14 Mayıs 2017 Pazar

BLOGLARDAN SEÇMELER 3



AZE

Sevgili eski arkadaşım "inisiyatif" adlı nefis bir yazı yazmış.


HER TELDEN ŞEF

Yeni arkadaşımın çok sağlam güçlü ve dolu yazıları var.


KORE MANYA

Kore dizilerini ve filmlerini yazan çok yeni arkadaşımıııız.


MİNAKO CHAN

Okulunu, kitapları, Kore dizilerini, animeleri yazan yeni arkadaşımız da henüz 15 yaşındaa.


RUHUNA RENK KAT

Yeni arkadaşlarımız hepimiz için faydalı bir blog keşif etkinliği düzenledileer.


DENİZ KIZI BLOG

Şirin ve güzel arkadaşımız nefis bir anneler günü yazısı yazmıııış.


SOSLU BADEM

Doğum günü çekilişi düzenliyoooo.


MÜPTE

O da artık eskidi aramızda ve en renkli arkadaşlarımızdandııır.


BÜŞRA BAYRAM

Her zaman iyi yazılar yazan arkadaşımız da artık bir klasik olduuuu.


OYTUNLA HAYAT

Bütün yazıları neşeli ve enerjik. Onu okumak mutluluk.


CALİMERO

Dramı bile komik yazan arkadaşımızın bütün yazıları güzeeeel.



Bütün analarımız hep mutlu olsunlar. Toprak Ana ya da iyi davranalım.

28 yorum:

  1. Bazılarını keşfetmiştim.Diğerlerine de bir ziyaret edeyim.Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl da mutlu olduumm! Kocaman kalp emoji :))

    YanıtlaSil
  3. :-) Toprak ana en yücesi bence de..
    Teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. son cümlennnnnn.... sarıp sarmaladım...

    YanıtlaSil
  5. Ayyy çok şaşırdım görünce çok mutlu oldummm :) Teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
  6. tanıştığımıza memnun oldum dostlar :D

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bunlar, yaşasın :)))

    YanıtlaSil
  8. Sayende tekrar güzel bloglar keşfettim, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  9. Yeni bloglar keşfettik sayende, bakalım hemen :) Çook teşekkürler bu arada bizde yer aldık 😊

    YanıtlaSil
  10. Bu sefer tanımadığım çok blog çıktı karşıma :) Güzel bloglar ziyaret etmiş oldum:) Teşekkürler deep.

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederim Deep, senin tanıtımlarında yer almak çok güzrl. İlk fırsatta diğer arkadaşlara da uğrayacağım, ama şimdilik yine yeni bir hastane macerasına atılıyorum. Yeni malzemelerle ilk fırsatta karşınızda olacağım.

    YanıtlaSil
  12. Senin kadar renkli olabileceğimi sanmasam da renklenmeye çalışıyorum ya :):)
    Öperim seni :* : * Hemmmde çok !?!?!

    YanıtlaSil
  13. İzlemediklerimi izlemeye aldım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. elbette hemen uğranıyor :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba :) Canım benim çok teşekkürler <3 nasıl mutlu oldum anlatamam! :*

    YanıtlaSil
  16. Yarı yarıya ben de olanlar var.Olmayanlara en kısa sürede inşallah :)

    YanıtlaSil
  17. Cansın sen can ♥
    Öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  18. Sevdiğimiz ve takip ettiğimiz bloglar :))

    YanıtlaSil
  19. minako chan sailor moon daki minako mı acaba :D

    YanıtlaSil
  20. Blog kesif etkinligime herkes davetlidir 💘

    YanıtlaSil
  21. thanx şirin arkadaşlarıım :)

    YanıtlaSil
  22. Tamam deep takipteyiz o zaman:)

    YanıtlaSil
  23. Henüz gezemedim. Yakındır, uğrayacağım. Zaman konusu beni çok zorluyor :)

    YanıtlaSil
  24. İki blog da keşf ettim sayende :)

    YanıtlaSil
  25. Ay çoook mutlu oldum kendi blogumu da burada görünce :) çok teşekkür ediyorum, bu arada kusura bakmayın biraz geç gördüm ^^

    YanıtlaSil