26 Nisan 2017 Çarşamba

YARIM HAYAT


Dünya hayatı kısa bakarsın Rabbim beni yanına alır bazen diyorum Rabbim beni yanına al.

Hayat kısa biz kimseyi kırmamaya çalıştıkca biz kırılıyoruz ve şu kırılgan dünyadan bazen gitmek istiyorum. Her şey affedilir de kırgınlık olmuyor bazı insanlar karşı tarafa söz bırakmıyor. Bir şey söyliyceksin ağzına tıkıyor o lafları sonra net değilsin açık sözlü değilsin diyor bir de. Ya ben açık sözlü olmak istemiyorum belki.

Kimse kalıcı değil bu dünyada zaman su gibi akıyor ama tek bildiğim bir şey var ben herkesin kötü gününde yanında oldum ama onlar bizim kötü günümüzde yanımızda değilsin dediler. Artık kimseye güvenmiyoruz dediler ben de artık güvenmek istemiyorum kimseye.

Ve şuan tek yapmak istediğim uyumak ve uyuyup bir daha uyanmamak istiyorum çünkü insan uyuduğunda biraz olsun unutuyor ama uyandığında o ağrı çok daha acı veriyor. İnsanlar haksızken kendini haklıya çevirmeyi iyi biliyor. Bazen söyledikleri sözlerde ya avucumu sıkıyorum ya da ayağımı bastırıyorum normalde ben sabırlı bir insan değilim ki. Ya da ağzımın içinde dudağımı ısırıyorum.

Küçük bir kuş gördüm rüyamda. Ayakları bağlanmış uçamıyor. Ama ben mi yoksa bir başkası mı bağlamış bilemiyorum. Kuşun uçamadığını görünce korktum. Birine gösterdim ne olur yardım et de uçsun dedim. Çöz ayaklarını dedim. Sonra ne oldu bilmiyorum. O üzüntü ile uyandım.

Rüyam da yarım kaldı yani. Benim hayatım bu. Hep yarım. Tamamlamaya çalışıyorum. Belki her şeyin zaten yaşanılması gerekiyor. Allah her şeyi biliyor o beni seviyor.

64 yorum:

  1. Deepcim dediğin gibi herşeyde vardır bi hayır bazen her şey üst üste gelir ama işte biraz sabır biraz zaman sıkma canını seni üzen utansın boşver hayat başkalarını takmak için çok kısa.. iyi akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ümran tuncer.

      ivit ama di mii sabır yanii :)

      Sil
  2. Biz de seviyoruz, iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      hihi saoool sen dee :)

      Sil
  3. Kırgınlıklar unutulmuyor bir de.. Ama en güzeli bizi kıranları üzenleri hayatımızdan çıkarmak ya da bir sınır çizmek, Allah'a havale etmek.. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın seni inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      seni dee :) bak bu bir öyküü. altta yazıyor. kurgu kahramanım Nurnina :)

      Sil
  4. Yarım hayat hep insanın yüreğinin en kuytu köşesinde kalmış yarım hayat iste iyi yada kötü yanlarıyla bazen ben bile Yok olup gitmek geliyor içimden Rabbim herşeyin hayırlısını versin inşallah sen o güzel yüreğini hiç üzme hiç değmeyecek insanlar için kalbini kırmaya üzmeye değmez hayat içtiğimiz Bir bardak Su gibi akıp gidiyor eğer elimden gelen bir birşey varsa seve seve yaparım ama sen yeterki o gönlünü hiç üzme seni çok sevdigimizi bil ayrıca ben daha çok seviyorum seni senin yerin bende çok ayrıdır senin gibi güzel bir yüreği tanıdığım için çok mutluyum dilerim hayat her daim sana mutluluklar getirsin inşallah benim de çenem düştü 😊😀 en güzeline emanet ol canım benim sevgiler 😊😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      teşekkür ederiim. bu zaten kurgu bir öykü kii. bak en altta öyle diyoor :)

      Sil
    2. Ama o kadarda baktım ki genemi göremedim 😁😂😂 ama çok güzel yazmışsın içim rahatladı ya 😊 ama seni sevdiğim doğru bak dualarimda senin geçerli bununda bil emi güzel insan 😁😊

      Sil
    3. sessiz kaldım.

      biliyooom tabiki dee :)

      Sil
  5. Neler oluyor son zamanlarda anlamadım ki! İnsanlar bahar depresyonuna yakalanmış gibi. Havaya suya mı suç atsak, yoksa yaşanmışlıkların verdiği ağırlığa mı? İbrenin sınırlarında gezen stres seviyesi topluca sarmış etrafımızı. Sabır falan göstermeye gerek yok bence, içinden geldiği gibi davran. Yaşam dediğimiz buysa, sonu gelene kadar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fulya erdoğan.

      piki. bak demek ki iyi yazmışım bu kurgu öyküyüüü :)

      Sil
    2. Etiketi görmedim kine ben ama yaaaaaaa! ^.^

      Sil
    3. fulya erdoğan.

      olsuuuun :)

      Sil
  6. Hayatlarimiz hep yarim ki, zamanla tamamlaniyor her sey!

    YanıtlaSil
  7. Kesin çözmüşsündür sen. Sevdiği kulunu başkalarına sevdirirmiş. Öyle derler. Senin de sevenin çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deryada damla.

      di mi amaaa :)

      Sil
    2. Hepsini okudum. Ailenin her ferdi ilginç:) En çok da babaanne:)

      Sil
    3. deryada damla.

      hihiii ne hızlısıın :)

      Sil
  8. Yazıyı okumaya başladım noluyor bu deep değil dedim neşeli yazılarına çok alışmışım
    sonu tatlı bağlandı ben bir ferah bir ferah :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenilenme porojesi.

      oh oh :)

      Sil
    2. Daha açık yazmam gerekirdi tatlıya bağlanma derken öykü çıkmasını kastetmiştim aslında :)

      Sil
    3. yenilenme projesi.

      pikiki :)

      Sil
  9. Nurnina'yı hiç böyle görmemiştik. Bu kez biraz altüst olmuş. Bahardandır :)

    En çok rüyadan etkilendim. İnanırım da ben. Çok tanık oldum.

    Öykü filan tamam, her ne kadar öykü olduğunu bilsek de öyle dilekler duymak.... Yok, olmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      bahar çarpmış olmalı ha haa eveeet :) rüyalar bi hatırlanabilse ne ilginç de mi amaa :) ha haaa oluyor ama insanlık halleri işteee :)

      Sil
  10. Ben varım yaaaa istediğin zaman gelip omzumda aglayabilirsin burnunuda ailnsorun degil haha 😁 üzlme canm insanlar nankör ben neler yaptim neler gördüm amann kimseyi umuraamazsan iyisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      di mi amaaaaa yaa :)

      Sil
  11. Deep... En mutlu görünmeye çalışan insan, en hassas insandır aslında. Öyle bir devirde yaşıyoruz ki, diğerini kırmak kolay ve zevkli geliyor. Bununla beslenenler var. Dilerim bu hissin uçucudur. Mutlu ol dilerim kızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ece evren.

      teşekkür ederiim. bu bir kurgu öykü ki zatensii :)

      Sil
    2. Çok sevindim canım :)

      Sil
  12. yani hayata küstüm mü diyosun..boşveer, takma kafana..başka yazında her şeyi unutursun..sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      amma gerçek yazmışım bu öyküyü yiaa :)

      Sil
  13. Allah herkesi sever bence..ben mutsuzken sevdiğim eski komedi dizilerini izlerim hep iyi gelir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      eski komedi dizileri iyi fikiir :)

      Sil
  14. Telefon versiyonunda alttaki etiketler gözükmüyor ya Deep, çoğu arkadaş yazdıklarının kurgu olduğunu o yüzden anlayamıyor :) Sen de şablon ayarlarından onu da orjinal yayın gibi mi göstertsen acaba, ben öyle yaptım,etiketler gözükür hale geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan.

      hımm nasıl yapılıyor acaba bir bakayıms :)

      Sil
  15. Çoktuhaf; üzüldüğünde benim gibi davranan birisiyle karşılaşmak. Bir an;sanki beni anlatıyorsun sandım..

    YanıtlaSil
  16. Ah Nurnina'yı üzmüşler...:(

    YanıtlaSil
  17. Hayır olsun umarımherşey daha güzel olacağı içindir sen güçlüsün ne güzel kitapların var,hayatını en güzel şekilde yaşa bu dünyadan giden geri gelmiyor misali o yüzden hayat kısa ne olursa olsun sevdiklerin hatırna daha güçlü ol onların sana seninde onlara ihtiyacın var ve biz deepsiz yapamayız hergün güzel yazılarını heyecanla bekliyoruz .Hiç birşeyin senin üzmesine izin verme.Sen hep gülümse o güzel yüreğinle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatofotan.

      piki o zaman :) yaa bu sadece bir kurgu öykü yiaa :)

      Sil
  18. Bizi üzüp o depresyon senin bu depresyon benim dolaştıranlar utansın 😂

    YanıtlaSil
  19. Uyusakta bitmeyecek ki deep. Uyuyup asla uyanmasakta. Asıl önemli olan hayatın zorluklarına, insanların ikiyüzlü ve çıkarcı hareketlerine rağmen ayakta durabilmek ki bunu sen benden daha iyi biliyorsun. İnsanları sevmiyorum derim. Çünkü gerçekten ne güveni ne sevgiyi hak eden bir varlık türüdür insan. Fakat her şeye rağmen şu gökyüzünde parıldayan güneş bile yaşaman için bir umuttur değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      eveet güneş sadıktır yeter bizeee :) bu bir öykü zateen :)

      Sil
  20. bende çıkmaza girdiğim zaman hep "Allah beni seviyor" derim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      öyle demek lazım değil miğğğ :)

      Sil
  21. hayat... hiç tam olmuyor ki zaten.. hep eksik kalmış bir şeyler var.. ama öyle olduğu için güzel zaten.. gülüyoruz, ağlıyoruz, acıkıyoruz, doyuyoruz.. şükür.. allah sağlıktan eksik etmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayak izleri sevgi.

      evet eveet amiin :)

      Sil
  22. Kırgınlıklar gerçekten kötü en kötüsü de ömür boyu bu kırıklarla yaşamak. İnsanların ne kadar umursamaz ve acımasız davrandığını gördükçe ben de öyle davranmalıyım diyorum. Kendimden ödün vermeyi ve hep kendimi feda etmeyi bırakmalıyım. Fakat karakterim, karakterimiz bu. İnsanlar acımasız olsa da bizi kırsa da biz içimizdeki sevinci, hoşgörüyü ve iyi niyeti korumayız. Güvenmeye devam etmeli ve aynı şekilde yola devam etmeliyiz. Çünkü aslında yaptığımız iyilikleri bir başkası değil de kendimiz için yapıyoruz. Bizi daha iyi biri haline getirmesi için. Bu nedenle kırgınlıklara alışmak gerek diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eda demir.

      evet çook haklısın ne güzel sölediin :)

      Sil
  23. Maalesef ki insanoğlunun doğasından eksik olmuyor tartışmalar, kırgınlıklar, üzüntüler... Ne kadar düşünceli olursan ol başkaları gelip üzmeyi biliyor..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi alp korkmaz.

      he valla de mi yaa :)

      Sil
  24. Deep ne oldu kuzum? Biz seni seviyoruz canim benim. Sana yakismiyor üzüntü sen hep çocuk ol 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      ay bu öykü zaten şekerliik :)

      Sil
  25. Amaaan ne alemsin inandim ben de 😂😂😂

    YanıtlaSil
  26. Herşey bir rüya olsa, Unutarak uyansam ...

    YanıtlaSil
  27. mesele şu değer verdiğin insan sayısı belli olacak öyle her önüne gelene en kalitelisinden değer verirsek şizofrene bağlarız tabi çünkü sevdiğin kadar sevilirsin kadar saçma bir cümle yok ama avutucu ruh melhemi inanmak istiyor insan.Kimseyi kırmayım derken kendimizi kırmaya hiç hakkımız yok bu canda bizim değil sonuçta gün gelir hesabını sorar bizden düşünüldüğün kadar düşüneceksin ve en başında kendimize değer vermeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ay pşikolog olmuşsun seeen :)

      Sil