23 Mayıs 2017 Salı

RÜYA HADİSELERİ


Rüyamda bir milletvekili geldi bizim eve. Kapalı bir bayandı. Sonra onu bizim apartmandan çıkarıyordum, bir şey oldu, koluna girip çıkardım. Apartmanın önünde siyah makam arabası vardı. Arabadan ise Hadise indi.

Milletvekilini unutmuştum. Hadise ile kol kola girdik. Zara, Aydilge ve Şevval Sam konserine gittik. Zara, Gönül Dağı’nı söyledi. Şevval Sam ise Türkçe bir türküyü Yunanca söyledi. Bense hep telefondan ses ve görüntü almaya çalışıyordum. Hadise ise önüme geçiyordu. Hadise diyorum önümü kapama.

Hadise tabii yakın arkadaşız diye gülüp geçiyor. Ruh ikizimmiş zaten o benim. İkimiz de mantar, taze fasulye, antep fıstıklı bitter seviyoruz. O zaten Hadise, benim de rüyalarım hadiseli. Ondan ruh ikiziymişiz biz yani.

Konserde de onun tanıdıkları sayesinde en önde ayaktaydık. Bir yandan da onun instagramına yorum atıyorum. Kabuklu fıstık açılır ama kalp kabuk bağlarsa açması zordur. Bunu neden söyledim bilmiyorum Hadise’ye. Önüme geçtiği için kızmış olmalıyım. Hadise ile çocukluk arkadaşıymışız. Kuran kursuna giderdik birlikte.

Evlerimiz yakındı. Ben hep erkek gibiydim. Silah oynardık erkek çocuklarla, futbol oynardık. Hadise ise çok süslüydü. Onbir yaşında iken rujlara merak salmıştı. Tam seksenaltı tane lip balmı vardı. Evde derscilik oynardık. Tahta başına geçer hep bağırırdım ona, yanlış yapıyorsun bir türlü öğrenemedin derdim. Babalarımız hep akşam ezanı okunduğunda eve gelin derdi.

Hep öperdim onu. Günlük, haftalık, aylık. Bak şimdi yüz kere öpcem seni bu haftalık derdim sonra ertesi gün yine yüz kez öperdim haftalık derdim yine. Ne güzel günlerdi. Ne güzel rüyaydı ama.

68 yorum:

  1. Ooo kalp kabuk bağlarsa açması zordur, vurdu beni! Bir de rüyalarımızı birleştirip dünyayı ele geçirebiliriz bence. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her telden şef.

      ha haa senin rüyalar da aksiyonlu desene :)

      Sil
  2. Ne güzel rüya. Anlatımın beni vurdu. Aynı rüyayı görür gibi oldum. Rüya anlatmak zordur. Deep :)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten harika bir rüyaymış deep. Sırrını ver bana ya hep kabus görüyorum. (okuyucu çok üzülüyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      kabus mu anneee. gece çok çizgi izliyon belki ondandır :)

      Sil
  4. Gelelim rüya tabirine: Önce devlet kuşu konacak başına.Milletvekilinin gelişiyle. Sonra hadiseler hiç eksik olmayacak hayatında ama bu hadise sana güzel şeyler yaşatacak.Üç vakte kadar kalbinde hiç yara kalmayacak.Feraha ereceksin.Bu arada rüyanı ne hoş anlatmışsın.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      ha haa ay ne tatlı yorum buuu :)

      Sil
  5. Hararetli bir rüya Deep💕Hem de bitterli,nasıl severim🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözlerinden öper.

      bitter of of evet yaa :)

      Sil
  6. Her baba anne aynı şeyleri söylüyor demek ki.. Fotoğraf Ege'de bir yazlık gibi, 70'lerin tarzı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begonvil sokağı.

      büyükada yaa :)

      Sil
  7. Yaa bu Nurnina alem kiz. Ruyaya yatmis baska turlusu mumkun diil:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deryada damla.

      ha haa rüyaya yatmak güzel laf :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. avrupada yaşam.

      çok film izleyince yani :)

      Sil
  9. Uyumadan önce Hadise'nin şarkılarını mı dinledin :) Güzel rüyaymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      öyle olmuştuyduuu :)

      Sil
  10. Ooo maaşallah,bir gecede 25ten fazla rüya görülürmüş hepsini hatırlasa roman çıkacak Nurninadan:))
    İyiliklere yoralım iyiliklerle karşılaşsın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice yazıcı.

      yapma yaa yirmibeş mii :)

      Sil
  11. Ay rüyan güzel de anlatımın daha da güzel olmuş deeptone. Çok hoşsun 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neşeli süs evim.

      sensin o bi kere :)

      Sil
  12. Güzeeeel! Şu kabuk bağlayan zamazingo nasıl açılırmış? Rüyanızda bir bilene sorun bir dahaki seferde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      hımm onun için de bir rüyaya yatmalı :)

      Sil
  13. gerçek rüya mı yoksa kurgu mu? sona bi pot kırmayalım gene :)) rüyada milletvekili görmek iyiymiş..hayırlısı diyelim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      gerçek bu. rüya gerçek. diğer kısımlarda ben ve kardeşim :)

      Sil
  14. Yiğit Özgür'ün rüya ile ilgili şahane bir karikatürü var Deep. Benim rüyalarımda böyle işte aynı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülsüm tahmazoğlu.

      şimdi baktıım. kız rüya görüyo adama anlatıyo. adam, içimi kuruttun diyo, o muuu, çok komiiik :) senin rüyalar da renkli türkçe deseneee :)

      Sil
    2. O da var da benim asıl güldüğüm o değil, seri halinde benim dediğim rüyasında babasını görüyo ama tam babası gibi değil, gemide ama deniz de deniz gibi değil filan :)

      Sil
    3. gülsüm tahmazoğlu.

      gördüm ivit çok komik sahiden de ne rüyaymış bee, sahiden de öyle anlatırlar ha :)

      Sil
  15. ben de rüyalara çok takık biri olarak bunu yazıya dökmene hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
  16. bütün bu rüyayı hatırladıysan bravo valla ben anında unutuyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      hihi, uyandığın an yaz :)

      Sil
  17. Rüyalardaki, karışmış kafayı seviyorum, bağlantısız insanlar, alakasız yerler.. İnsan kendini kısa devre yapmış gibi hissediyor :)

    YanıtlaSil
  18. Bundan bi senaryo bile çıkar nerdeyse Deep :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklu hayat.

      ha haaa diyosuun :)

      Sil
  19. Nurninaa ne alem kızsın, rüyan bile hadiseli:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      bazıları öyle oluyi :)

      Sil
  20. Bu sendeki rüyalar 😂😂😂 cocukluguna mi insek acebaaa 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      insek orda kalsak çıkmasak bi daha :)

      Sil
  21. Milletvekilini unutmasaydın iyiydi :-)))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye.

      hemen sattım onuuu :)

      Sil
  22. Bu rüyadan sonra yorgun uyanmıştır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      ha haa eveet :)

      Sil
  23. yok bence kurgu değil bu gerçek :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne kaleminden.

      kurgu değil rüya gerçek. son kısım da kardeşimle ben yaa :)

      Sil
  24. Kabuksuz kalpler görürmüş böyle çılgın çatlak rüyaları... :DDD

    YanıtlaSil
  25. Rüyalarımızın esirimiyiz acaba ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sema tan.

      onu sen biliyon artııık :)

      Sil
  26. Çok garip rüya :D bunu bir kez daha okuyacağım ve bir seferde seni yüz kez öpeceğim, haftalık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz saklan kaç.

      hihi şekeer :)

      Sil
  27. Rüyalarına bayılıyorum yaa bende çok rüya görüyorum bazen bir rüyayı oturup
    Aksama kadar düşündüğüm için keşke gormesem dediğim oluyor 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eylül annesi.

      ha haa o da iyimiş yanii :)

      Sil
  28. Kabuklu fıstık açılır ama kalp kabuk bağlarsa açılmaz mı , hahahaha :D
    seksenaltı tane lipbalm ! aman yarabbim , en yakın arkadaşım da lipbalm koleksiyonu var onun gibi desene :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      herkesin bi deliliği var di mi işte :)

      Sil
  29. Edebi nitelikli sözlerle dolu rüyalar! İyiymiş.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      gerçek rüyaq bu yaa :)

      Sil
  30. deli misin sen diipciğimtoncuğum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. don quijote.

      hihi ivit ivit :)

      Sil
  31. Baya garip ama eğlenceli. Çoğu rüya gibi :D

    YanıtlaSil