2 Nisan 2017 Pazar

NİSAN



Aylardan Nisan gibiydi

Dinamik bir Nisan


Semtlerin gizli köşelerinde saklanmış sadeliği ve zarafeti ile

Üzerine İstanbul kokusu sinmiş birisi gibiydi


İstanbul’da adı konmamış bir kadın yaşıyordu


Ve hemen yanıbaşında parıltılı Arnavutköy sokaklarının sakin yalnızlığı

Yorgun yaşlı İstanbul sokaklarında bir mahur şarkı vardı dudaklarında


Siz bu şarkıyı bilseniz de bilmeseniz de sizin için söyleniyordu bu şarkı 

Yahut siz söylüyordunuz bu şarkıyı


İstanbul’da adı konmamış bir kadın söylüyordu 

Belki de denize inen merdivenlerde

56 yorum:

  1. Bayıldım, çok güzel bir şiir yazmışsın <3 Ben bu şiiri kendime doğum günü hediyesi olarak alsam olur mu, bence olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belle.

      olur tabisiiiiii hep doğ seeen :)

      Sil
  2. Harikaaaa müthiş yinee Deeeep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel ezimova.

      ayyy beybisiii :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      sen de yazıyon kiiii güzel şiirleer akıllım :)

      Sil
    2. Sen şiir yazıyorsun şiir yaşıyorsun ben şiirimsi yazıyorum çingusu ama öğreniyorum sen ve çalıkuşusu benim en sevdiğim öğretmenlerimsiniz :)

      Sil
    3. sessiz gemi.

      ay piku piku :)

      Sil
  4. İstanbul ve nisan ikisi beraberken ne kadar da güzeldir.Kalemine,yüreğine sağlık.O şarkıyı duyar gibi oldum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      ayy tişkirleer :)

      Sil
  5. Ne güzel yazmışsın :) çok beğendim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenilenme şarkısı.

      ayyy sahi mi saoool :)

      Sil
  6. Çok beğendim sürekli şiir yazın siz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enes talha çalışkan.

      piki yazarım tabisi :)

      Sil
  7. Derin'den derin anlamlı , çok güzel bir şiir. İnsan düşünmeden edemiyor;
    Derin neden daha sık şiir yazmıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      peki daha sık yazayıım :)

      Sil
  8. çoookkk güzel.çok beğendim.

    YanıtlaSil
  9. On parmakta on marifet deep maşallah sana 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısaca dodi.

      nazar değmesiiiin :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      senin gibiiii :)

      Sil
  11. Harika çok beğendim. Bana bir soru sormuştunuz size istifaden yazdım buyrun http://tembelprenses.blogspot.com.tr/2017/04/kalici-asklar-icin-ne-yapilmali.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif sağlık.

      ooo tembel piremseees gelmiiiş tımıms :)

      Sil
  12. Seni okumayı özlemişim cidden. Bazı durumlardan dolayı blog okumayı bırakmıştım. Tekrar başladım. Ya bu arada deep Günesürgün'ü D&R sepete ekliyorum ödeme kısmında tükenmiş gözüküyor alamadım bir türlü. 😭😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semanur kök.

      evet görünmüyorduun sevindim dönmeneee :) günesürgün daha ayraçlar konmamış içine de ondan dur az kaldııı :)

      Sil
  13. Nisanın hayrli olsn deep daha nice nisanlar gör insallah haha 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin piremsesi.

      işallah sen deee tenk yuuuu :)

      Sil
  14. Ahhh AAAhhh deeptone cum.. İstanbul'da denize inen merdiven kaldı mı? Bırak denize inen merdivenleri sahile inen yokuş yok yafff... Her tarafı doldurdular :( Sen İstanbul'un en güzel fotoğraflarını paylaşıyorsun bize :) Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birsen.

      ah ah anadolu yakası mesela inşaat alanı oldu de mii :)

      Sil
  15. hoşgeldin Nisan diyelim o zaman :-))

    YanıtlaSil
  16. İstanbul şiirlere ne de güzel yakışıyor ya :))
    Çok güzell beğendimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      di mi di miiii :)

      Sil
  17. Merhaba! :)

    On iki ay için farklı çehreleri olan İstanbullar var, dimi?

    Güzel günler diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. engin ergin.

      eh evet derin bir şehir :)

      Sil
  18. Hiimm dikkatlice tekrardan okumam gerekiyor ilk okudugumda ne guzel bir ezgisi var dedim. Parfumun ilk notasi gibi acilis cezbeder, orta ve kalp notalar da oyleyse olmustur dersin. Asıl onlardir önemli olan . bir de bir muzigin eslik etmesi lazim. Gidem şu mahur şarkiyi bulam😂 Siirini okuyacagim tekrar. Siirin de notasi var bence bu arada . Yine gelcaaamm senin deyiminle deepcim😉 Deepcigiiimm bir de siir yazmana cok sevindim caniiim 😍😍😍 aferin kizz sana durup durup ilham geliveriyor sana geldiginde soyle ona bana da bi ugrasin yahu. Bakiyorum dunyaya siir gibi . saheser bir tablo ama konusuyor siir okuyor o tablo ama ben o kelimeleri bulamiyorum. Velhasil asdfghjk orda misin 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      :) işte senin hissettiklerini yazıyom been.

      Sil
    2. Tercumanlik isi benim isim diyorsun 😂😂 siirini tekrar okudum yani yine gelcam dediiim ve geldiiim ce ee 😂😂😂 iyi yapmis miyim 😘 sen siir yaz ben zirt pirt gelirim kovarsin artik 😍😍😍😍

      Sil
    3. demirkadın demir.

      cicişkooooo :)

      Sil
  19. Çok güzel bir şiir olmuş yüreğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet ali sakallı.

      teşekkür ederim hoşgeldiin :)

      Sil
  20. Bahar geldi madem alalım şiir kitaplarımızı ya da açalım internetten böylesine güzel şiirleri okuyalım sahilde. Çok güzel yazmışsın, okurken içimden dışarı çıkıp Moda sokaklarında yürümek geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eda demir.

      ayyy modaaa en güzeliiiii tabisiii parka inen merdivenler işteee :)

      Sil
  21. Yanıtlar
    1. burcuuk.

      şiir oldum şair yazdım hihihi :)

      Sil
  22. Çok güzel yüreğinize saglik💜💜

    YanıtlaSil
  23. Nisan iyi ki geldi, sana da şiirler yazdırdııı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      di mi di mi ama :)

      Sil
  24. Ama cidden yüreğime dokundu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      hımm olur bağzensi :)

      Sil
  25. İstanbul bir şiirlerde güzelsin en az şiirdeki kadın kadar güzel :)

    YanıtlaSil