19 Haziran 2017 Pazartesi

BLOGLARDAN SEÇMELER


JETONYA

Yeni keşfettiğim iyi kitap bloglarından.


MASUM İNCİLER

Bir diğer yeni keşfettiğim ama çok eski bir kitap blogu.


TILSIM YILMAZ

Çok zengin ve renkli bir blogu var, yorumlarıyla da oldukça aktif aramızda. Ama onun bloguna yorum yapamıyorum, yorum kutusu bizimki gibi değil çünkü.


KUBBE-İ LACİVERT

Sevgili Değmesin Yağlı Boya yeni bloguyla yine aramızda. O bizim temel taşlarımızdan.


FATIMA-TÜZ ZEHRA

Aramıza yeni katılan bir ponçik valla.


SİBEL ÖZER

Yeni keşfettiğim müthiş yemek blogu.


ARİF ÖZTÜRK

Kültür sanat edebiyat sosyal bilimler gibi her konuda dolu dolu yazıyor.


KEREM ESENA

Kültür sanat diziler filmlerle çok renkli bir blog.


ÇAĞAN ERKAN

Filmler diziler ve okul yaşamını anlatan ayrıca modasever arkadaşımız.


ESSEVE RİN

Çoğunlukla kitapları yazan sempatik arkadaşımız.

29 yorum:

  1. Teşekkürlerr tavsiyelerin için sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Vakit bulur bulmaz ziyaret edilecek adreslere uğranılacak yani :)

    YanıtlaSil
  3. Kendimi listede görmek çok güzel :) Teşeklürler.
    Yeni bloglara bakıyorum hemen

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim listende yer verdiğin için. Listelerini hep çok sevmişimdir.. İçinde kendi adımı görmek de çok hoşuma gitti. Var ol :)

    YanıtlaSil
  5. Epey farklı bir liste... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Yaa yine harika bloglar deep'cim :))

    YanıtlaSil
  7. Diğer blogları da blogunda tanıtman ne kadar hoş :) Kalemine sağlık paylaşım için ^-^

    YanıtlaSil
  8. Seviyorum senin bu bloglardan seçmeler postlarını. Paylaşımcı bir hareketler bunlar✌️😀

    YanıtlaSil
  9. Mesajını an itibariyle ilettim Tılsım Yılmaz'a...

    YanıtlaSil
  10. Ayy çok teşekkürler Deep listende bana da yer verdiğin için :)) Bilmediğim bloglara da uğrayacağım :)

    YanıtlaSil
  11. Çok tesekkür ederim 💕 böyle bir sorun oldugunu bilmiyordum. Bu konuda ne yapabilirim simdilik bir fikrim de yok. İnsallah bir an önce halledebilirim...

    YanıtlaSil
  12. Yorum yapabilmeniz için google+ profiline sahip olmanız gerekiyormus. Kendi adıma yapabilecek birsey bulamadım cunku Blogger yorum ozelligine gectigim zaman google+ profilinden atilan tüm mesajlar blogumdan kayboluyor.

    YanıtlaSil
  13. yine cici bloglar :) deep hep destek :)

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkür ederim, bunu ilk defa yaşıyorum, çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  15. En faydalı blogger deep :D herkesi tanıtıyor ^^

    YanıtlaSil
  16. Herkesi ziyaret ettim. Teşekkürler Deep. :)

    YanıtlaSil
  17. Harikasın deepciğim. Güzel yüreğine emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  18. Bazılarını yeni gördüm. Hayırlı olsun.:)

    YanıtlaSil
  19. ne güzel blog dünyasında yeni yeni blog yazarlar.. :)

    YanıtlaSil
  20. Gerçekten sırrın nedir? HErşeye nasıl vakit bulabiliyorsun Deep?

    YanıtlaSil
  21. Çok teşekkür ederim. 😻🙏🏼

    YanıtlaSil
  22. Tam da sahalara geri dönmüşken böyle blog listesiyle karşılaşmak güzel oldu :D

    YanıtlaSil
  23. Ne güzel bir liste. Emeğine sağlık.:)

    YanıtlaSil
  24. teşekkürler sevgili şirin arkadaşlarıım.

    tılsım yılmaz

    tımams anladım. sağlık oldun yanii.

    titania.

    ooo ne kadar oldu görüşmeyeliiii.

    jetonya.

    çok sevindim o zamaan :)

    bir daaki seçmelerde görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
  25. Listende bloguma da yer verdiğin için çok teşekkürler. Sevgiler :*

    YanıtlaSil
  26. Ben geldim.

    Olmadığım zamanlarda bolca yıpranarak. Sevgili deep i okuyup kafa dağıtmaya geldim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. tişkirler arkideşleriiim :)

    YanıtlaSil