28 Mayıs 2017 Pazar

WESTWORLD


Westworld akla Black Mirror getiriyor. Teknoloji, internet ve oyunlar açısından.

Bir bilimkurgu dizisi. Gelecekte geçiyor ancak ortam geçmişte. Bir western parkı düşünün. Bir oyun parkı. Para verip oyuna giriyorsunuz.

Siz gerçeksiniz ama oyuncular gerçek değil. Diğer oyuncular birer robot. Oyun sizin istediğiniz gibi kuruluyor. Parayı ödeyen sizsiniz.

Ama ya robotlar da keyfine göre davranmaya başlarsa. İnsana benzeyen, insan aklına duygularına sahip robotlar da biz insanlar gibi beklenmedik davranırsa, neler olur. Ve biz kim insan kim robot, bunu bilemezsek ne olur.

Black Mirror gibi bu dizi de dünyayı salladı. Yapımcı Michael Crichton, yönetmen J.J. Abrams, oyuncular da sinema ve televizyonun ünlüleri. Anthony Hopkins gibi.

Çarpıcı, şaşırtıcı dizi isteyenlere.

60 yorum:

  1. Diziye başladım ama devamını getirememiştim. Öyle ki unutup gitmişim. Şu anda hatırladım :) Devam edebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap güneşim.

      izlenir, içine girmek lazım dizinin, o zaman heycanlı oluyo :)

      Sil
  2. Black Mirror dizisinin bir kısmını izlemiştim, buna da göz atayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      o dizinin bazı bölümleri çok iyidi evet. bu ise tümden iyi :)

      Sil
  3. Baya methini duydum bu dizinin.Sıkıcı diyen bir kesim de var.Ama bir göz atacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir lahzanın aksi.

      sıkıcı diyenler havasına girememiştir yaa :)

      Sil
  4. Çok sevdim ben sağlam dizi.. Humans diye bir dizi var onu biliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ezgi.

      humans. bilmiyom bakayım :) şimdi, görünen adam adlı diziyi izliyom, onur ünlü :)

      Sil
  5. Black Mirror hastasıyım, bunu duymamıştım niye duymadım ki, kulagım arada basınçtan tıkanıyo benim yaa :D bi de ne çıkıyosa bu Abram'lar dan çıkıyo ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz saklan kaç.

      :) abramslar ivit öyle. duydun şimdi iştee :)

      Sil
  6. yavs izleyemiyorum şu ara ama kerem'e söyleyeyim belki o bakar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      iyi dizi izlesin :)

      Sil
  7. Maymunlar Cenneti miydi adı, emin değilim; o filmi anımsattı roller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      maymıunlar cehennemi, altmışlardaki efsane seri, yeni versiyonları da var :)

      Sil
    2. Ooo, cehennemmiş :)
      O filmdeki insanın hali başka bir şey olamazdı aslında :)

      Sil
    3. acemi demirci.

      ivit öyle yani. eski versiyonu daha iyi zatensi :) maymunun adı zira o seride :)

      Sil
  8. Bir nefeste bitirmiştim, ah keşke yapasaydım. 2018 yeni sezonu -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nisanur istanbullu.

      evet olcak yeni sezonu. bir de sense8 var yeni sezonu başladı :)

      Sil
  9. Dediğin gibi çıktığında bayağı olay olmuştu, hatta ben de not almıştım izlerim diye ama bak unutmuşum. Paylaştığın için teşekkürler Deep :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esseve rin.

      izlenir bu dizi ivit :)

      Sil
  10. Waaooww. Tam da aradığım türde, enteresan bir şey.
    Hadi bakalım sayende başlamış olayım. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senden benden bizden.

      iyi dizi havasına girersen :)

      Sil
  11. Benim en sevdiğim yapay zeka dizilerinden biri diyebilirim, Anthony Hopkins oyunculuğu müthiş değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülsüm tahmazoğlu.

      hıhım ivit :)

      Sil
  12. Ooo, ortalık karışık. Düşünmesi korkunç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahçe perisi.

      kaç hemen kaç durmaaaaa korkunç :)

      Sil
  13. Internetim bana uyuzluk yapıyor bu ara 😣 biraz yavaş mis diye duydum ama çokta methedilmis ,internetim gelince bakacaz artık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavera.

      heycanlı denişik şaşırtıcıı :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. duygun.

      ciciş nerdesin ayolcuum :)

      Sil
  15. Bilimkurguları ilgiyle izlerim genellikle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      ooo o zaman bu iyi sizin içün:)

      Sil
  16. Bayılıyorum bu diziye. Bambaşka dünyalara götürüyor insanı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      ivit götürüyoooooo :)

      Sil
  17. Muhteşem bir dizi gerçekten, ikinci sezonu merakla bekliyorum Deepcim:)

    YanıtlaSil
  18. Ben de bir dizi izlesem diyordum. İyi oldu bu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemin ışık.

      uyar o zaman :)

      Sil
  19. çok güzel bir dizi bence sezon finali hele ikinci sezon için sabırsızlanmama yol açtı ve bence kurgusu da oldukça gerçeğe yakın artık..

    YanıtlaSil
  20. Bir arkadaşım da çok tavsiye etmişti tatilde izlenir artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma üzmez.

      tatilde yazın iyi gider ivit :)

      Sil
  21. İşte deep farkı :) İzleyemesem bile aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      her telden iyileri seviyom ivit :)

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. aysel ezimova.

      bi anime diil tabii :)

      Sil
  23. Bir bakayım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. bu yaz izleyeceğim dizilerden biri (acaba kim önerdiii ihhiihih) ama animelerden bir türlü kopamıyorum ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      sen anime canavarısın ayol :)

      Sil
  25. Black Mirror' u bitirdim, seyredecek bir dizi çıktı karşıma :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. momentos.

      bu da iyi onun gibin :)

      Sil
  26. Harika bir diziydi. Zevkle izledim ve ikinci sezonunun 2018 yılında geleceğini öğrendiğim zaman çok üzüldüm. Böyle güzel diziler kolay kolay yapılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir tutam karınca.

      haklısın ivit ivit :)

      Sil
  27. Daha dün kız kardeşimle telefonla konuşunca ondan duydum bu diziyi. Çok güzel ve ilgi çekici bir konu olduğundan bahsetmişti. Şimdi de senin bloğunda okudum, başlarım en kısa zamanda buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      güzel dizi izle yaa :)

      Sil
  28. Anthony Hopkins var kaçar mı? :)

    YanıtlaSil
  29. Black Mirror , Westworld ve The Walking Dead vazgeçilmezlerden benim için. Bi de ''This is Us'' eklendi bu yıl. Ona sarmış durumdayım. Bebişten dolayı yavaş ilerlesem de , vakit buldukça izlemeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. culturella.

      this is us. ben de ona bi bakıyim :)

      Sil