26 Mayıs 2017 Cuma

ŞARKILAR ŞARKILAR


Yüzyüzeyken Görüşürüz-Evdekilere Selam (Tüm albüm)
Jack Everett-Bad Things
Arctic Monkeys-Do You Wanna Know?
Eypio-Günah Benim
Sagopa Kajmer-Kırık Çocuk
Elderbrook-Could
Open Minded-Shades Of Grey
Naughty Boy-La La La
Rumeli Ekrem-Sülman Aga, Hatice, Recep
Halid Beslic-Sarajevo Grade Moj
Deeperise-Raf
Erkan Oğur-Pencereden Kar Gelir
Seden Gürel-Sebebim Aşk
Sia-Big Girls Cry
Elvis Presley-Mama Liked the Roses
Elvis Presley-Something Blue
Crystal Castles-Tell Me What to Swallow
Katy Perry-Firework
Lorde-Royals
BTS-Run
Agust D-Agust D

38 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      renkli liste oldu :)

      Sil
  2. Günah benim,Shades of grey,La la la,Royals hariç diğerlerini dinlemedim hiç...Belki dinledim isimlerini bilmiyorum,belki dinlesem melodiler tanıdık gelir..işte öyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      dinlemişsindir yaa :)

      Sil
  3. Erkan Oğur'u ben de çok severim...

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      eskiden beri severiim :)

      Sil
  5. Ehee he Yüz yüzeykene görüşürük :D çok severim ;) bi de ne dağınık bir liste olmuş buu, rumelili ekrem nee?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz saklan kaç.

      her telden var işte :) rumeli ekrem çok komik şarkı o yaa :)

      Sil
  6. Nancy Sinatra - Bang Bang'i de tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      evet iyi şarkı o bi de these boots are made for walking vaar :)

      Sil
  7. Erkan Oğuru çok dinlerim ,yüzyüzeyken konuşuruzda kızlarımın favorisi güzel bir liste olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sema tan.

      karışık liste olduu :)

      Sil
  8. Bts ve Agust D varrrr!Bayılıyorum ya.Big Girls Cry ayrıca favorim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir lahzanın aksi.

      ivit hepsisi güzeel :)

      Sil
  9. Erkan Oğur'u severek dinlerim.

    YanıtlaSil
  10. Favori şarkılarımdan da varmışşş :) Her telden şarkılar olmuş bu listee. Herkese hitap edebilecek türden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      evet ortaya karışık olduuu :)

      Sil
  11. youtube'dan görünen adam dizisinin izlesene, seversin bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr. coffee.

      sabah sen bu yorumu yapınca hemen açıp izledim. sağol yaa bilmiyodum. onur ünlü seviyom. şubat dizisi ile başlamıştı sevgim :)

      Sil
  12. Brusies dinlemeni öneriyorum o zaman bende ! :)

    YanıtlaSil
  13. Hele Elvis in parçalarında bir çoğumuzun bir anısı vardır diyorum deep sizlere hayırlı ve sağlıklı ramazanlar diliyorum

    YanıtlaSil
  14. Abow çoğu yabancı :) Gerçi güzelse yabancıda dinlerim ama şarkı isimlerini bilmem. Sagopa gözüme çarptı lisedeyken ne dinlerdim. Baytar'dan Muamma ya Kendime sarılır donarım'dan Düşenin dostu olmaza,Ben hüsrana Komşuyumdan,Gölge Hramirelerine,Terapiye,Vesselama, Beyabana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. betül fiddan.

      :) seviyomuşsun çook.

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      ortaya karışık neşeli liste olduuu :)

      Sil
  16. Çoğu hiç bilmediğim şarkılar. Belki melodilerini duysam, "haa, o muymuş?" diyebilirim.Ancak Elvis Presley parçaları için buna gerek yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      presley evet herkesin sevdiğidir zaten yaa :)

      Sil
  17. Unforgattable dinlesene. Aklıma nereden düşürdün?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahçe perim.

      eski şarkılardan diy mi ivit dinlerim tabikide :)

      Sil
  18. güzel şarkılar Erkan Oğur en çok sevdiğim şarkısıdır pencereden kar geliyor :)) emeğine sağlık güzel insan güzel bir liste olmuş sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      ne şarkı di mi yaaa :)

      Sil