30 Haziran 2017 Cuma

BİRKAÇ ŞARKI


Derya Uluğ-Canavar
Zekeriya Ünlü-Kınıfır Bedrenk Olur
Johhny Drille-Wait For Me
Deha Bilimlier-Tanrım
Mabel Matiz-Alaimisema
Yasak Helva-Silifke Zeybeği (Başına Bağlamış Astar)
SesVerSus (A Capella)-Çanakkale Türküsü
Adya-Mozart Kırkıncı Senfoni Remix
Diana Krall-Sway
Mamamoo-Decalcomanie
Mamamoo-You're the Best
Exile-Ki mi ni mu chu
Ciao Bella Cinquetti-What Should I Do?
Nermine Memedova ve Sinan Seid-Evlerinin Önü Yonca
Grup Alzaymır-Tutuşur Dizelerim
Tanburi Mustafa Çavuş-Dök Zülfünü Meydane Gel
Paul Mauriat-Love is Blue
Oya İşboğa-Ah Bu Gönül Şarkıları
Roger Miller-King of the Road
John Denver-Take me Home Country Roads

28 yorum:

  1. Nermine Memedova ve Sinan Seid-Evlerinin Önü Yonca çok severek dinlediğim şaekılardan biri. Yeni bir müzik listesi oluşturmanın zamanı da gelmişti zaten:DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      ne hoş şarkı o yaa. ben de bu listelerden dinliyom keyiflen :)

      Sil
  2. Karedeki konuyu görünce bir ara hangi blogda olduğumu unutup, "Ben bu kareyi nerede ve ne zaman çekmiştim?" diye düşündüm. Sonra şakacı kızçenin blogunda olduğumu hatırladım :)))

    Şarkılardan kimisini çoook severim. Dök zülfünü meydane gel gibi.İlk bakışta sanki hiç bilmediğim gibi gelen ama dinlesem "haa, o muymuş?" diyeceklerim de var sanırım.

    Bugün de ben camı açık bir araçtan gelen bir şarkının çağrıştırdıklarından yazdığım yazımı göndermiştim. O şarkı bu listede yok :)) Yazım da henüz çıkmadı.

    Böyle kareleri hep görsek artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      bu kareyi geçen yaz eski foçada çekmiştim. orda üstte 1880 yazıyor. dök zülfünü ivet çok iyi. dinleyince öyle gelir tabikide. tamams çıkınca dinlerims :) koyarım arada böyle kareler. istanbulda çekiyom böle şeyler arada :)

      Sil
  3. Güzel şarkılar sevdiğim şarkılarda varmış bu şarkıyı çok severim ben Oya İşboğa-Ah Bu Gönül Şarkıları çok güzel söylemiş :) buda güzel şarkı Deha Bilimlier-Tanrım Emeğine sağlık güzel insan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      eveet ne güzel müzikler var yaaa işteee :)

      Sil
  4. Nermine Memedova ve Sinan Seid-Evlerinin Önü Yonca
    dinleyecegim. Ozellikle. Cok merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      güzel şarkııı :)

      Sil
  5. Ben bir tek Mabel Martiz'i biliyorum bu listede :) Çok mu cahil kaldım bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      boşveer o yeteer :)

      Sil
  6. Birçoğunu bilsem de sayende hepsini tekrar dinledim, yenilerini keşfettim. Seni okumayı da özlemişim deeppp! Görüşmeyeli nasılsın diye sorsam mı bilemedim ama soracağım. Nasılsın, çok çok özlendin bilesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem ekici.

      hey iyiyim şiriin :)

      Sil
  7. Yine güzel bir liste...Dinlemediklerime bir kulak vereyim de kulağımın pası silinsin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      iyi oluyo böyle denişik müzikler yaa :)

      Sil
  8. Bazılarını severek dinliyorum 😊

    YanıtlaSil
  9. Grup alzaymır diye bir grup mu var hakikaten 😳😳😳😳

    YanıtlaSil
  10. Tarkan Yolla yı da dinle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatofotan.

      bu yazın olayı di miii :)

      Sil
  11. Yine farklı bir liste... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Keşfedecek ne çok şarkı var ama... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      bitmez bu şarkılaar :)

      Sil
  13. Ben de,listene katkıda bulunayım mı deep? "Elif Nun'dan ; Tuana ve Selanik Türküsü" ile "Ahraz'dan; Bahçada Yeşil Çınar ve Ayletme Beni" Sanırım çok tanınmıyorlar ama dinlenesi iki ses..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam güzeli.

      saool dinleyip bi daaki listeye alırıım :)

      Sil
  14. Deha Bilimlier-Tanrım

    Eevet, bu versiyon da güzel :)

    YanıtlaSil