30 Nisan 2017 Pazar

OTİSABİ AŞK BENİM



Otisabi 8

Yılmaz Aslantürk

Otisabi’nin şimdilik son kitabı piyasaya çıkan. Yaklaşık olarak bir iki yılda bir yeni cildi çıkıyor. Otisabi okumak her zaman büyük bir keyif kadınlar için de erkekler için de. Çoğumuz, Uykusuz’u alınca önce arka sayfada Otisabi’nin son macerasını okuruz.

Artık bir klasik mizah yazınımızda. Yılmaz Aslantürk’ün bu çapkın kahramanı uzun yıllardır bizimle. Otisabi, eski arabası ve eski pardesüsüyle çoğunlukla İstiklal ve Cihangir çevresinde gezen, iş dışı saatlerini kadın tavlamakla geçiren yakışıklı bir erkek.

İşi gücü kadınları ele geçirmek olan Otisabi kadınları iyi tanır ve her kadına bir formülü vardır. Kadınlar da onun amacını iyi bilseler de anlasalar da onun tuzağına düşerler çünkü hep onların duymak istediklerini yapar. Kızsalar da severler.

Sekizinci ciltte de gönül serüvenleri devam ediyor. Aşk ve evlilikten uzak duran Otisabi gününü gün etme peşinde halen ve aslında bütün erkeklerin hayalini kurduklarını yapıyor. Yani erkekler ne kadar saklasalar da onun gibi yaşamak isterler. Kadınlar da bu tür bir erkekle eğlenip gezmek isterler.

Otisabi günümüz kadın erkek ilişkileri üzerine eğlenceli, komik, zeki bir başvuru kitabı gibi. Ancak, içeriği nedeniyle herkese göre değil. Çünkü, cinsellik ağırlıklı. Rahatsız edici bulanlar da olabilir. İstanbul’da çalışan ve rahat yaşayan bir kesimi anlatıyor.

Not:3/4

14 yorum:

  1. Hiç bana göre biri degil bu otisabi 😄😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      hihi ivit haklısııın :)

      Sil
  2. Onda sevmediğim bir şey var. Soğuk buluyorum; kibir sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahçe perim.

      karakteri gereği öyle ama o mizah yaa işte :)

      Sil
  3. Türk çizgi roman tarihinin Şerafettin'den sonraki babası Otisabi'dir bence.:) Dizisini de çevirmeye çalıştılar ama pek başarılı olmadı o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi alp korkmaz.

      şero da otis de eveet :) dizi olmaz ya olmasın zaten :)

      Sil
  4. Hiç yemediğim, yemeyi de düşünmediğim suşiyle birlikte adı geçen bir sos ismi gibi kitabın adı. Watasabi ya da wasabi neyse. Madem kötü okuma bence, başladığın yerde bırak. Her kitabı başladım mı bitirmeliyim mi dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begonvil sokağı.

      otisabi ne ilginç isim di mi :) ya zaten bi günde bitti ki. bi kitap bende bir iki günde biter zaten :)

      Sil
  5. ben rastladığımda zevkle okuyorum şahsen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      o bir fenomen diy mi :)

      Sil
  6. ya ben hiç çizgi roman insanı değilim ki, çocukken millet cayır cayır tommiks teksas zagor okurudu , hatta şu dergiler var ya leman falan lisede acayip bir popülerlik geçirdi ve fakat bana bir türlü hitap etmedi yaa:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      aaaa ben bayılırım hepsisinee :)

      Sil
  7. Kadınlar bir erkeğin ne kadar çapkın olduğunu bilseler dair daha cazip gelir genede o tür erkekler.Çünkü ulaşılamayan imkansızı başarmanın mutluluğunu tadmak isterler işte böyle bir adam bana aşık oldu benden öncesi vardı ama sonrası olmadı gibisinden :)

    YanıtlaSil
  8. arsu.

    kadınlar da erkekler de delirmiş yaaa :)

    YanıtlaSil