27 Mayıs 2017 Cumartesi

KİTAPLAR ARASINDA 3


Necronomicon ve Cthulhu, H.P.Lovecraft
Noktürnler, Kazuo İşiguro
Bilmezsiniz Aşk Nedir, Raymond Carver
Köpek Kalbi, Mihail Bulgakov
Maya’nın Günlüğü, Isabel Allende
Kaçan Ayna, Papini
Gog, Papini
Nefret, Arkadaşlık, Flört, Aşk, Evlilik, Alice Munro
Bazı Kadınlar, Alice Munro
Middlesex, Jefrrey Eugenides
Genç Prensin Dönüşü, A.G.Roemmers
Katilin Gözyaşları, Anne-Laure Bondoux
Kitap Hırsızı, Markus Zusak
Ulduz ile Kargalar, Samed Behrengi
Hızlandıkça Azalıyorum, Kjersti Skomsvold
Benim Adıma Bir Gökyüzü, Ahmed Eş-Şehavi
Akşam Güneşi, R.N.Güntekin
Aksaray’dan Bir Perihan, Suat Derviş
Aldatacağım, E.M.Karakurt
Bir Düğün Gecesi, Adalet Ağaoğlu

Okuyup blogda yazdığım kitaplar arasından en iyilerin listesine devam ediyorum.

32 yorum:

  1. Papini ; sürekli karşıma çıkıyor "oku beni, oku beni " der gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi blogger.

      papini kaçan ayna çok iyi yaaa :)

      Sil
    2. Benim de dikkatimi o çekti.

      Sil
    3. gözlerinden öper.

      papini kaçan ayna müthiş yaa :)

      Sil
  2. Çoğunu okumamışım sanırım.Moralim bozuldu şimdi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      olsun ya bütün kitapları nasıl okuycaz yaaa :)

      Sil
  3. Bir Düğün Gecesi, Akşam Güneşi,Ulduz ile Kargalar okuduğum kitaplar. Bunca kitap arasında okumadıklarım çoğunlukta.Oysa ne çok kitap okurdum. Düşündüm de; ben mi çok eskidim, kitaplar mı çok yeni?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      yok ondan değil. basılan kitap sayısı eski zamanlara göre daha fazla şimdi, eskiden daha az sayıda kitap basılıyormuş.

      Sil
  4. Hiçbirini okumuş değilim; hepsini ilk kez duydum.

    Adları çok değişik geldi bu kitapların bana. Birinin adı da çok bildik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      o kadar çok kitap var ki, nerden bilcez ki hepsisinii :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      bu listede çok sıkı yazarlar ve kitaplar var :)

      Sil
  6. İçerisinde okuduğum bazı eserler var. Mesela Genç Prens'in Dönüşü :) Ama okumadıklarım da çok. İnceleyeceğim. Teşekkürler sevgili Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      bişi bişi diil kii :)

      Sil
  7. Oo klasikler de var...Ben Kimyager adlı bir kitaba başlayacağım eğer elimde iki aydır süründürdüğüm kitabı bitirirsem :)
    Bir Düğün Gecesi edebiyattaki ilklerden biriydi yanlış hatırlamıyorsam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir lahzanın aksi.

      kimyager bilmiyom. bir düğün gecesi çok iyi roman yaa :)

      Sil
  8. Bu listeyi yazdım bir kenara, elimdeki kitap bitince seçeyim içinden bir kitap

    YanıtlaSil
  9. içinde okuduklarım ve sevdiklerim var , o kısımda sorun yok . Sorun ; okuyamadıklarımı görmek :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      yetişilmez bu kitaplaraa :)

      Sil
  10. bir kısmını okudum ama bir kısmını bilmiyorum, orijinal yazarları ve kitapları toplamışsın Deepcim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      ivit orjinal yazarları seviyo ben :)

      Sil
  11. İkisini okumuşum, birini de senin tavsiyenle okumuştum;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      oh iyi yapmışım :)

      Sil
  12. çok uzun bir listeymiş deep :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      ay bunlar ne ki çerez ayol :)

      Sil
  13. Maya’nın Günlüğü, Hızlandıkça Azalıyorum ve Bir Düğün Gecesi'ni okudum, Nokturn'leri de okumak istiyorum. Güzel liste elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      skomsvoldun 33 adlı kitabı da iyiydi bak :)

      Sil
    2. Biliyorum o kitabı da ama bir türlü sıra gelmedi:)

      Sil
    3. gül akça.

      yenilerde okudum o da iyi yazarım bi ara biloka :)

      Sil
  14. The Call of Cthulhu belki de gelmiş geçmiş en iyi korku kitabıdır. Korku film, oyun ve kitaplarına düşkün olduğumdan geceleri uyumam gereken saatte yorgan altında telefon feneriyle gizli gizli okuyup gerildiğimi hatırlıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi.

      ha haaa iyimiiş :)

      Sil