21 Mayıs 2017 Pazar

BÜTÜN DÜNYA


Bütün Dünya küçük ama sevimli bir dergi.

Bu dergi aslında altmış yetmiş yıllık dergi. 1950’lerin başında çıkmaya başlamış, otuz yıl kadar yayınlanmış ve kapanmış. Aradan bir yirmi yıl geçmiş ve tekrar başlamış yayın hayatına. Tekrar çıkartan da Mete Akyol adlı eski bir gazeteci.

Bu dergi, ünlü Amerikan dergisi, Reader’s Digest’a benziyor. Boyutları da içeriği de. Genel kültür dergisi. Birçok farklı konuda bilgilendirici ve tatlı yazılar var. Bir de çok eski bir çizgi karakter, Mankafa Poldi.

Örneğin, Mayıs sayısında Atatürk, Abdülhamid, Bülbülü Öldürmek adlı roman, Refik Halit Karay, CSO, DTCF, Guernica, Robert Redford, Faraday, Adalı olmak gibi birbirinden değişik ve hoş yazılmış konular bulunmakta.

Taşıması kolay, okuması kolay ve ucuz bir dergi.

64 yorum:

  1. Onu biliyorum :))
    İçeriği çok dolu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      evet yaaa hoş ve dolu konular var :)

      Sil
  2. Reader’s Digest öğrenciliğin dergisi. Alırdım zaman zaman. Hala çıkıyor mu?

    Hatırlattın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      readers digest var ivit, klasik dergi :) anılaar diyosuun :)

      Sil
  3. Bütün Dünya dergisini bir ara çok takip etmiştim.Tekrar harekete geçmeliyim sanırım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      hoş zaman geçirmelik dergi. okunur tabii :)

      Sil
  4. Ömrü daha uzun olsun bu sefer... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      ivit ivit di mi ama :)

      Sil
  5. Benim bu dergiden haberim olmadı ama kapağı bile gönlümü almaya yetti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      hoş dergi öğütleriim :)

      Sil
  6. Çok hoşuma gitti umarım yakınlarda satan bir yer bulabilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizem.

      gaste bayilerinde, migrosta, kitapçılarda var yaaa :)

      Sil
  7. Dergi okumayi ve yeni dergiler kesfetmeyi cok seviyorum. Butun Dunya dergisine sanirim cok denk gelmedim ama. :/ Gorursem inceleyecegim mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      her yerde var yaaa, migrosta bilem var :)

      Sil
  8. Öneri için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      keyifli bir genel kültür dergisi, öğütlerim :)

      Sil
  9. Merhaba! :)

    "Taşıması kolay, okuması kolay ve ucuz bir dergi." Öyleyse "verimli dergi" de diyebiliriz :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. engin ergin.

      eveet diyebiliriz. sana daaaa :)

      Sil
  10. babamın yıllardır düzenli aldığı tek dergi sanırım bu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygun.

      aaaa valla mıııı :)

      Sil
  11. Reader's Digest çekiliş hakkı aldın mı sende? Bana gelmişti bi ara..

    YanıtlaSil
  12. Hmm, o zaman bulduğumuz yerde dergiyi alıyoruz 📕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belle.

      migrosta bilem var yiaa :)

      Sil
  13. yaa o değil de dergi de okumadığımı fark ettim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kozmetik psikolojisi.

      aaaaaa yazık sana acıdıım ihihi :)

      Sil
  14. o readers digest'i o kadar severdim ki bir ara sahaftan eski sayıları alıp okurdum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      genel kültür hazinesi diy mi :)

      Sil
  15. Çok eski ama okunacak bir dergiydi. Çok kapsamlıydı; makaleden mizaha, araştırmalardan öykülere kadar. Babam kalıcı olması açısından cilt yaptırmıştı. Mankafa Poldi çok hoş bir karakterdi.
    Derginin içeriğinin sonra biraz değiştiğini duymuştuk, ama düzelmiş.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      aaa öyle mi ciltletmiş ha ne güzel. valla düzgün dergi yaa :)

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      ivit :)

      Sil
    2. Özlettin Deep yorumlarda :)

      Sil
    3. kafa dergi.

      toptan geliyoom :)

      Sil
  17. Hmm kulağa hoş geliyoor :)

    YanıtlaSil
  18. Hala edinemedim Dergi alıp okuma alışkanlığını.Valla ayıplıyorum kendimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ayıp cıks cıks hiç yakışmıyo sanaaa :)

      Sil
  19. Robert Redford deyince gözlerim yerinden çıktı hemen
    :-) Tüm konular bir yanao bir yanaymış demek ki :-))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye.

      robert redford, dünyanın en etkili yüz kişisi arasındaymış yaa :)

      Sil
  20. aa biliyorum ben bunu, güzel bir dergi, ilginç konular oluyor içinde..:)

    YanıtlaSil
  21. Ben bu dergiyi çok seviyorum. Ankara da her yerde bulmak kolay. Diğer iller öyle mi bilmiyorum . Ben yıllardır alırım.

    YanıtlaSil
  22. bu dergiyi ben bir yıl boyu okudum akıcı ve bilgi dolu bir dergi. bu arada yeni siteme beklerim www.yazarmdemir.com

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Deep bu dergiyi önceden hep alırdım ve okurdum çok da hoşuma gşderdi dediğin gibi boyutları küçük ve taşıması açısından da iyi oluyor ama artık pek almıyorum nedeni de yok ama gerçekten güzel bir dergidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgen.

      ivit güzeldir tibiki :)

      Sil
  24. Okumak lazimmm.Tisikkir ederis💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin piremsesi.

      sana daaa :)

      Sil
  25. bizim de dergiler okuyacağımız günler gelecek...

    YanıtlaSil
  26. İlk kez duydum.. Adıda güzelmiş. Buralarda olsada okusak iyiydi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berfin.

      reader's digest oku sen deeee o zamaan o vardır yaa :)

      Sil
  27. Ilk kez gordum cok merak ettim 💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      keyifli ve hafif bir dergi :)

      Sil
  28. değişen zamana ve milenyumun durmadan sağa sola savrulmasına iyi dayanmıi valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      di mi ya ilginç di mi :)

      Sil
  29. Güzel bir dergiye benziyor. Satılan bir yerde denk gelirsem almalıyım. Merak ettimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      her yerde var yaa migrosta bile var :)

      Sil
  30. Merak ettim. Güzel bir dergiye benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemin ışık.

      ivit güzel :)

      Sil
  31. Hiç gözüme çarpmamış ama gördüğümde, deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      dene seeen :)

      Sil