8 Nisan 2017 Cumartesi

MARKA MİMİ


Bir süredir mim yapmadık. Özledim. Mim, blogları birbirlerine yaklaştıran araçlardan biri. Bir de ödüller var, birbirimize ödül veririz arada. Çoktandır ödül de vermedik. En son 3 yıl önce ödül vermişim. Yakında yine ödül vereyim diyorum. Bu da bloglarımızı birbirine yaklaştıran tatlı sevimli bir araç.

Yeni arkadaşlarımız var mimi bilmeyen. Mim, işaretlemek anlamına geliyor bizde, seçmek. Mimliyoruz yani arkadaşlarımızı seçip bir mim gönderiyoruz onlara. Bir mim konusu buluyoruz. Bir soru gibi yani. Örneğin, en eski çocukluk anınız nedir, unutamadığınız anı nedir, çantanızda ne var, okuduğunuz ilk kitap nedir gibi. Sonra, bu sorumuzu önce kendimiz yanıtlıyoruz.

Daha sonra da arkadaşlarımızı mimliyoruz. Örneğin, yüz kişi mimlediğim olmuştur. Mimlediğimiz arkadaşlar da bloglarında bir mim yazısı yazıyor. Yazıya başlarken kendilerini mimleyenin linkini veriyor önce. Sonra soruyu veya soruları yanıtlıyor. Daha sonra da istedikleri arkadaşları mimliyor. Mimin altına mimlediklerim diyor ve mimledikleri bloglara gidip onlara mimlediğini haber veriyor. Böylece bu mim yayılıyor. Eğlenceli bişi bu.

Kolay bir mim hazırladım. Marka mimi olacak bu. Hepimizin sevdiği markalar vardır. Giyim, gıda, kozmetik, bilgisayar gibi. İsteyen arkadaşlarımız en sevdikleri üç markayı yazacaklar ve isterlerse neden sevdiklerini de açıklayacaklar.

Marka mimi ve cevaplarım:

1. Mavi Jeans ( en sevdiğim giyim markası işte. Renkleri, desenleri, yeri, kumaşı tam istediğim gibi. Bir de en çok Converse ile giymeyi severim Mavi Jeans ürünlerini)

2. Faber-Castell ( Kalem ve silgide değişmez markamdır işte, elime almayı bile çok severim)

3. Philips (Bu aileden gelme bir alışkanlık, büyüklerim bu markayı sever çünkü, ben de her türlü alette öncelikle Philips var mı diye bakarım)

Bu mimi eski ve yeni tüm arkadaşlarıma gönderiyorum. Marka seçmeyen sevmeyen de bunu yazabilir mimi yapmak isterlerse.

Hepimize güneşli ve neşeli bir hafta sonu olsuuun :)

47 yorum:

  1. Güzel bir mimiş sevdim bende yapayım bunu 😊faberkasteli beğendiğim bir marka emeğine sağlık güzel insan 😁😊 sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Su sıralar kafayı bozmuş gıbı, yerlı mallarına sardım.. Butun markaları yerlı markalarımız ıle dolduracagım.. Gezer gıbı 😂

    YanıtlaSil
  3. Aklına sağlık, çok güzel düşünmüşsün. Ben de yapacağım bu mimi :D

    YanıtlaSil
  4. Mavi marka giyerim ben de, kotundan, gömleğimsilerden yağmurluğuna :)

    YanıtlaSil
  5. Madem sen hazırladın ben de yapayım ☺️ Çok eğlenceli bir mim ayrıca 😄

    YanıtlaSil
  6. Okuması zevkli bir mim olmuş

    YanıtlaSil
  7. Bende yapacağım bu mimi :)

    YanıtlaSil
  8. Çok eğlenceliymiş hemen yapacağım. Beni bu mime davet ettiğin için çok teşekkür ederim. İlk mim deneyimim sayende gerçekleşmiş oldu.

    YanıtlaSil
  9. Markalara takılan biri değilim.Bu mimi yapmak benim için biraz zor sanki...

    YanıtlaSil
  10. Acemi demircide okudum az evvel çok keyifli cevaplar vermiş sağ olsun ben de yapabilirim belki :)

    YanıtlaSil
  11. Farklı bir mim olmuş. Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  12. Seçtiğin markaları ben de severim

    YanıtlaSil
  13. Ya bu benim ilk mim deneyimim olacak biliyor musun ^.^ Eğer anlatmamış olsan hayatta anlamazdım. Teşekkürler Deep ^.^ Hemen hazırlıklara başlayayım. Öpüldün :)

    YanıtlaSil
  14. Benim için zor ya markalara takılmıyorum sevdiğim marka yok
    Ama çok güzel olmuş kii ~
    Fabel Castell ben de severim ^_^

    YanıtlaSil
  15. Bende özledimm mim yapmayıı :) En kısa zamanda yapacağım bunu Deep, güzel bir mim olmuş hoş sohbetinle birlikte :)

    YanıtlaSil
  16. Philipsi bende severim.:)

    YanıtlaSil
  17. Harika bir mim❤ Zamanım olursa yapacağım tabiki❤

    YanıtlaSil
  18. Yok ben almayayım. markalara karşıyım:))

    YanıtlaSil
  19. Bende yapacağım bu mimi güzel cevaplar:))

    YanıtlaSil
  20. Deep'ciğim, mim cevaplarından her tür tüketim maddelerinden en çok hangileri sevilmiş, neden tercih edilmiş anlayacağız. Yasemin kızım da beni mimlemiş. Yeni bloggerlar çok tatlı kızlar :)
    Zevkle yapacağım. Aynen yazdığın gibi birbirimizi tanımaya da vesile oluyor . Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
  21. Karadem---> asiri guzel ve asiri ucuz sallama cay markasidir. Vazgecilmez bir ve tek.

    Party---> asiri parti havasi yaratan asiri ucuz bimde satilan cips markasi olup benden 10 uzerinden 8 puan almayi basarmistir.

    Burger King-----> asiri ucuz ve asiri lezzetli bi fast food markasi. At etini severiz

    YanıtlaSil
  22. Sevdiğim markaları bende yazdım :)

    YanıtlaSil
  23. ciciş yorumlarınız ve mim cevaplarınız için tişkirler :)

    YanıtlaSil
  24. yeni bir blog kullanıcısı olarak MİM olayını da öğrenmiş, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rengarenk baret.

      yap o zamaan hadii :)

      Sil
  25. Heyy phillips tv haricinde diger urunleri muhtesem eveet 🌹😘 faber tek gecerim 😘 mavi jeans cok pahali be yaa burada pantaloncu mustafa var ona takiliyom ben 😂😂 izmire geliyon mu hic gelirsen haber ver sana soylerim💚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      pantaloncu mustafa hihi tamam aklımda olsuuun :)

      Sil
  26. Yaptım mim'ini:)Bak bakayım nasıl olmuş?

    YanıtlaSil
  27. Maraqlı bir mimmiş. Qısa zamanda cavablayacam mən də öz bloqumda. Təşəkkürlər♡♡

    YanıtlaSil
  28. Filipis iyidir :) TV hariç :)

    YanıtlaSil
  29. Aklıma ilk gelen 3 markayı yazdım Deep
    Mim için teşekkür ederim. Yenilerinde görüşmek üzere 👋

    YanıtlaSil
  30. Çok beğendim ne güzel mim başlatmışsın hemen bende yazıverdim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  31. Yazmaktan keyif alacağım konulardan birisi bu da cicişşş ❤️😊

    YanıtlaSil
  32. deeptone philips benimde eskiden vazgeçilmezim. Bir teyp vardı zamanında ama onun kadar sağlamını ve güzel ses verenini bilmem. Çok güzeldi. Sonra bir gün düşürüp kırdık ve çok üzülmüştüm.

    YanıtlaSil
  33. Aaa o kadar olmuş sen mimlemeyeli :O

    YanıtlaSil
  34. Ah deep hiçbir şeye yetişemiyorum i deliricim , balık hafızalı olarak unutmazsam yapıcam ama ^^

    YanıtlaSil
  35. ne güzel yorumlarınız için tişkirleeer :)

    YanıtlaSil
  36. görmüş ama bakamamıştım bir türlü hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  37. Güzel bir mim etkinliği olmuş Deep'ciğim :))Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  38. Bende faberciyim bir çizer olarak :) Harika bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
  39. teşkürleer irkidişliir :)

    YanıtlaSil
  40. Kız kardeşime sormak gerek mimi :)

    YanıtlaSil