18 Mayıs 2017 Perşembe

EKŞINLI RÜYALAR


Küçük kardeşimi okuldan almaya gitmişim onların bir şeyi varmış töreni, bütün öğrenciler dışarda, sonra bir kadın geliyor genç, böyle bana sarılıyor ben de ona sarılıyorum, tanıyormuşum galiba sonra beni ayaklarımdan tutup kucağına aldı ben de hemen napıyosun ya sen dedim, kadın kaçıracak galiba beni,  ben kaçıyorum o peşimden geliyor, okulun içine girdim tuvalete sonra dedim içimden ne kaçıyorsun bir şey yapamaz, sonra tuvalet çıkışı yine yakalandım, bu defa merdivenlerden hızlı indim dışarı kaçtım, küçük kardeşimin elinden tuttum hadi dedim, okulun bahçesine kadar fır döndüm.

Neyse çıktım gidiyordum demirler vardır ya okulun etrafında ben de oraya bağırdım, seni sevmiyorum seni sevebilirdim ama artık nefret ediyorum senden dedim, sonra gidiyordum babam arabayla gelmişti zaten, kardeşim de içinde sonra babam bana dedi ki gözünün içinde tümör varmış, sonra benim gözlerim doldu ağlıycaktım nerde gittin doktora dedim, buradaki devlet hastanesine mi, evet dedi, dedim buraya güvenilmez dünya göz hastanesine git dedim o da tamam dedi.  Sonra uyandım işte ne ekşındı valla rüyamda hem ekşin hem macera ve duygu yüklü.

Yine uyudum. Camdan bir çocuk bir şey sıktı aşağıdaki herkes bayıldı, o beni kaçırmak isteyen kadın da orada ağaçların dibinde duruyordu içimden dedim hala gitmemiş sonra o da bayıldı, ben de okuldan koşarak  kaçtım.

Yine uyandım uyudum. Arkadaşım kaza yapmış. Yani ilçe değil kaza. Hiçbirimiz ulaşamıyoruz ona. Bi pencereden dışarıya bakıyorum. Dışarıda büyük bir arazi var. Arazinin en öteleri kocaman bir alan, orası Rusya’ymış. Camlı camlı kubbeli değişik binalar var orada. Ama fırtına çıkıyor, kocaman yedi sekiz tane hortum oranın üstünden geçiyor, neredeyse bütün binaları yok ediyor. İnsanların çoğu kaçıyor neyse ki.

Biz de binalarımızda gözetim altında yaşıyoruz. Ajan gibi insanlar biz sıradan insanları takip ediyor, ben de kaçmaya çalışıyorum.

Bence rüyalarımda mistik güçlerim etkinleşiyor. Geçmiş yaşamlarımın ruhu gelip beni ele geçiriyor geceleri.

42 yorum:

  1. bu nasıl bir rüyadır yav filim gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kozmetik psikolojisi.

      oluyo bağzeeen :)

      Sil
  2. Aman rüyalardan yana hassasım zaten, bu da çok değişikmiiş. Hele o en sondaki cümle... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her telden şef.

      aman hassas olma yaa gör geç iştee :)

      Sil
  3. Zor rüya imiş. Ben kırk yılda bir görenlerdenim. Gördüklerim de çıkar :)

    O kadın ne istiyormuş acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      sen rüya görme o zaman :) bilmem ki ne istiyodu artıkın :)

      Sil
  4. Rüyalarında hep bir kaçış var sanki.Rüyalarımız bilinçaltının bize oynadıkları gibi.Acaba gerçek hayatta da kaçtığın şeyler mi var diye düşünmeden edemedim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      çok güzel düşündün bak. kaçmak ivit. bu sanırım şeyden oluyor. akşamları gerilim korku polisiye filan izlemekten veya gerilim romanları okumaktan :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. kitap güneşim.

      yaaaaa vallası mııı :)

      Sil
  6. Ahaha cok guldum:) bi ben mi güldüm yahu:) fal dedin de az once aklima geldi masal terapiyi okumus muydub. Okumadiysan deepcim 1den 54 e kadar bir sayi söyle ne cikacak sansina bi bakivereyim 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      komik tabikide bencesi de :) fal, masal terapi, bi bakayım neymiş, sölerim tabikide yaaa neden olmasın kii, dokuz :)

      Sil
    2. Mutlu Bayramlar ve hayirli cumalar fistikcim. Simdi elimde kitap ve 9 numarali masala bakiyorum😄 3 sayfalik bir masal. Masalinin adi sekerim "Gizemli Aziz"😱
      Enteresan bir masal hepsini yazamam tabi simdi de.. En azindan bu masalin sonunda "seyir defteri" "Alıştırma" ve özlu söz den birer gublecik koyayim..
      Seyir Defterinden senin sorun şu
      "Etrafindaki herkesin övgüyü hak ettigini dusunsen davranislarinda ne değişirdi"?
      Bunu bir dusun istersen ama derin derin dusun..

      Alıştırman:
      "Bir aziz avcisi ol. Bu, yoluna cikan herhangi biri olabilir. Onu fark etmeye calis. Insanlara bu bakis acisindan baktiginda yoluna daha cok aziz cikarsa sasirma. Bu alistirma, yoluna cikan herkesteki "ilahi gücü görmene" yardimci olacak...
      Bunu deneyimlersen paylasirsin belki bizimle. Cunku sen zaten butun gun hep disaridaki karakterleri analiz ediyorsun. Ve cidden bu sana cok uygun.

      Vee deepciim senin sözün şu:
      "Tek yaptiğımiz , birbirimize eve kadar eşlik etmek" Ram Doss. Bu sözdeki derinlik de ilgincmis..

      Masalini merak edersen fotosunu atarim sana okursun Gizemli Azizini:)

      Ama cok ilginc degil mi Gizemli deepcim nasil oldu da gittin Gizemli Aziz masalini seçtin sen :) gizem gizem gizemm.... :)

      Canimcim umarim keyif almissindir.. Sevgiler mutlu gunler💕
      Kitabin Adi:Masal Terapi
      Yazar : judith malika liberman
      54 adet masal var icinde...bilgine..

      Sil
    3. demirkadın demir.

      sana da iyi bayramlaaar yaaaa gençlik güzel şeeey :) masal terapi ilginçmiş tamam hemen alıcıım okuycuum sevdim konusunuuu :)

      Sil
  7. Vallahi Nurninacım ben de bugünlerde abuk rüyalar görmekteyim sürekli, sabaha yorgun uyanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan.

      hımmmm ayyy zormuş yaa :)

      Sil
  8. Sürükleyiciydi deep :)) Hani uyanıp tekrar uyuyunca aynı rüyaya dönersin ya, ben o versiyonları seviyorum. Dizi gibi. Heyecanlı. Hayırlara gelsin canım.Yani Nurnina'nın rüyası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ece evren.

      hımm dizi rüya görmek için uyumak evet hoş olur. hele tatlı rüyaysaa :)

      Sil
  9. Öncelikle rüyan hayırlara çıksın canım ben çok az rüya görür ve uyandığımda unuturum:))selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel melike.

      ya ben de hemen unutuyom geneldee :)

      Sil
  10. Baaak ne decem gari, insanlar uyurken beyinleri teta dalgası yayıyomuş; uzaylılar da aynı dalga boyundaymışlar. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      hımmm bu çok ilginç. rüyada astral seyahat ondan oluyo demekkisi :)

      Sil
  11. Hep kaçıyorsun Derincim :) Allah hayırlara yozsun. Siyaset gündemini yakındanmı takip ediyorsun.Rüyaların nedense bana öyleymişsin dedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umman aslan.

      siyasetle ilgim hiç yok ya. hiç ilgilenmem. hiç bilmem gündemi. bence okuduğum gerilim romanlarından veya gerilim korku filmlerinden oluyoooo :)

      Sil
  12. Arada reklama giren bir film gibi olmuş evet hatta ödül alabilirsin bu rüyayla deep 😀 iyi geceler o zaman 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eylül annesi.

      ha haaa :) sana daaa eylüle deee ciciiii :)

      Sil
  13. :) Acaba bu rüyaları toplayıp bir şeyler mi yapsak ? Ben de böyle uzun rüyalar gördüğüm için iyi anlarım da sen çıtayı yükseltmişsin. :)
    Hemen sorayım rüyatabirlerine baktın mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rabia nihal.

      bakmadım. tamam bak sen de yaz olur mu rüyalarınıı :)

      Sil
  14. Hayırlara vesile olsun inşallah . Gerçekten ilginç bir rüya. Okuduğun bir kitaptan ya da filmden etkilenmiş olabilir misin acaba? Bana genelde öyle oluyor da 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neşeli süs evim.

      bence de filmler kitaplar yaaa :)

      Sil
  15. Bak babaannem rahmetli olsaydi "gicing acikta gaamis yavriiim" derdi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eq.

      ha haa doğru demiş ivit :)

      Sil
  16. Rüyalarını çeksen kaç sezonluk aksiyon dizisi olur Deep:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fasulye.

      ya senin de insta yazıların nefis ama biliyon muuu :)

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      ivit irmiğik hanığım :)

      Sil
  18. Rüyalarını bir senaryo olarak yazsan oscar alır. Baya inception :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi alp korkmaz.

      ha haaa valla mııı :9

      Sil
  19. Ben hiç rüyalarımı hatırlamıyorum ya , hatırladıklarımın da çoğunda çevrem sinirimi bozuyor , uyanınca ben onlara kızıyorum , hahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      iyiymiş seninki deee :)

      Sil
  20. ilk rüyaya bayıldım özellikle :D O kadın ne öyle ya, sizi kaçırmaya çalışıyo falan :D

    YanıtlaSil