7 Mayıs 2017 Pazar

PROFESÖR


John Katzenbach

Koridor Yayıncılık

Psiko Analist yazarından yine bir psikolojik gerilim. Analist’de bir terapist vardı, bu kez bir psikoloji profesörü.

Yine gerilim, güzel kurgu, heyecan, kötülükler, macera, masumlar. Yine bir kez elinize alıp okuyacağınız romanlardan, okunup unutulacak kitaplardan. Türü sevenler için iyi, ancak gizem ve gerilim Analist kadar güçlü değil.

Bunun bir nedeni de, olayların üç dört kahramanın açısından anlatılması. Profesör, polis, kötü adamlar ve kurban, hepsinin gözünden izliyoruz gerilimi. Bu tür romanlarda bu kurgu dikkat dağıtıyor. Tek bir anlatıcı daha iyi.

Profesör Adrian, artık yaşlıdır ve unutkanlık başlamıştır. Bir genç kızın kaçırıldığına şahit olur. Hafızası gidip gelse de bu kızı kurtarmak istemektedir. Polisle işbirliği yapar ancak işi polise bırakmayıp kendi çözmeye kalkar.

Okunabilir bir gerilim. Tüyler ürpertici değil.

Not:3/4

44 yorum:

  1. tüyler ürpetici olunca daha çok seviyorum sanki :) okumucam sanırım ama üstündekileri yerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra bayram.

      ne kadar gererse o kadar iyi bu romanlar. üstündekiler nefis yaa :)

      Sil
  2. Beni çok gerecek kitapları pek sevemiyorum.Bu ayarında bir kitap gibi geldi bana.Okuyabilirim.Tabii kan şekerimi dengelemek için önce üstündekileri yerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      üstündekiler daha güzel tabii :)

      Sil
  3. Not ediyorum bu kitabıı, gerilim ve psikoloji varsa tam benlik :) Teşekkürler paylaşım için Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      psiko analist daha iyiydi ama bak onu da oku :)

      Sil
  4. Okunacak milyon tane kitap arasına bunu da ekleyelim bakalım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beydanın kitaplığı.

      baksanaa, yorum kutunuuu google plus değil dee blogger yorum kutusu yapsana yaaa :)

      Sil
    2. Canım o şekilde yaptığımda tüm yorumlar gidecekmiş. Yorum durumunu bu nedenle maalesef değiştiremiyorum :(

      Sil
    3. beyda.

      piku mademsi :)

      Sil
    4. beydanın kitaplığı.

      olsun artık.

      Sil
  5. Bunu da listeye ekledim, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      hımm psiko analist daha iyi baaak :)

      Sil
  6. Merhaba sevgili deeptone; sade, basit ve yalın bir anlatım. Ne güzel, hiç yormadan şıp diye tanıyıverdim kitabı. Kaleminize sağlık. Hoşça kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      sadelik basitlik pek severiiim :)

      Sil
  7. Yine bir gerilim :)) İçinde ne var ya senin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ya işte çok sakin huzurlu olduğum içiiin gerilim okumak istiyom azcık gerileyim diyeee :)

      Sil
  8. Yazar Katzenbach'ın romanlarından uyarlanmış çok hoş filmler var izlemeni mutlaka tavsiye ederim. Zaten üç tane filmi var just cause içlerinde gerilim türünde en sevdiğim. Sürpriz bir sonu var spoiler vermiycem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet lütfi.

      izlememiştim katzenbach filmlerini tamam izliycem :)

      Sil
  9. alınacaklar listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
  10. ilginç olabilir severim bu tarz kitapları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      psiko analist daha da iyi :)

      Sil
  11. kitapsız kalırsam olabilir sanki:)) petito çok güzel bu arada, bir pakette 8 tane olanları denedin mi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      yok denemedim deniycem :)

      Sil
  12. tamam anladım,sen büyüyünce adli psikiyatrist olucaksın :)) gerilim yaşamamak için mutluluk hormanlarını sağlam tutmnak gerekirmiş..bunun için de böle gerilim kitapları okurken çikolata yemek iyi gider..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      çikolata evet çook iyidiir :)

      Sil
  13. Okunabilir türdense not ettim bile teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      psiko analist bak daha da iyi :)

      Sil
  14. Gerilim türü kitaplar okumayı çok çok seviyorum. Hemen aklımın bir kenearına yazdımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazalın dünyası.

      psiko analist daha iyi ama :)

      Sil
  15. Anneler seni örnek almalı kız çocuklarını yetiştirirken. Nasıl beceriler böyle, mutfakta, televizyon başında, kitapta, nelerde nelerde... Ben yazmaya yetişemiyorum. Liste çok uzun :)))

    Hamarat kızçemizsin yani. Kızl saçlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      sen abartıyorsun amaa :) kitap film dizi müzik zaten meraklarım işte. hayatım bunlarla geçiyor. yaşamak için de yemek yapmak durumundayım. bir de blog ve yazmak işte. kültür sanat ve yemek. başka yeteneklerim yok ki.

      Sil
  16. Kitap dedigin korkunç olur 😊

    YanıtlaSil
  17. Psikolojik gerilime bayılırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezer e.p.

      psiko analist oku o zaman :)

      Sil
  18. Gerilim mi ben almayayım:) macera var mı:)selam ve sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel melike.

      var var şurda ucuzlardan kaldı tartayım mıııı :)

      Sil
  19. koridor , bir zamanlar çok okudum şu aralar elimde yok ama okunur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      popüler kitaplar işte iyi yaaa :)

      Sil
  20. Yazarla bir türlü tanışamadım umarım yazın okurum bir kitabını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül özdemir.

      önce psiko analisti oku o zaman :)

      Sil