11 Mayıs 2017 Perşembe

FOTOĞRAF VE BLOG



Bazen blogumuzun durumunu öğrenmek isteriz. Meraktan ve eğlenceden. Bunun için ülke ve dünya sıralamaları var. Alexa istatistikleri. Rank'ler. Bu sıralamalar tüm web sitelerini kapsıyor.

Bu Alexa'ya ben de arada sırada bakarım. Yani yılda bir iki kere. Genelde blogum, Türkiye'deki tüm web siteleri içinde ilk 20 bine filan giriyor. Dünyadaki tüm web sayfaları içinde de ilk bir milyona filan giriyor.

Bir de blogun ekonomik değeri var. Bunu da sevgili arkadaşım Eren yazmış blogunda. Buna bakmak da kolay ve eğlenceli. Ben baktım. Blogum yaklaşık 2 800 dolar değerindeymiş. Siz de Eren'in blogundaki yazıyı okuyup bakabilirsiniz.


Eren, ayrıca blogunda bir ödüllü fotoğraf yarışması düzenledi. Kitap temalı fotoğraflar. Kitap, kitapçı, kütüphane fotoları da olabilir. Kendi çektiğimiz fotolar. Kendisi çekemeyenler internetten de fotoğraf bulup gönderebilir ona. Hoş konulu bir yarışma olmuş, değil mi?

27 yorum:

  1. Deepciiim çok teşekkür ederiiim, her zamanki gibi çook nazik ve çok iyisiiiin, kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. 20.000 bir blog için oldukça iyi bir sayı. Daha nice yükselişlere şeker ;)

    YanıtlaSil
  3. Süpermiş yaa :) ilk kez duydum ben :)

    YanıtlaSil
  4. Olmaz!
    Benim blogumun bedeli yok!!!
    Tek bedeli, okunması...

    Bu arada ben Alexa'yı yanlış mı biliyorum? Şimdi bir de bunları öğrenirsem bilmediğim hangi kalem kalacak? Bilmediğim bir şeyler de olsun, taşıması var bir de bunları :)
    :)

    YanıtlaSil
  5. Hımm, benimki de 1000 miş. Hahaha, on iki sene, her gün bir yazı yerine bir dolar koysaymışım bir köşeye dört bin dolar felan olurdu :D

    YanıtlaSil
  6. Hemen yazını okuyup Eren arkadaşımıza uğrayayım dedim.:)

    YanıtlaSil
  7. Alexa bir ara ben de kendime baktım sonra amannnnnn dedim.Ama blogumun değerini merak ettim bak şimdi :)

    YanıtlaSil
  8. Cebinize ne kadar giriyoe bana onu diyiverin 😁😁 ivet güzel etkinlik yapmis arkidis tebrik ediyorum resimden anlamadigim icin geri vites vınnnn 😄

    YanıtlaSil
  9. Benim blogum üç hanede kalmış. Olsun ne yapalım. Değeri önemli değil zaten diyerek geçelim :)

    YanıtlaSil
  10. benimki ilk 15.000'de ama alexa değerini çok ciddeye alan yok ki burada ne yazık ki :-(( bu arada hesapladım blogum 20.000 $ ediyormuş çok güldüm..

    YanıtlaSil
  11. Hımm,ilginçmiş..Ben de bi tane vereyim.."Wayback Machine - https://archive.org/web " diye web sayfalarının arşivlenmiş sürümlerine ulaşma olanağı sağlayan tarama arşvi var..Kendi site /blog sitenizin adresini taratabilirsiniz..Web arşivinde adresiniz ne zaman ve kaç kez kaydedilmiş,bunları size gösteriyor..

    YanıtlaSil
  12. ben de merak ettim bloğumun ederini :D

    YanıtlaSil
  13. Çok ilginç... Deep i takip et, yeni şeyler öğren ... :) Teşekkürler Deep. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. ayy ben de bakayım dur bakmayalı baya oldu :)

    YanıtlaSil
  15. seni mimledim:) hadi iş başına :)

    YanıtlaSil
  16. Sayende çok güzel bir blog keşfettim. Sevgiler Deep.

    YanıtlaSil
  17. Great post dear, love it. ♥
    Follow for follow?
    IvaFashionDiary

    YanıtlaSil
  18. İlginçmiş hemen bakıyorum:))

    YanıtlaSil
  19. tişkirler şirin arkidişleriiim :)

    YanıtlaSil
  20. Alexa tamam da diğerini bilmiyordum:)

    YanıtlaSil
  21. hemen bakıcım bu yarışmaya teşekkürler deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem armağan.

      ya yorum kutunu değiştirmişsin yaaa yorum yapamıyom :)

      Sil
  22. benim blog yerlerde sürünüyordur kesin :) ne güzel yarışmaymış katılacak mısın ki deepcim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      ay ben yazmacıyım çekmeci değil :)

      Sil
  23. Yazıyı okuyup sonra da sörf yaptım... Alexa sıralamasına bazen bakıyordum. Ama sitenin parasal değerini hiç düşünmemiştim. İlginç bir deneyim oldu. :)
    Paylaşım için teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil