir kağıttan.

      Derimsi kapaklı, Yunus Emre, Güldeste:)

      Sil
    3. acemi demirci.

      :) talat sait salman sağlam çevirmen, hocamız yaaa :) güldeste tımams :)

      Sil
  6. Baharın verdiği rehavet ile kitapların arasında kaybolasım var. Listeden seçecekleri olacak. Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli pasta sepeti.

      ah baharda kırda kitap okumak ne güzel bişi :)

      Sil
  7. Kış Günlüğü'nü merak ettimm ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      yazarın günlüğü çok güzel ooo :)

      Sil
  8. bazılarını okudum güzel bir liste :-)

    YanıtlaSil
  9. Vay be! Okumam gereken ne çok şey varmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemin ışık.

      yaa hayat işte oku oku bitmez :)

      Sil
  10. süper liste:) kış günlüğünü aldım en son, merak ediyorum, bu arada foto süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      kış günlüğü nefis nefis :)

      Sil
  11. Jean-Christophe, Romain Rolland kitabını merak ediyorum, yorumu blogunuzda var mı? bulamadım da?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      mikemmel bir roman o :)

      Sil
  12. Ellerine sağlık ☺ Yalnız duyduğum sadece 4-5 kitap varmış üzdü :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belle.

      bütün kitapları nası duycaz, üzülmeee :)

      Sil
  13. foto çok hüzünlü ama ben kitapları bulmaya çalışayım ozaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      bu kitaplar kütüphanelerde vardırdır yaa :)

      Sil